home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon standardne hatchback verzije i karavanske Astre Sports Tourer, Opel će verovatno već početkom sledeće godine promovisati jednu varijantu nove Astre.

Ne radi se doduše o novoj karoserijskoj verziji, već o sportskoj Astri GSi koja će se smestiti između standardnih verzija i najjače OPC varijante. To takođe znači da će Astra GSi konkurisati VW Golfu GTI, dok će buduća Astra OPC (sa više od 300KS) pokušati da oduzme kupce Golfu R.

Za sada nema informacija o motoru koji će pokretati Astru GSi, ali se očekuje da to bude 1,6 litarski četvorocilindarski turbo agregat.  
 
Sem snažnog turbo motora, Astar GSi će dobiti i izmenjeni prednji branik sa većim otrvorima za vazduh, veće alu točkove, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi...

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Više slika na sajtu Autoevolution.com



čitanja : 1032



Komentari

Mozda je malo nelogicno da stave 1.6T SIDI, kada je pre dve godine predstavljen novi 2.0T SIDI sa 250KS, koji je sasvim sigurno bolje resenje, nego manji i nasviraniji motor... za OPC i pored spekulacija mora da ide novi 2.0T motor sa oko 300 KS...

Bucik Verano GS npr ima "samo" 170KS iz 1.5T SIDI motora...

Autor Orlo 14 Dec 2015, 18:40

@ Orlo

Meni iskreno nije jasno postojanje, 1.4, 1.5 i 1.6 T SIDI motora. Ok jasno mi je da su prva dva u biti isti ali mi se treći nikako ne uklapa u priču, rasipanje resursa.

Ako se ne varam ima 2.0 T SIDI sa 280 KS, ako danas ne i jače od toga.

Autor N.N. 14 Dec 2015, 18:43

Novi kadett GSI. Ali, baš odličan. Kao i svaki GSI.
Bravo za Opel. Nova astra je pun pogodak. I sa dobrim cenama.

Autor PeZejac 14 Dec 2015, 19:00

@ N.N.
Nije potpuno isti agregat 2.0T u Astri OPC sa 280 KS (LDK) i 2.0T u Insigniji sa 250 KS (LTG - Generacija III), ovaj potonji je nesto napredniji i ima Start/Stop sistem...

Dobro ti je pitanje, mislim da je postojanje 1.5 tu zbog Azije, prvenstveno Kine tj zbog manje registracije a opet mogu da se postignu dobre performanse (i do 17 0KS)... sto se tice 1.6, pa pretpostavljam da su dosli do zakljucka da i mala razlika u kubikazi pravi razliku (za ovaj motor snaga tek krece gde se ovim zavrsava - 170 KS+), a i koliko sam mogao da primetim kod njih manji motori nikada nisu bili nasvirani... vidim da je i VW potpuno odustao od nasviranih 1.4 TSI u korist manje opterecenog 1.8TSI/TFSI agregata...

Autor Orlo 14 Dec 2015, 19:02

@ Orlo

Ne znam sada ali za Kinu je bio limit do 1.6 litre, a ne 1.5. Taj je za Indiju. No prednost 1.6 je moment.

Moja pretpostavka da je 1.6 više "nartupijan", ipak je i gusani blok tu.

Pričam o 2.0 agregatu u Cadillacu i Camaru. To bi kod nas moglo biti 280 KS.

Autor N.N. 14 Dec 2015, 20:11

@ N.N.
Nisam ukapirao... pa da Camaro, CT6, ATS, CTS bezmalo imaju 280 KS, mada su oni iz starog izvlacili 330 KS u Astri OPC Extreme... ali ovaj agregat trosi manje, i valjda je nesto laksi...

Autor Orlo 14 Dec 2015, 21:20