home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemačka tjuning kuća Vath Automobiltechnik je svoju ponudu proširila pojačanim Mercedesom E 350 CDI, sada nazvanim VATH V35.

Njegov dizel motor sada raspolaže sa 267KS i 595 Nm obrtnog momenta (to će vlasnika koštati 1.179 evra) a ko želi i više, VATH Automobiltechnik za dodatnih 1.118 evra nudi i jaču varijantu sa 285KS i 650 Nm.

Deo Vath V35 paketa čine i podešavajuće ogibljenje (2.964 evra), nove izduvne cevi (822 evra), komplet aluminijumskih točkova od 20 inča sa Hankook guma 245/30 ZR20 i 285/25 ZR20 (po ceni od 7.900 evra), kao i crni prednji gril (798 evra), zadnji spojler (334 evra), prednji spojler od ugljeničnih vlakana (1.417 evra) i zadnji difuzor za 1.774 evra (takođe od ugljeničnih vlakana).



čitanja : 2624



Komentari

Bad look :)))

Autor PITBULL 04 Okt 2010, 20:14

Ovaj pokida 90% benzinaca.
Jedino mogu 500,600 i AMG da izadju na kraj sa njim.
Mada ovaj 500 bi imao dosta muke :)))

Autor PITBULL 04 Okt 2010, 20:21

P.S. Al zato ga pumpadzije 2-3 pa i do 4 puta redje vidjaju :)))

Autor PITBULL 04 Okt 2010, 20:23

"komplet aluminijumskih točkova ... po ceni od 7.900 evra". Malo skuplje nego onaj "akcijski" sandero...

Autor Moron 04 Okt 2010, 21:29

@Moron
Da. :)))
Besmisleno.
Ali tako je ako os luksuz :)))

Autor PITBULL 04 Okt 2010, 21:49

PITBULL
Znaš šta cenim kod mečke ( ako sam dobro primetio kod E klase ) - dešava im se da im kod novih vozila da im dizel bude jeftiniji od "pandan" benzinca. Takve "greške" drugi ne prave ( ili ih ja nisam uoćio ). I još ako imaš 5 godina bespplatnog redovnog održavanja - a zašto da ne uštediš i u nabavci i u ekspolataciji ...

Autor Moron 04 Okt 2010, 22:09

@PITBULL

Ako hoces luksuz, ali i to kada takvo auto izvezes na AutoBahn i ides 310 km/h nemas nikakvih briga.

Dosta ljudi ne shvata da su neki auti toliko doterani da ih se moze zvati bolidima i da su im potrebni specijalni delovi, veanje, naplaci, gume... :)

Autor yamaha 05 Okt 2010, 00:22

@Moron
Pa ima tih slucajeva,mada nije velika razlika,uglavnom su tu negde.
Ali i to je pohvalno,jer obicno su dizeli skuplji 2-3 hiljade.
Forte 5 imas za bilo koji model-motor.
@Yamaha
To sto si ti naveo je potreba kod AMG modela i oni to vrlo dobro odrade.
Tj na fabrickom Mercedesu ti nemas sta da modifikujes.
Kao i na AMG-u.
I AMG ti je fabricki tjuner.
Oni dodatno ojacaju auto za ono sto pruza.
Ovih dodatnih 35 konja sigurno ne zahteva jace felne od onih sto daje fabrika.
Vec oni nude te felne zbog izgleda.
Jace felne trebaju AMG-u i ostalo sve sto prati jacu verziju.
Pogotovo sto ne verujem da je ovom modelu skinuta blokada.
Cak ni AMG-u nije skinuta blokada na 250,vec imas opciju da doplatis da blokadu dignu na 300 km/h.

Autor PITBULL 05 Okt 2010, 01:16

овај не покида ни једног бензинца са толико инсталиране технологије... ал ни једног

Autor Столе 06 Okt 2010, 10:09

@Stole
Aha,ti znas...
Tvog Yugica isto ne moze da pokida :)))
Ako i Yuga imas,ako ne ides GSP-om.
Sto je vise verovatno.

