
Tjuner Anderson Germany je ponovo obradio jedan ionako ekskluzivan automobil, a njihova najnovija kreacija je modifikovani Bentley Continental GT Supersports.
Sem novog body paketa (novi prednji branik sa spojlerom, set pragova, zadnji spojler, zadnji branik), Anderson Germany je za ovaj Continental pripremio i novi sportski izduvni sistem, komplet crnih alu točkova od 22 inča (10x22, gume 285/30-22), doterni enterijer (detalji od ugljeničnih vlakana, koža, alkantara...) i pojačani W12 motor (sa serijskih 630 na 695 konja).


Performanse i cena ovog Continentala se u press saopštenju ne pominju.

Najvaznije nije tunirano... Prednji farovi...
Kako tako skup automobil ima prednja deo kao Daihatsu Copen...
@PITBULL
E za ovo mozes napisati vrh, extra, najjaci, a ne za one tvoje...:)))
@carobnjak: oduvek ;) Samo sto prvi i glavni ne ucestvuje cesto, ja sam webmaster, neko ne toliko bitan, pa mogu da si prisutim javno exponiranje ;) I naravno kada komentarisem, komentarisem u svoje licno ime a ne u ime autobloga ili glavnog urednika i drugih na autoblogu.
@dmc
ma ok, znas da mi ne bi smetalo i da je u njihovo ime...:)))
P.S. da li i ti imas nesto protiv mene? :)
I dalje mi nije jasno sta konkretno donosi povecanje snage sa 630ks na 695ks?!?!?!
milisekundu? ne kontam?
Carobnjak,
Mani njega, tu negde mi je objasnjvao da dizel ima bolje performanse u odnosu na benzinca, naravno iste kubikaze...
Za ekonomicnost sam se slozio...
@Carobnjak
Ovo mi izgleda kao da je radjeno kod "Fandja" :)))
Bolje bi ja napravio :)))
Ovaj nesretni difuzor nazad... Blagi uzas.
@Dejan
Naravno! Pogledaj benzinca i dizela iste kubikaze,cak uzmi jaceg benzinca i po konjima i po kubikazi.
Evo ti primer Audija A8.
4.2 FSI i 4.2 TDI, FSI ima 372 konja i od 0-100 ubrzava za 5.7 sekundi a TDI ima 350 konja i 5.5 do 100.
A evo ti i primer E klase.
E 350 CDI ima 265 konja iz 2987 ccm a E 350 CGI ima 292 konja iz 3498 ccm.
Dizel ide za 6.2 do 100 a benzinac za 6.8 sekundi.
Pa kako to a? :)))
Demantuj me molim te ako mozes. :)))
A pored svega toga je jos ekonomicniji i to duplo :)))
Barem kod nas,gde je benzin kriminalnog kvaliteta,a eurodizel dobar.
PITBULL,
Uzeo si motore, o kojim vecina u Srbiji samo moze da sanja.
Tamo ti napisah, uporedi eto dva Kia motora 1.4 CVVT i 1.6 CRDi (ovaj ima sa 90ks i 115ks).
CRDi 90ks, ne vredi porediti, slabiji je dosta. Ali CRDi sa 115ks je uporediv, ima bolje ubrzanje 11,5
@Dejan
Pa i taj primer sto si ti uzeo opet dokazuje ovo sto pricam.
Dizel ima bolje performanse a i manje trosi.
Uzmi 2.0 benzin i dizel motor,pa ces videti razliku.
Uzmi npr BMW 320d i 320 benzin,pa uporedi.
Dizel trosi skoro duplo manje.
Dizel je vece zapremine, ubrzava bolje za 0,1sek, a ima manju max brzinu za 1km/h.
Ako se vatamo za milisekunde je bolji, a ako za km/h, onda nije!
Opet ti 2.0?!
Uporedi 1.6 dizel iz Golfa, neko rece da nije mogao uzbrdo u drugoj, pa se opredeljuje za 1.2 TSI, sto bi bio i moj izbor.
Eto jos je benzinac manje zapremine.
Uporedjuj motore koji su priblizni nama u Srbiji.
E kada si vec tu, ajd objasni sta konkretno znaci povecanje snage sa 630ks na 695ks, jel se to bas toliko oseti u voznji?
Ili je opet u pitanju 0,2sek?
VI STE NAJJACIIIIIIII!!!!!! UPOREDJUJETE OVO SA DAIHATSUOM I MERCEDES E KLASOM I AUDI A8-COM!!! HAHAHAHAAHAHAHH!!! Napusustite kucu velikog auto bloga :))))) Smesno je sta sve pisete.
@carobnjak
Da je vrh?Pa zar je to potrebno pricati?Pa pogledajte kakav je ovo vrhunac,pominju ovde neki daihatsu,menjac od fapa,smesno da smesnije ne moze biti,spominju se motori od 3.0 d,i tako to,ne kapiram...Vazno da su Skoda fabia i Opel Astra najbolji.Tacka :)
@dusan
nemoj tacka, pa ja sam mu odao "pocast" kakvu zasluzuje...:)))
(06 Okt 2010, 22:16 )
@carobnjak
Njemu odao ''pocast'',ali srozio ono sto pitbull,mislim ono za sta on govori da je vrh,uglavnom E klasa,S klasa...Ok,to jeste vrh,ali pogledajte bre ovo!Ovo je vrhunac u automobilizmu,ne moze se uporedjivati svako sa njim.