home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen Golf 8

Dok čekamo na njegovu zvaničnu premijeru koja će se u oktobru održati u Volfsburgu u Nemačkoj, Volkswagen Golf 8 je ovih dana uhvaćen u Madridu, i to tokom snimanja promotivnog materijala.

Tako su se danas pojavile slike koje pokazuju jedan potpuno nemaskirani primerak.

Volkswagen Golf 8

Golf je sa nama još od 1974. godine i za to vreme je kroz sedam generacija prodat u više od 35 miliona primeraka, pri čemu se trenutno nudi u više od 100 zemalja. Imajući u vidu značaj Golfa za celu VW Grupaciju, ne iznenađuje da je kompanija u novi Golf 8 investirala čak 1,8 milijardi evra.

Fabrika u Volfsburgu u Nemačkoj će ostati najvažnija za proizvodnju Golfa, budući da se tamo dnevno proizvodi više od 2.000 primeraka ovog modela.

Golf 8 će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi, a kako navode nemački izvori automobil će biti praktičniji, snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom i kvalitetnijim materijalima. Takođe, po nekim ranijim informacijama, Golf 8 će biti nešto duži i širi, ali i oko 50-70 kg lakši u poređenju sa sadašnjim Golfom 7, dok će zapremina prtljažnika biti povećana na oko 400 litara.

Takođe, pominju se i novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, tehnologija kontrole gestikulacijom i digitalna instrument tabla, a treba napomenuti i da je broj dugmića u unutrašnjosti drastično smanjen.

Volkswagen Golf 8

U pogledu izgleda spoljašnjosti ne treba ni trošiti previše reči, ovde se naime nisu ni mogle očekivati neke drastične razlike u odnosu na uspostavljeni kompanijski dizajnerski rečnik. Volkswagen tu igra na sigurno i eksperimenata jednostavno ne može da bude.

Ovde treba pomenuti da se u gami više neće nalaziti trovratna verzija, dok će se karavanski Golf 8 Variant pojaviti krajem 2020. godine (i to sa oko 50 mm dužim međuosovinskim rastojanjem u poređenju sa sadašnjim modelom).

Što se motora tiče, kod benzinaca se očekuju 1,0 litarski trocilindraš, pa 1,5 i 2,0 litarski četvorocilindraši, kao i 2,0 litarski dizelaš u više verzija. Tu je i 1,5 litarska TGI Evo verzija sa pogonom na prirodni gas.

Potpuno električne verzije Golfa više neće biti jer će njegovo mesto zauzeti novi električni hatchback Volkswagen ID.3.

S druge strane, ponuda hibrida će podrazumevati Mild Hybrid (sa 12-voltnim i 48-voltnim električnim sistemom) i Plug-in Hybrid varijantu (ovaj potonji sa 1,5 litarskim benzincem i elektromotorom sa ukupno 150 kW/204KS, kao i autonomijom na struju od oko 65 km).

U ponudi će od 2020. godine biti i sportski Golf GTI sa 2,0 litarskim turbo benzincem i oko 250KS, kao i Golf R koji će raspolagati sa više od 300KS. Golf R po najavama iz fabrike neće imati takozvani Drift mod, a ni upravljanje na svim točkovima.

Što se tiče Golfa GTI, u paketu će se naći i veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja saćasta maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Foto: Forocoches / Instagram

Jedna slika prednjeg dela koju je još ranije objavio sajt Carscoops:

Volkswagen Golf 8


čitanja : 6847



Komentari