Snimljen BMW M5 CS

BMW je nedavno predstavio obnovljeni M5 koja će i dalje imati 600KS odnosno 625KS u Competiton verziji (menjač je osmostepeni M Steptronic a pogon na sva četiri točka sa nekoliko M xDrive modova), ali kasnije postiže i jača M5 CS varijanta.
Jedan M5 CS je sada osvanuo u ovom videu, pri čemu konkretni primerak ima mat eksterijer, mat zlatne okvire prednjih "bubrega", srebrno-crne točkove, CS oznake na prednjim blatobranima, retrovizore od ugljeničnih vlakana i nešto agresivniji zadnji difuzor.
U M5 CS paketu će se naći i modifikovani LSD diferencijal, doterano oslanjanje, keramičke kočnice i opcioni krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima.
Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti digitalne instrumente, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran.
Pod haubom će i dalje biti 4,4 litarskiV8 M TwinPower Turbo motor, ali u M5 CS verziji sa nekih 640KS i 800 Nm obrtnog momenta.
Takođe, M5 CS će biti i nešto lakši od običnog M5 modela, pa se očekuju i bolje performanse.
Obični M5 sa 600KS od 0 do 100 km/h stiže za 3,4 sekunde (najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h ali sa M Drivers Package-om je 305 km/h), M5 Competition sa 625KS do stotke ubrzava za 3,3 sekunde (sa M Driver's Package-om takođe može do 305 km/h), pa bi M5 CS sa 640KS trebalo da bude još bolji.
BMW M5 CS će naravno biti i skuplji od slabijih M5 verzija, i to za oko 20.000 dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs