home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Još ranije se pojavila informacija da će Opel novu, drugu generaciju Insignije najverovatnije zvanično predstaviti 2017. godine, i to na IAA sajmu automobila u Frankfurtu. U međuvremenu su se pojajvili neki novi detalji kao i novi nezvanični renderi mogućeg izgleda Insignije B.

Kako se očekuje, Insignia B će inspiraciju za dizajn pronaći u koncept vozilu Monza, mada će izgled Insignije ipak biti manje dramatičan u odnosu na taj koncept.

Takođe, nova Insignia bi više trebalo da bude u formi coupea sa četvora vrata, a kao i do sada i u novoj generaciji će se pojaviti karavanski Sports Tourer (sa prtljažnikom od oko 600 litara u osnovnoj konfiguraciji).

Automobil će koristiti globalnu platformu E2XX, pa će Insignia B biti za 15 cm duža u poređenju sa sadašnjim modelom, uz oko 9 cm duže međuosovinsko rastojanje i sa značajno većom ponudom prostora za noge putnika pozadi. Za enterijer se najavljuju mekši, kvalitetniji materijali, digitalna instrument tabla i head-up displej.

Najavljuje se i da će težina vozila biti smanjena za oko 100 kg, a i potrošnja goriva će biti manja nego kod aktuelne Insignije.

Za ponudu motora se kaže da će kupcima biti dostupni novi i unapređeni motori (možda i sa tri cilindra), pri čemu se kao novitet u gami ističe Bi-Turbo-Diesel sa 160KS.

I dalje će se nuditi sportska OPC varijanta, i to sa nekih 400KS.

Kupcima će se između ostalog nuditi Matrix-LED svetla, adaptivno oslanjanje, pogon na sva četiri točka i osmostepeni automatski menjač (menjača sa dvostrukim kvačilom po svemu sudeći neće biti). 

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autobild.de / A. Avarvarii



čitanja : 7829



Komentari

Ako bude duža za 15 cm prebacice pet metara (bila je 4,91). Za gepek od 600 litara kod karavana?

Autor PeZejac 14 Dec 2015, 19:11

Sto se tice duzine verovatno su na osnovu novog Malibu-a zakljucili da ce biti toliko duza jer je i on radjen na E2XX platformi... isto tako su na osnovu spijunskih fotografija zakljucili, na osnovu prepusta, da ce Astra K biti duza no J, ali se na kraju ispostavilo da su svi pogresili... trebalo bi realno da isprave tom duzinom nedostatak prostora kako za glavu, tako i za kolena u aktuelnoj Insigniji, za vise osobe...

Bi-Turbo agregat o kome govore je u stvari 1.6 CDTI Bi-Turbo sa 160KS koji je debitovao sada skoro u novoj Astri ST... doradjeni 2.0 CDTI Bi-Turbo ce otici, cenim, preko 200-210 KS... tek otprilike kod restilizacije, ili mozda malo ranije, bi trebao da stigne potpuno novi 2.0 CDTI motor na kome trenutno rade i koji bi trebao da debituje i u Cadillac-u...

Autor Orlo 14 Dec 2015, 19:24

Budući da je sadašnja Insignia sa 4 vrata dugačka 484 cm, to znači da će nova (ako se ovi podaci iz Auto Bilda pokažu kao tačni) imati 499 cm.

Podatak o 600 litara se odnosi na zapreminu prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji, dakle bez obaranja sedišta, što je više u odnosu na sadašnju Insigniju karavan koja ima gepek od 540 litara.

Autor auto 14 Dec 2015, 19:33

Sadašnja Insignija Sports Tourer ima Wb koliko i 308 SW ( nešto preko 273 cm).
Jedan je D, drugi C segment, tako da je porast Wb-a od insignije nužan ako žele komfor saglasan današnjem D segmentu.
Što se dužine tiče, aktuelna Insignija Sports Tourer ima 491, a Country Tourer 492 cm.
Ali, što kaže Orlo, ko zna, dok se ne vidi "finale", sve je moguće.

Autor moron 14 Dec 2015, 19:57

@moron
Bolje nek se potrude oko organizacije prostora... koliko vidim po testovima kod Astre K im je uspela "reorganizacija" i ima dovoljno prostora u manjem pakovanju...