Autor PITBULL 06 Okt 2010, 15:02

Forte5 nije bas "zlato"...
Kupila jedna firma nekoliko MB, pa ipak ispada da placa te neke servise...

Autor Panchev9 06 Okt 2010, 15:12

@Panchev9
To ne znam.
Znam da deklarisu da imas 5 god besplatne servise,tj redovan servis,ulje-filteri...

Autor PITBULL 06 Okt 2010, 15:26

@Panchev9
Jel putnicka ili teretna vozila?
Mozda za teretna ne vazi...

Autor PITBULL 06 Okt 2010, 15:27

Putnicka...
Imas uslove pod kojim vazi Forte5...
Nije uvek i stalno... Koliko sam razumeo nisu SVI servisi besplatni...

Autor Panchev9 06 Okt 2010, 15:35

@PITBULL
Citam da dosta pratis Mercedes... Od koje godine je Mercedes ubacio Euro 3 motor u C klasu... Dakle mislim na onu iz 90-ih ( ja je zovem Esprit :D )... Npr. motor C180...

Autor Panchev9 06 Okt 2010, 15:38

Šta se podrazumeva pod besplatnim servisiranjem?
sve radove predviđene Sistemom za proračunavanje servisnog intervala (ASSYST PLUS)

– paket usluga za pogonsku grupu (motor i menjač)
– zamenu svih ulja, svih prečistača, klinastog remena svećica (za benzinske motore)
– paket usluga za vozilo (karoseriju)
– zamenu prečistača klime i podmazivanje vozila
– paket usluga za predjenih 80.000 km (vozila sa benzinskim motorima) ili do 100.000 km (vozila sa dizel motorima)
Šta nije uključeno u ovaj paket?
Ne uključuje besplatnu zamenu potrošnog materijala (npr. kočne pločice, obloge, diskovi, metlice brisača, akumulatore, tečnost za brisače) čije stanje zavisi od načina eksploatacije motornog vozila.

Na koje se sve klase Mercedes-Benz putničkih vozila Forte5 odnosi?
A, B, C, CLK, SLK, E, CLS, ML, R, S, CL, SL, G-klasu.

Za koga to sve važi?
Za sve kupce novih vozila Mercedes-Benz putničkog programa. Ukoliko vozilo promeni vlasnika, paket se prenosi na sledećeg vlasnika.

Gde sve važi Forte5?
U svakom ovlašćenom Mercedes-Benz servisu u Srbiji i Crnoj Gori.

Gde se nalazimo u Beogradu?
DaimlerChrysler SCG d.o.o.
Mercedes-Benz Servis Beograd
Omladinskih brigada 33
11000 Beograd
Tel: 011 30 19 001

Autor Moron 06 Okt 2010, 15:48

"paket usluga za predjenih 80.000 km (vozila sa benzinskim motorima) ili do 100.000 km (vozila sa dizel motorima)"

Da, taj podatak je bacio firmu u "bedak"...

@Hvala za revnosnost...

Autor Panchev9 06 Okt 2010, 15:52

@Panchev9
Pa cim se pojavila,93-ce. :)))
A kod nas gledaju Euro 3 od 2000-te valjda,ako se ne varam.
Bez obzira sto bolje fabrike imaju i mnogo ranijih godina taj standard.

Autor PITBULL 06 Okt 2010, 15:55

@PITBULL
Mislim da nije...
Moron da li znas, posto si dobar sa tim normama...
Cim se pojavio je imao D3 normu...

Autor Panchev9 06 Okt 2010, 15:59

@Panchev9
A sta kazes na komentar "strucnjaka" u 10:09 :))))
hahahaha...

Autor PITBULL 06 Okt 2010, 16:02

@panchev9
Sta nije?

Autor PITBULL 06 Okt 2010, 16:03

"Njegov dizel motor sada raspolaže sa 267KS i 595 Nm obrtnog momenta (to će vlasnika koštati 1.179 evra) a ko želi i više, VATH Automobiltechnik za dodatnih 1.118 evra nudi i jaču varijantu sa 285KS i 650 Nm."

