home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Još ranije su iz Daimlera stizale najave da ova kompanija planira da kupcima ponudi i sportske Brabus verzije nove generacije Smarta ForTwo i ForFour. U međuvremenu je snimljeno više maskiranih test primeraka ovih modela, a ovo je najnoviji set takvih fotografija.

Smart ForTwo i ForFour by Brabus bi trebalo da pokreće trocilindrični 0.9L turbo motor sa oko 120-130KS, a imaće i agresivniji aero body kit, veće alu točkove, širi trag točkova, modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem, jače kočnice i doterani enterijer.

Zvanična premijera Smarta ForTwo i ForFour u Brabus izdanju se inače očekuje početkom marta, na sajmu automobila u Ženevi.

Na kraju, kasnije bi navodno trebalo da se pojavi i Smart ForTwo Cabrio by Brabus.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Više slika pogledajte na sajtu Worldcarfans.com



čitanja : 941



Komentari

Nista bez dizela, promasaj.

Autor MB 06 Jan 2016, 19:06

"Fabrički" dizel zaista nudi dosta bolje ubrzanje od benzinca, ali "savremen dizel" (koji uključuje i DPF) nije baš "celishodan" za isključivo gradsko vozilo.
Osim ako ćete radi "održavanja DPF higijene" redovno da ga "šetate" i van grada (u nadi da će baš "tada da mu se digne" sve što je potrebno da bi u tim uslovima došlo do "de-regeneracije").

Autor moron 06 Jan 2016, 20:06

Ne radi se o ubrzanju vec o potrosnji, sta ce mi Smart koji trosi 7-8 lit ?
Inace, nisu li svi manji automobili, takozvani kompakti gradski automobili, pa ipak nude dizelase ?
Ima muka sa gradskom voznjom i zacepljenjem DPF-a, medjutim to se desava i kod vecih automobila, ako se voze najcesce u gradu.

Autor MB 06 Jan 2016, 20:55

MB
Ja živim blizu Arene, a ako u nekom periodu ne vozim "mešovito" (već isključivo po gradu), povremeno mi se na povratku kući dešava da sa započetom "regeneracijom", umesto u garažu, produžim do "Zmaja" i nazad ili slično (jer nema svaki dizel isto potrebno vreme/kilometre za regeneraciju).
Drugim rečima, možda taj "gradski dizel" u gradu troši manje, ali "zarad higijene" i sprečavanja "DPF štete", ukoliko se pretežno vozi po gradu, nužno prelazi i više kilometara nego da je benzinac.
Ne kažem da i pod tim uslovima "u konačnom zbiru" nije ekonomičniji od benzinca, ali se stvari ne mogu prosto posmatrati samo "prosečnom potrošnjom".

Autor moron 06 Jan 2016, 21:04

@moron
Kazi mi jel ti se na 308SW nekako oglasi auto kada pokrene regeneraciju?

Autor Orlo 06 Jan 2016, 21:11

Orlo
Po mom iskustvu, ima niz stvari po kojima se lako "provali" da je u toku regeneracija, najpouzdaniji je (ali ne uvek primenjiv) podatak borda o trenutnoj potrošnji (naprosto, "skače" u odnosu na uobičajene vrednosti, pri čemu kod HDI-a "mora" da padne na "nulu" kada je gas oduzet, a pri regeneraciji "pada" na 1,2 litra ).
Po zvuku možeš da provališ samo dok stoji na mestu (kod MJ je to drastično i dramatično primetno), dok u vožnji, pri niskim obrtajima (npr. 1.500-1.700 rpm ili manjoj brzini (do 70 km/h), kod HDI-a postoje blage vibracije, kao podrhtavanje motora, koje osetim iz ručice menjača ili sa papučice gasa.
Prosto, vremenom čovek stekne osećaj da ne može da promaši da je "to u toku".

