home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dugo očekivana Mazda RX-9 sa rotacionim motorom će biti lansirana 2020. godine, odlučio je odbor japanske marke.

Po australijskim medijima, prototip RX-9 će debitovati na automobilskom bijenaleu u Tokiju sledeće godine, dok će serijska verzija premijeru imati na istom salonu automobila, ali 2019. Lansiranje 2020. godine će se poklopiti sa proslavom stogodišnjice kompanije.

Nade da će se pojaviti naslednik obožavanog RX-7 i RX-8, podgrejane su kada se pojavio RX Vision koncept u Tokiju prošle godine. Od tada, Mazda nije otkrivala svoje karte, ali je zaštitila naziv „RX-9“ i odoborila dizajn, inženjering i proizvodnju.

Očekuje se da će stajling serijskog RX-9 biti manje radikalan u odnosu na RX-Vision koncept, ali će deliti osnovne smernice poput proporcija u vidu duge haube i kratkog „repa“, uz nešto manju ukupnu dužinu. Anfas će više podsećati na korporativno dizajnersko rešenje koje krasi Mazdin portfolio, sa višom linijom haube, da bi se bilo u skladu s pravilima za zaštitu pešaka. Naravno, silueta će zadržati nizak i elegantan profil.

Nova generacija SKYACTIV-R rotacionog motora će biti rešenje iz koncepta, što znači da je reč o 1,6-litarskom agregatu sa dva rotora (800 ccm svaki) i turbo punjačem. Motor će isporučivati oko 400 ks, što je izuzetna vrednost, ako se u obzir uzme da će automobil imati masu od manje od 1.300 kilograma.

Izvor: Vrelegume.rs

Render: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 849



Komentari