home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na početku kratko podsećanje. Peugeot je u septembru 2013. godine na Salonu automobila u Frankfurtu posetiocima prikazao studiju sportske 308-ice, nazvanu 308 R concept, dok je u aprilu 2015. na sajmu u Šangaju promovisao i 308 R HYbrid concept.

308 R Concept iz Frankfurta (inače u crveno-crvenoj kombinaciji boja) pokreće četvorocilindrični 1.6 THP turbo benzinski motor koji raspolaže sa 270KS i 330 Nm obrtnog momenta pri 1900-5500 o/min.

S druge strane, 308 R HYbrid concept sa sajma u Šanagaju je dobio novu kombinaciju boja (sa plavo-crnim eksterijerom), kao i hirbidni pogonski sistem. Radi se o kombinaciji 1.6 THP turbo benzinca, dva elektromotora (svaki elektomotor raspolaže sa po 85 kW/115KS) i litijum-jonskih baterija, pri čemu kombinovana snaga sistema iznosi 368 kW/500KS i 730 Nm obrtnog momenta. Fabrika navodi da 308 R HYbrid concept od 0 do 100 km/h stiže za 4,0 sekunde, postiže el. ograničenih 250 km/h, a emituje 70 grama CO2 po km.

Sada stižu i neke informacije iz britanskih izvora da bi eventualna serijska verzija Peugeota 308 R mogla da ima hibridni pogon.

S tim u vezi, novi šef brenda Jean-Philippe Imparato je za britanske medije izjavio da bi voleo da lansira i nešto brže od 308 GTi modela, kao i da ima mesta u ponudi iznad 308-ice GTi.

Britanci spekulišu da bi serijski 308 R mogao da dobije hibridni pogonski sistem iz 308 R HYbrid concepta iz 2015. godine, mada ostaje pitanje sa koliko snage bi tačno raspolagao i sa kojim menjačem bi bio ponuđen kupcima.

308 R bi naravno dobio i modifikovano sportsko ogibljenje, aero body kit, delove od ugljeničnih vlakana, već pomenuti dvobojni eksterijer, nove alu točkove, jači kočioni sistem, novi sportski izduvni sistem, doteranu unutrašnjost...

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autocar.co.uk



čitanja : 927



Komentari