home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Mini hatch

Šef dizajna Oliver Heilmer, razgovarajući nedavno sa britanskim Autocarom, obećao je evoluciju stila za „ikonu“ svog asortimana, hečbek sa troja vrata, ali i radikalniji dizajn za ostatak linije, sa nagoveštajima koje pruža koncept Urbanaut.

Novi asortiman Mini hečbeka biće podeljen u dva različita modela: benzinska varijanta napravljena u Oksfordu i bazirana na znatno modernizovanoj verziji postojeće arhitekture automobila, kao i novu električnu verziju koja će biti nešto kraća i napravljena u Kini, na namenskoj platformi za električna vozila kao deo zajedničkog ulaganja sa kompanijom Great Wall Motors. Oba treba da stignu 2023.

Ovaj kineski jont-venture će takođe izroditi i novi električni crossover, dok će se Countryman nove generacije praviti u Nemačkoj i biće nuđen u benzinskim i električnim verzijama.

Mini SUV

Ostali Mini automobili za koje se smatra da su planirani, ali još nisu zvanično potvrđeni, uključuju mali električni MPV nazvan Traveller, kao i proizvodnu verziju koncepta Urbanaut (kasnije u ovoj deceniji).

Na temu koliko bi Mini asortiman mogao da raste, Heilmer je rekao: „To je tema o kojoj [Heilmer i šef Mini a Bernd Korber] razgovaramo svake dve nedelje. Heilmer je dodao: „Govorimo o novim modelima, različitim modelima i prvo se pitamo da li se uklapaju u marku. Uvek je važno preispitivati modele i pitati se da li će imati tržište u budućnosti. Sada smo u tom procesu, ne za narednih četiri do pet godina, već godine nakon toga."

Što se tiče stila osnovnog modela, Heilmer je naglasio da će to u velikoj meri biti evolucija hečbeka sa troja vrata koji su do sada stvoreni pod BMW-om, jer je to Minijeva „ikona“ i „to je podešeno“.

Međutim, drugi modeli će dobiti revolucionarniji izgled. „Da, postajete još radikalniji. Samo pogledajte Urbanaut”, rekao je Heilmer na pitanje koliko će drugi budući Mini biti hrabri“.

Mini Urbanaut

„Što ste bliže originalnoj ikoni, postajete manje revolucionarni. Urbanaut je najudaljeniji od originalnog hečbeka, ali možemo da još više proširimo marku što se više udaljavamo od originalnog automobila“.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Autocar.co.uk

Foto: arhiva Autoblog.rs / Mini



čitanja : 367



Komentari