Ovde mogu da procitam sve osim "akceleracije"... Obecavajuce je kada su Nm duplirani u odnosu na KS...

Stole nije cest pa ne mogu da procenim da li je bila sala ili nije... I da li za nekoga "navija"...

Autor Panchev9 06 Okt 2010, 16:08

@PITBULL

Vidis...
http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

Autor Panchev9 06 Okt 2010, 16:11

Od pocetka euro 3...
Ako gresim, sorry...
Mange i Predrag su pozvaniji...

Autor Panchev9 06 Okt 2010, 16:13

@Panchev9
Pa to sam i ja rekao.
"Pa cim se pojavila,93-ce. :)))" 15:55

Autor PITBULL 06 Okt 2010, 16:41

@PITBULL
:)
Nesporazum...
Bio je nastavak na tvoj komentar:
Sta nije? - Od pocetka euro 3...
:)))

Autor Panchev9 06 Okt 2010, 16:47

@Panchev9
S obzirom da fabricka verzija (prva koja se pojavila 350 cdi) ima 231 ks i ubrzanje od 6.8 do 100.
Pretpostavljam da ovaj ide oko 6.1,6.2 do 100.
A ovaj jaci mozda i ispod 6 sekundi.
P.S. Sada 350 CDI fabricki ima brutalnih 265 konja i 6.2 do 100 :)))

Autor PITBULL 06 Okt 2010, 16:50

@PITBULL
мој југо има дизел мотор од 231кс, мада на њему пише БМВ 530хд. Вероватно да на твом Мерцедесу ЦДИ пише Југо 45.

Autor Столе 08 Okt 2010, 07:37

@Stole
Na mom pise 320 cdi.
Da imas tog BMW-a onda ne bi pricao tako o dizelima.
Verovatno si citao u novinama negde podatke pa prosipas pamet.
Postavio sam negde primere,mrzi me sad da trazim i pisem.
Pogledaj samo novi A8 4.2 TDI/FSI koji je brzi,E klasu 350 CDI/CGI koja je brza pa se onda javi.

Autor PITBULL 08 Okt 2010, 08:32

@PITBULL
баш зато што имам дизела могу потпуно одговорно да тврдим то што сам написао. Ако прочиташ шта сам написао, можда ћеш и приметити да сам напоменуо "са толико инсталиране технологије" што значи да се односи на турбо моторе априрори. Нађи ми дизелтурбо који има исту кубикажу као и турбобензинац, произведен у последње 4 године, и да спадају у исту класу мотора, а да је дизел супериоран. Друго, убрзање од 0 до 100 не представља превише релевантну чињеницу ономе ко зна да вози. Убрзање јако често више зависи од мењача који је уграђен него од мотора. Али, обзиром да имаш 320 ЦДИ, верујем да све то имаш у малом прсту. Али ајмо по твоме, 350 ЦГИ убрзава од 0 до 100 за 6,2 односно за 6,6 секунди у 4 матик верзији а 350 ЦГИ за 6,8 сек. Разлика је маргинална слажем се, али о обртајима не бих сад, и њиховој неопходности у спортској вожњи у реалним условима, али овде се ради о ЦГИ мотору који нема турбо! Шта би му тек турбо урадио... http://www.mercedes-benz.rs/content/media_library/hq/hq_mpc_reference_site/passenger_cars_ng/new_cars/models/e-class/w212/launch_04-2009/catalogue_prices/e-class_pdf-download_catalogue_pdf.object-Single-MEDIA.tmp/e-class_pdf-download_catalogue.pdf.pdf