Autor moron 06 Jan 2016, 21:37

Moron
Pa i ja ga teram po gradu ali dosta često prolazim tuda kuda si naveo, što je faktički otvoren put.
Ovako van kad treba.
Zar im nije lakse bilo da daju neku lampicu da signalizira da je proces u toku, jer bi trebalo da se ide na oko 3000 obrtaja zar ne ?
I sta ako vozac ne primeti, parkira ga i ugasi, recimo zena.
Sve u svemu, ovog beMzinca ne bi uzeo.

Autor MB 06 Jan 2016, 21:47

@moron
Za moderne, obicno "totalno urbane", vozace koji rade po principu sipaj i vozi, okreci volan i saltaj, mnogo je to pokazatelja koje ne mogu da prepoznaju, odnosno ne obracaju paznju...

Drug sa 307SW 2.0 HDI vec ima nekih problema sa DPF jer retko vozi na duzim relacijama, grad i kratke relacije u najvecem procentu... Antipollution fault i Check engine...

Autor Orlo 06 Jan 2016, 21:52

Orlo
Ta "greška" ne govori mnogo i može biti od banalnosti, do tragedije. To treba da očita DOBAR dijagnostičar (uvek bih za to preporučio Verano), ja sam dva puta imao tu "grešku" i oba puta je bio samo zaprljan filter goriva.

Što se simptoma reneracije tiče (onih sitnih vibracija HDI-a ili "mumlanja" MJ-a pri mirovanju), čak ih i moja supruga već prepoznaje.
Generalno, ne razumem zašto ne postoji (bar kod MJ i HDI) banalna kontrolna sijalica da je (svaka) regeneracija u toku, već samo sijalica da je djavo već odneo šalu (da je DPF već dobrano "sit") i da pod hitno treba da se do kraja regeneriše (to mi se nikada upalilo nije).
A posebno mi nije jasno zašto ne postoji "gumb" putem koga bih sam mogao da izazovem regerenaciju kada ja to hoću (kada su uslovi za to dobri ), jer može kod HDI-a da se desi da izmedju 2 regeneracije prodje i preko 800 km, da imaš toliko idealnih kilometara da se to obavi, a onda ti ona započne baš kada joj nije vreme, kada za to nema uslova, pa se sama "u pola prekine" (kod HDI-a je nekada dovoljno samo da jednom staneš i da je "prekinuto", dok će MJ da "mumla" i "mumla" koliko god ti stojiš ). X puta mi se desilo da mi regeneracija počne na dolasku na obilaznicu kod Čačka, na prilasku Kraljevu, Užicu i sl, gde šanse nema da se "posao obavi"... A kada će opet - ne znaš.
Inače, ja se za regeneraciju držim pravila "iznad 2.000 rpm" i "iznad 60 km/h", kako to i piše u upustvu za oba vozila. Ne forsiram ništa.
Ima načina da prevariš računar, da se to radi i pri nižim obrtajima i manjoj brzini, ali, to je već bolest i ne bih preporučio, osim bolesnicima...

Autor moron 06 Jan 2016, 22:17

Moron
"Cak" 800km ?
Mislio sam da duze traje period izmedju.
Muka je to, moras da mislis i planiras voznje.

Autor MB 06 Jan 2016, 22:33

0.9 iz Renoa?

Autor NemanjaBB 06 Jan 2016, 22:50

MB
Kod MJ isključivo po gradu to može i na upola manje km. Srećom, on (za sada) ne pravi problem sa prinudno prekinutim regeneracijama. Ali mi je pričao prodavac u salonu honde za civic dizel, da dosta kupaca koji pretežno vozi po gradu, a ne znaju šta je savremen dizel i DPF, ima taj problem, da dolaze kod njih na prinudne regeneracije u servis (koje se, naravno, plaćaju) i da neki "negoduju" i da ih oni samo "upućuju da pročitaju upustvo". Možda bi najbolje (za kupce) bilo kada bi potencijalnim kupcima PRETHODNO davali da čitaju upustvo ...

Autor moron 06 Jan 2016, 22:55