TechRules najavljuje supersportski automobil

Kineski TechRules je prošle godine na sajmu automobila u Ženevi prikazao koncept supersportskog automobila AT96, dok će ove godine na istom sajmu promovisati i njegovu serijsku verziju. Dok se to ne desi, objavljeno je nekoliko novih teaser slika jednog maskiranog primerka, pri čemu su slike nastale u Monci.
U pitanju je supersportista u koji je ugrađena kompanijina Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV) tehnologija, pri čemu se po ranijim najavama radi o automobilu za tri putnika (uz centralnu poziciju za vozača).

Vozilo dolazi sa šasijom od ugljeničnih vlakana, laganim točkovima i high-performance kočionim sistemom.
Za pogon se brinu elektromotori, uz jedinstveni plug-in hybrid TREV sistem za produženje dometa koji koristi i mikro-turbinu. Sve u svemu, autonomija će navodno iznositi oko 2.000 km (od toga oko 150 km na elektro pogon).
Za sada nije poznato sa koliko snage će tačno raspolagati serijski model, pa treba podsetiti da je koncept imao 1030KS. Za ubrzanje do 100 km/h se govorilo da će trajati 2,5 sekunde, najveća brzina će biti el. ograničena na 350 km/h, dok bi težina vozila trebalo da bude oko 1.000 kg.
Na kraju još i podatak da su za njegov izgled bili zaduženi Giorgetto Giugiaro i njegov sin Fabrizio.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Auuu...ovo obecava!
Ako neko prati vojnu avioindustriju i kako kinezi uvode prvi stelt u vidu J20 "Leteca sablja" zna da polako sustizu zapad sto se tice visoke tehnologije.
Jos uvek su im problem motori ali reverse engineering ce dati rezultate.
Isto tako ocekujem da uskoro nauce da prave visokotehnolosko kvalitetni auto jednak nekoj etabliranoj marki...
Sve to "na papiru" zvuci fenomenalno a na slikama izgleda sjajno, jos kad bi tako bilo i u realnosti...
Kao i onaj NIO EP9, navodno presao krug u Ostinu za manje-vise isto vreme kao i P1 GTR. Super, sad jos "samo" da pocne proizvodnja, da serijska verzija bude jednako brza i da, da uspeju da ga registruju kao vozilo za ulicu...