home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Santana
 
Španski proizvođač terenskih vozila Santana se vraća, i to uz podršku kineske firme Zhengzhou Nissan, zajedničkog preduzeća Nissana i Dongfenga.

Santana navodi da je sarađivala sa Zhengzhou Nissanom i kineskom firmom Anhui Coronet Tech na „potpuno novom vozilu“ koje će nuditi izbor dizel i plug-in hibridnih pogonskih sklopova.

Santana

Proizvodiće se u staroj fabrici Santane u Linaresu, Andaluzija, i „dizajniran je za ljubitelje terenske vožnje“, što sugeriše da će biti rival Ineos Grenadier Quartermasteru.

Dalji detalji nisu poznati, ali slike sugerišu da je u pitanju veliki pikap sa visokim klirensom, najverovatnije baziran na Nissanu Frontier Pro koji je predstavljen na prošlonedeljnom sajmu automobila u Šangaju.

Taj PHEV model dolazi sa 1,5 litarskim benzinskim četvorocilindričnim turbo motorom i jednim elektromotorom za kombinovanu snagu od 402 KS. Može da se vozi do 135 kilometara samo na električni pogon.

Santana planira da predstavi kompletnu gamu modela kasnije ove godine.

Originalna kompanija Santana je osnovana 1956. godine, a dve godine kasnije počela je da proizvodi Lend Rovere u Španiji po licenci. Dobila je pravo da lansira sopstvene varijante Lend Rover modela 1980. godine, iznedrivši modele kao što su Ligero i PS-10.

Partnerstvo sa Suzukijem su ostvarili 1985. godine, a nakon toga su po licenci proizvodili verzije modela Samurai, Jimny i Vitara.

Između 2007. i 2011. godine, napravili su restilizovanu verziju PS-10 za Iveco, nazvanu Massif. Međutim, prodaja je bila ispod očekivanja, pa je Iveco raskinuo ugovor, a Santana je otišla u likvidaciju 2011. godine.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 455



Komentari