home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sledeći M5 F90 bi svojim kupcima, poput Mercedes-AMG-a E63, trebalo da ponudi izbor između pogona na zadnje i na sva četiri točka jednostavnim pritiskom prekidača. Tako bi ovaj model ponudio najbolje od oba sveta i umirio one puriste koji su smatrali da će ugradnja pogona na sva četiri točka oduzeti deo čari ovom automobilu.

BMW se za sada još uvek zvanično oglasio o sledećem M5, ali veruje se da će ovaj model pokretati 4,4 litarski V8 bi-turbo čija će snaga kretati oko 635KS, a koji će biti uparen samo sa automatskim menjačem. Opcija ručnog menjača je već ranije odbačena od strane šefa M odeljenja, Franka van Meela, s obzirom na premalu potražnju za njima.

Upotreba nove platforme CLAR bi trebalo da rezultira manjom masom, ali s obzirom na pogon, opremu i sl. tek mora da se vidi da li će i koliko novitet biti lakši.

Na bazi ranijih insajderskih navoda izgleda da će M5 dizajnom biti prilično uzdržan kada se u obzir uzmu njegove vozne sposobnosti. Ipak, trebalo bi da se radi o vozilu koji će dizajnom biti nešto agresivniji od svog prethodnika.

Izvor: Autonet.hr

Renderi: Autobild.de



čitanja : 1036



Komentari