home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Lovci na auto novitete su poslednjih meseci tokom testova uhvatili još jedan Mercedesov novitet, i to SUV model GLB koji će se smestiti između Mercedesa GLA i GLC. Sada nam stižu i nezvanični renderi koje je uradio nemački magazin Auto Bild.

Da u Mercedesu pripremaju ovaj model nam je svojevremeno potvrdila i vest da je nemački proizvođač zaštitio oznaku GLB, koju će poneti novi SUV baziran na MFA2 platformi sa prednjim pogonom (evolucija aktuelne Modular Front-wheel-drive Architecture). Neke varijante će se naravno nuditi i sa pogonom na sva četiri točka.

U Mercedesu nisu zabrinuti zbog eventualne kanibalizacije GLB i GLA modela, uz konstataciju da uvek postoji dovoljno prostora u gami za dodatna vozila.

Mercedes GLA i GLB će se zato i vizuelno međuosobno dovoljno razlikovati, pri čemu će kod GLB-a veći naglasak biti na nešto prostranjoj kabini, većem prtljažniku i boljim off-road karakteristikama.

GLB bi u ponudi trebalo da ima četvorocilindrične turbo motore (benzince i dizelaše) kao i sportsku AMG verziju, a ne treba isključiti ni plug-in hybrid model. Najmanji dizelaši u gami će biti pozajmljeni od Renaulta, kao i kod aktuelnih Mercedesovih kompaktnih modela.

Dok će regularne verzije Mercedesa GLB po nekim ranijim najavama biti dostupne krajem 2017. godine, sportski GLB AMG se očekuje tokom 2018.

Takođe, pored varijante sa 5 sedišta biće ponuđena i verzija sa 7 sedišta koja će imati za 120 mm duže međuosovinsko rastojanje.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Autobild.de



čitanja : 1941



Komentari

рестилизовани ГЛК ... овај мој

Autor Столе 30 Avg 2016, 12:44

Biće kanibalizacije. :)

Šalu na stranu, ovo ako bude ovako izgledalo verovatno će biti odgovor na jako popularni Jeep Renegade i namenjeno prvenstveno tržištu SAD.

Autor Nitro 30 Avg 2016, 13:37

Ima li ko relano objašnjenje ppularnosti Renegade-a u SAD?
Je li to zbog retro-italo-modernog dizajna, zbog cene ili šta? Ili možda tržište zahteva povoljan 4x4 ? Negde sam pročitao da je Renegade upropastio planove CRV-u i RAV-u 4 na SAD tržištu, pa zar su oni ista klasa? Ne sećam se gde, ali pozdravljam naše auto novinare dnevnih magazina koji ne znaju ništa živo, pogotovo kada u crnoj hronici u udesu POLO-a i Kamiončića, napišu Golf se sudario sa šleperom

Autor LAcity 30 Avg 2016, 13:51

@ LAcity

Stvar je prosta: Jeep Renegade izgleda fenomenalno.

Autor Nitro 30 Avg 2016, 14:23

Zadnji deo lici na Golfa 3 Variant. :D

Autor AQS 30 Avg 2016, 14:28

renegade se prodaje odlicno iz par razloga.
pre svega, dosta je poseban, sto mnogi ljudi vole.
drugo, jeep je, a ovaj brend je jako popularan. ko ne moze da priusti wrangler ili grand cherokee ce se rado zadovoljiti sa renegadeom.
poprilicno je povoljan, pocetna cena je samo $18,000, sto je manje nego vecina kompakta (civic, corolla i slicni).
kao i svaki jeep, renegade ima dugacku listu opcije opreme i jos veci izbor after-market modifikacija.
renegade je sub-kompakt. znaci pripada istoj klasi kao i honda hr-v, mazda cx-3 i slicni. u prvih 6 meseci je prodato preko 52,000 renegadea u americi. na drugom mestu je honda hr-v sa 36,000.

Autor mile antena 30 Avg 2016, 14:30

@Nitro
хех ... мени Џип Ренегејд поред Мечке ГЛЦ (ГЛК) изгледа ко THULE кутија ...

Autor Столе 30 Avg 2016, 14:32

oh da, jos sam zaboravio da spomenem jos jednu stvar zbog koje je renegade jako popularan - zato sto stvarno izgleda kao mali suv, a ne kao uvecani mali automobil (kao sto je slucaj kod vecine konkurenata). to je ono gde mnoge firme grese na americkom trzistu (500l bi mogao da nauci od ovoga)

Autor mile antena 30 Avg 2016, 14:38

Slazem se sa svima vama.
Renegade izgleda kao Jeep i kao SUV, a ne kao sminka.
A niko da pomene najvaznije, a to je veliki Komfor u tako malom vozilu, laka karoserija, niska potrosnja, robustnost, sve je retro, a novo.
Pravi Jeep, kao nekad Cheerokee.
Upravo ono sto sam reko, postoje stvari koje su Globalno lepe

Autor LAcity 30 Avg 2016, 15:11

@LAcity

Niko da spomene najvažnije ali i ti nikako da se opismeniš.

