home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Peugeot 608

Ne tako davno automobiliske 1970-te i 1980-te su obeležavale vrhunske limuzine koje su u to doba bile u svom zenitu. Pritom su Nemci igrali na performanse, Italijani i Englezi na sportski nastup i stil, a Francuzi su nudili neprikosnovenu udobnost vožnje.

Naravno, odmah nam na pamet padnu modeli Citroena, ali Peugeot je i po brojnim drugim osobinama bio trn u oku upravo nemačkim limuzinama. Još se živo sećamo Peugeotovih velikih limuzina sa zadnjim pogonom poput modela 504, 605 i 505 koji su nudili i stil i snagu. Kasnije su se trendovi menjali pa tako i Peugeot sa svojom gamom, a velika limuzina sa zadnjim pogonom sportskih ambicija je postala stvar prošlosti.

Najveća limuzina u programu danas jeste model 508 koji je trenutno snagom kapacitiran do 200 KS što je okej, ali...

Šteta da jedan od najatraktivnijih automobila u klasi jednom BMW-u Serije 3 danas može da parira tek do pola game.

Portal Autoevolution. com je sada objavio render „crtača” Andreja Nedelea koji pokazuje svoju viziju modela 608, blistavog velikog Peugeota sa zadnjim pogonom.

Ono što je bila njegova nit vodilja da bi tako nešto u budućnosti bilo moguće jeste činjenica da će nedavnim spajanjem FCA i PSA automobilskih konglomerata možda biti mesta i za takav projekat, s obzirom na to da italo-američki div u svom portfelju ima „materijala” za pozajmicu.

Pritom se prvenstveno misli na platforme sa zadnjim pogonom koje koriste Maserati i Alfa Romeo za modele Quattroporte, Ghibli i Giulia.

Možda bi to omogućilo Peugeotu povratak na velika vrata u svet premium limuzina, a novi 608 bi ponudio primamljivu kombinaciju kao automobil koji izgleda sjajno kao svi novi Peugeoti, ali koji je napravljen na platformi sportskog automobila.

Izvor: Jutarnji.hr

Render: Andrei Nedelea



čitanja : 1162



Komentari