Autor Orlo 14 Dec 2015, 21:09

Orlo
Testovi, ah testovi ...
Pa, u predstavljanjima za astru K karavan se moglo pročitati da će imati gepek za 80 litara veći od prethodne. To možeš da pročitaš čak i na sajtu vauxhall.co.uk.
Prethodna astra karavan je imala gepek od 500 litara u stanradnoj konfiguraciji.
A na sajtu opel.de sada nadjoh da nova astra karavan ima gepek od 540 litara.
Eto, to je tih 80 litara rasta zapremine :)
Ne shvati pogrešno, laž nije specijalnost opela, već "srednje ime" svih proizvodjača i deo svih PR pripovetki i eseja.
Laž je svuda oko nas.

Meni je postojeća insignija toliko lepa da ne znam kako naslednica može da bude lepša ... Ali, trebalo bi svakako da ima više prostora za putnike. Ja, mada jesam degenerik dimenzijama tela, ne mogu ni napred baš normalno da sednem (sem da naslon sedišta malo više oborim).

Autor moron 14 Dec 2015, 22:21

@moron
Oni su "funjarski" na premijeri kazali da je ukupna zapremina, sa oborenim sedistima, povecana za 80 litara (sa 1.550l na 1.630l), a nisu ni spomenuli osnovnu zapreminu, sto je obmana na neki nacin... :) ... tek se kasnije ispostavilo (kada su se pojavili podaci na sajtu kako si ti rekao) da je osnovna zapremina, sa oborenim sedistima, povecana za 40 litara...

Neki zakljucci na testovima su relativni, ali vidim da onaj lik od 186 cm staje u nj', a znam da sam ja u "J" sa istom visinom jedva komotno smestio... i to pod uslovom da onaj ispred zna kako se pravilno sedi za volanom - znaci ne kao viktorijanska prostitutka sto bi rekao Jeremy Clarkson... :)

Lepa je Insignia, i sada izgleda odlicno posle toliko godina (malo mi je lepsa ona pre restilizacije), ali mora da ima vise mesta i da se ugleda na neke konkurente poput, Superb-a, sto cenim da hoce jer i konkurenti postaju sve prostraniji...

Autor Orlo 15 Dec 2015, 07:38

Orlo
Vidiš, meni se više dopada insignija "re-design". Izmene su "sitne, ali dinamitne" :)
Ali, od svega toga je daleko bitniji napredak motora, posebno mislim na dizele kod redizajna.
To, oko zapremine gepeka karavana (kada su i zadnja sedišta "u funkciji"), mislim da su male šanse da većina korisnika primeti funkcionalnu razliku izmedju 500 ili 540 litara. U osnovi, sve je to više nego dovoljno da smestiš dva "kineska kofera" i "par komada" sportskih torbi, što bi trebalo da zadovoljni transportne potrebe i "prostorno razmažene" porodice.
Jer, ako ti je malo 500, biće ti gotovo izvesno malo i 600 ( "to" je već znak da ima i neki problem u glavi ) i onda "to" nećeš moći da rešiš bez upotrebe "mrtvačkog sanduka" na krovu, a kada već njega staviš, onda ti nekako i nebitno da li je bez njega bilo 500 ili 600, odnosno, shvatiš da si bolesno razmažen, žrtva savremenog potrošačkog mentaliteta i nekako nesposoban za racionalno rasudjivanje.

Autor moron 15 Dec 2015, 09:19

@moron
Cini se da je i problem u racunanju te zapremine, jer se cesto racunaju i male pregrade ispod nivoa poda, gde bi trebao da bude rezervni tocak, koje znaju da budu prakticno neupotrebljive, pa se desava za neki auto da ima i po 50 ili 100 litara vecu zapreminu od nekog proseka... papir je jedno a drugo je praksa...

Autor Orlo 15 Dec 2015, 09:33

@Orlo
Dobar primer prevare sa deklarisanjem zapremine gepeka ti je i "naš" 500L. On ti je na većini tržišta (pa i u Srbiji) deklarisan samo sa "400 litara".
U HR je deklarisan sa "343/400 litara".
343 ili 400 zavisi od položaja kliznih zadnjih sedišta (verovatno i od nagiba naslona zadnjih sedišta,jer ima dva položaja), a odrasli (posebno dugonogi) ljudi pozadi mogu normalno da sede samo kada su zadnja sedišta "gurnuta" unazad do kraja (a tada je gepek sasvim prosečnih 343 litra).

Autor moron 15 Dec 2015, 09:55

@ Orlo

Zar ovo nije sasvim novi CDTI agregat?
Šalu na stranu, mislim da je uputnije kod ove klase koristiti 2.0 sa 170 KS nego 1.6 bi-turbo sa 160 KS. Da ne govorim kako je za očekivati da taj 2.0 pojačaju na bar 180 KS, a bi-turbo varijantu i na oko 220 KS.