Autor Столе 08 Okt 2010, 13:49

@Stole
A zasto ti nisi uzeo benzinca kad je bolji?!
zasto niko ne uzima benzince?
Pogledaj S klasu,E klasu,ML-a,GL-a,BMW 5-cu,7-cu,Audi Q7,A8,Q5,A5,A6.
Ogromna vecina su dizeli.
Zasto?
Pa zato sto su bolji.
Elasticniji su mnogo,mnogo manje trose,a brzi su ko metak.
Benzinac po meni ima logike samo u top verzijama AMG,M itd.
I manja gradska kola.
A uzeti S 350 benzinac ili ML 350 benzinca je van pameti,po meni.
A pogledaj ML 350 benzinac koliko kosta kod nas polovan a koliko 320 CDI.
Zasto pitam se?
Benzinac duplo vise trosi,duplo veca registracija a u najboljem slucaju isto ide kao dizel.
Pa sto bi onda covek uzeo benzinca,ajde prosvetli me molim te.

Autor PITBULL 08 Okt 2010, 15:00

P.S. Zaboravio sam X5,X6 da navedem.
Pogledaj sve te modele i razmisli zasto su 90% njih dizelasi.

Autor PITBULL 08 Okt 2010, 15:02

@PITBULL
Hehe... Dizelasi su po tebi opet u modi ( kao sredinom 90-ih)... :)
Jos i trenerke da se uvlace...
Slazem se da su kod manjih automobila benzinci u prednosti...
Najbolji je BMW 530xD ili 535D... Za mene... Znam da ti preferiras "zvezdu"...

Autor Panchev9 08 Okt 2010, 15:07

@Panchev9
Nije to po meni,vec pogledaj trziste i odnos prodatih benzinaca i dizela medju boljim kolima.
Uvek bih uzeo dizela,jedino kad bih kupio benzinca su top modeli,AMG,M itd.
Pa evo sto ti nisi naveo nekog benzinca 5-cu nego 3.0 , 3.5 D? :)))
Meni je taj 3.5 D favorit,odnosno sad 4.0 D (isto 2999ccm)

Autor PITBULL 08 Okt 2010, 15:21

Pa cekaj,zasto ste svi tako pametni a svi bi dizela?!
Sto ne bi benzinca kad je bolji?!

Autor PITBULL 08 Okt 2010, 15:24

@PITBULL
ja vise gotovim benzinca...
A reci mi zasto u Americi skoro uopste nema dizela?!?

Autor carobnjak 08 Okt 2010, 15:25

Čarobnjak
nije li pomalo licemerno stalno pljuvati po Amerikancima, a sada ih uzimati kao primer?

Autor Ex Italo fan 08 Okt 2010, 15:35

@Ex Italo fan
nije! Licemerno bi bilo da ih sada hvalim...
Ja ih ne volim, imam na to pravo! Mislim da sam postavio odlicno pitanje... Da li imas mozda odogovor?

Autor carobnjak 08 Okt 2010, 15:49

P.S. ovde se ne radi o nekom americkom modelu nego o sistemu!
(bar sto se tice mog pitanja...)

Autor carobnjak 08 Okt 2010, 15:51

@Ex Italo fan
iskreno meni je tvoj nick licemeran i nejasan...
Nije problem ako ti nesto vise ne volis ( a nekad si voleo, nadam se) vec je naglasak na onom sto sada volis! A ne znam sta bi to moglo biti...
Ovo ja naglas razmisljam, ne zameri...

Autor carobnjak 08 Okt 2010, 15:54

@PITBULL
ne znam odgovor, ja nisam "evropljanin", jos...:)))
Posto su "ameri" najpametniji na svetu, kako to da onu nisu primetili prednosti dizela, koje ti navodis? To je bilo moje sustinsko pitanje (Ex Italo fan)...

Autor carobnjak 08 Okt 2010, 16:00

@PITBULL
nije tacno da preferiraju dizel u EU! U nekim drzavama je tako u nekima nije, kad podvuces crtu, pola-pola! Bar po statistici koju sam ja video...

Autor carobnjak 08 Okt 2010, 16:02

To pitanje me ne dotiče, kao ostale njihove navike.

Autor Ex Italo fan 08 Okt 2010, 16:02