Autor Lector Luthor 30 Avg 2016, 15:21

Renegade je ružan ko djavo, izgleda kao igračka.
S druge strane, kutijast dizajn mu pruža prostranost koju je čak i moron pohvalio.
To mu je valjda jedina prednost.
Jedini simpatičan detalj eksterijera su mi štopovi.
Enterijer ok.
I naravno, razlog prodaje je pristupačna cena.
Pravi Jeep-ovi su GC i Wrangler.
Čiroki pije vodu.

Autor P1 30 Avg 2016, 15:21

Istina, "izdao" sam mu "komfor-sertifikat" :)
Slažem se da mu je dizajn veoma "upitan" ( što bi rekli naši "susjedi"), slobodan sam reći čak i da je "ružan" (mada, "lepota je u oku posmatrača"), ali ta "prokleta kocka" zaista nudi srazmerno veliki unutrašnji prostor za svoje naizgled skromne spoljne dimenzije.
Skup ili jeftin je kao ono lepo-ružno. Rekao bih da "nije skup", jer ga je kod nas faktički moguće kupiti za daleko niži novac od onoga koji je u zvaničnim cenovnicima deklarisan kao "redovna cena".
Jedna moja poznanica je nedavno kupila jedan "dobar primerak" ( 2.0 dizel, AWD, sa 9AT ), sa bogatom opremom (18", panorama ...), po ceni koja dosta liči na cenu vitare AWD 1,6 dizel sa AT u najvišem paketu.
Može renegade biti "ružan kao lopov", ali bih ja ipak njega odabrao.

Autor moron 30 Avg 2016, 15:40

moron
Haha. Od sada, što se prostranosti tiče, bez tvog sertifikata nema ništa. :)
Mora imati "moron approved". :)
Može li se naslon pozadi podešavati odnosno oboriti ( kao u većem GC ) ?

http://images.gtcarlot.com/customgallery/interior/81286888.jpg

Ako može, onda mu se može oprostiti ružnoća, s obzirom na cenu.
Jer nekad cena i od ružnog auta pravi "lep".

Autor P1 30 Avg 2016, 15:57

P1
Vidiš, kod Renegade nisam obratio pažnju na pitanje mogućnosti podešavanja nagiba naslona zadnjih sedišta. Jer, čim sam seo pozadi, video sam da ima za mene dovoljno mesta "u svim ravnima".
A kada, sam, recimo, seo u "tupson" pozadi, zapeo sam malo glavom o plafon, pa sam odmah instiktivno potražio mogućnost podešavanja nagiba (što je kod njega moguće).

Autor moron 30 Avg 2016, 16:44

moron
Bez obzira što ima mesta, meni je veoma bitno da se ne sedi uspravno, jer onda to nije komforno.
U GC recimo pozadi kad sediš i oboriš naslone, sediškomforno kao u S klasi, pa možeš da putuješ koliko voliš.
A ne ko u školskoj klupi, pa da ti muka i napinjanje bude i od relativno kraće vožnje.
Ja sam se oduševio sa WK2 kako je komforno pozadi, kad se obore nasloni.
Mogu svi putnici komforno da putuju.
Odavde pa do "Teherana"...

Autor P1 30 Avg 2016, 19:08

Renegade samo u dužinu nije velik, u ostalim dimenzijama je prilično impresivan , posebno kad je parkiran pored "normalnih" automobila , otuda i njegova prostranost.
A što se dizajna tiče , nije ljepotan ali nije ni odbojan , ima nešto simpatično u toj kutiji.
Sad na odmoru sam ih često viđao,Talijani ih masovno voze i sve mi je više sviđa , tim prije što izgleda kao "đip" a ne kao većina ostalih stepway-a.

Autor Đorđe 30 Avg 2016, 23:12

@auto

http://www.motor1.com/news/95253/mercedes-amg-reportedly-building-f1-engined-hypercar/

http://www.germancarforum.com/threads/2020-mercedes-amg-hypercar.52951/page-3#post-804733

Autor P1 31 Avg 2016, 01:12

Kako su vesti lepe kada ne citas sta pise P1! :DDDD

Autor Cone 31 Avg 2016, 09:27

09:27
Za tebe i slične tebi, svakako.
Naravno da tebi nije lepo pročitati da Merc sprema ovo :

http://www.motor1.com/news/95253/mercedes-amg-reportedly-building-f1-engined-hypercar/

To je košmar za tebe i još neke.
A bolje vam je da ne budete opterećeni sa P1.

Autor P1 31 Avg 2016, 12:37