Inače primjetio sam da GM vozila u SAD-u već idu neki sa 8-stupanjskim Aisin automatikom, a neka sa 9-stupanjskim ZF automatikom.
Naravno trend je zamijene Haldex AWD-a sa GKN-ovim Twinsterom. To isto vidim kao korak naprijed.

A samo auto kao auto. Očekujem da ne raste u dužinu, da raste mjesto na stražnjoj klupi po visini. Naravno ključ je prednji prevjes i povećanje međuosovinskog razmaka.

Autor N.N. 15 Dec 2015, 11:31

@N.N.
Slazem se, posto oni uvek nude siroku gamu motora i veliki raspon i "gustinu" snaga, verovatno je da ce ponuditi i jedan i drugi tako da si verovatno u pravu da ce biti jedan sa 160KS (manji 1.6) i naredni (2.0) sa 180KS... dorade na 2.0 agregatu su koliko vidim dovoljne da se isprave neki nedostaci vezani za mirniji i tisi rad (NVH), nizu potrosnju, kao i veci obrtni moment... i da se premosti do novog motora...

Procitao sam da je taj 8-stepeni planterni automatik doteran tako da brze menja brzine nego Porsche-ov PDK, sto je za svaku pohvalu... a radi se sa Fordom na menjacima sa 9 i 10 stepeni prenosa...

Nije ni Haldex los toliko...

Moguce je da ce se novi 3.0 V6 twin-turbo (LGW) naci u Insigniji OPC sa nesto manje od 400KS...

Autor Orlo 15 Dec 2015, 11:50

@ Orlo

Zašto V6? Mislim da to za Europu nema smisla. Radije da ona 2.4 ili 2.5 naturpijaju i stave turbo. Jednostavno sa rednim motorom koji je poprečno je kraći motorni prostor i to dobrih 10 cm ili više za jednake rezultate na crash testovima.
Doduše ne znam jesu li kod Opela redni motori nagnuti naprijed ili natrag ili čak ima i jednog i drugog. Recimo ja ne volim VAG ali pri konstruiranju MQB platforme, koja naravno nije magična kako tvrde, su svi motori napravljeni sa ispuhom straga i tako nagnuti put nazad, a sve u traženju boljeg rasporeda mase i kraćih prevjesa.

Autor N.N. 15 Dec 2015, 13:43

@ N.N.
Zato sto je jos uvek aktuelan motor u OPC verziji 2.8T V6, a ipak je to D-segment i to bi bila najjaca verzija koja bi mozda otkinula i neki mali deo premijum segmenta... nekako je prirodno da bude veliki i snazan motor, a ovo je ujedno nov motor i uklapa se u Opel-ove dosadasnje okvire...

Autor Orlo 15 Dec 2015, 13:48

@ Orlo

3.0 TT V6 nije dobar izbor za poprečnu ugradnju. Znači jedna turbina naprijed, druga straga, nejednako zagrijavanje, samim tim drugačije snaga na prednja 3 s obzirom na stražnja 3 cilindra.

A uostalom mislim da je Passat izravna konkurencija i sa tim u vidu bi I4 motor bio dostatan. Plus što sam rekao, a VW nema tu pogodnost, da se može razviti 2.4 ili 2.5 turbak.

Autor N.N. 15 Dec 2015, 14:36

@ N.N.
Passat ne nudi nista preko 300KS, jer nema godinama R(36) verzije...
Nije mi to palo na pamet, dosadasnji su svi imali turbinu sa jedne strane reda cilindara na spoljasnjoj strani bas zbog hladjenja, mozda proizadje neka verzija sa jednom turbinom, ima dovoljno vremena da se doradi...

Autor Orlo 15 Dec 2015, 14:52

@ Orlo

Ma dugo godina se priča o turbo ili bi-turbo VR6 iz VW pa ništa od toga. Iako je to kompaktan motor širinom sumnjam da će ga ikada predstaviti ili bar da je aktualan Passat, sa ovim smiješno kratkim prednjim prevjesom, dizajniran za njega. Da ne govorim konstantne probleme sa pregrijavanjem glave kod takve vrste motora.

Za GM me čudi jedna stvar. Koliko znam mislim da nemaju moderan sustav VVL, imaju samo VL u 2 faze i to kod nekih motora. Mislim da je i to jedan od razloga zašto golim performansama ne mogu biti kao BMW motori iako deklaracijom imaju veliku snagu.

Autor N.N. 15 Dec 2015, 17:33