home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
VW Tarok

Volkswagen je u misiji elektrifikacije svoje celokupne ponude, ali neki modeli su izostavljeni kao što je slučaj s pickupom Amarok. Sledeća generacija pickupa će ostati verna motorima s unutrašnjim sagorevanjem, odnosno benzinskim i dizelskim pogonskim jedinicama, a pojaviće se tokom 2022. godine.

Informaciju je otkrio Volkswagenov šef operacija Ralf Branstatter, koji je za CarSales na Sajmu u Frankfurtu otkrio da hibridizacija nije planirana za Amarok.

Amarok će deliti platformu i mnogo tehnologije sa sledećom generacijom Fordovog Rangera, a na vrhu ponude bi mogli da budu V6 dizelski i benzinski motori. Aktuelni Amarok ima V6 TDI motor koji razvija 255 KS i 580 Nm obrtnog momenta, a tjuneri poput ABT-a iz ovog motora izvlače 302 KS i 630 Nm. Ranger bi mogao da dobije 2,7 litarski benzinski twin-turbo i 3,0 litarski V6 dizelski motor koji bi mogli da se nađu i pod Amarokovom haubom.

Biće interesantno videti da li će se novi Ranger, koji bi trebalo da bude gotovo identičan Amaroku u mnogim aspektima, takođe oslanjati samo na fosilna goriva. U evropskom pickup segmentu i dalje dominiraju dizelaši, a na američkom benzinci.

Saradnja Forda i Volkswagena bi mogla pomoći nemačkom proizvođaču da izvozi novi Amarok iz Evrope u Severnu Ameriku. Za sada nema konačne odluke, ali Volkswagen analizira mogućnosti, a potencijalno "zeleno svetlo" zavisi od finalnog proizvoda koji bi morao da bude "adekvatan za prodaju širom sveta".

Izvor: Klix.ba / Motor1. com

Foto: arhiva Autoblog.rs

* na slici je VW Tarok concept



čitanja : 339



Komentari