
I italijanski tjuner Romeo Ferraris se pozabavio ionako snažnim Mercedesom C63 AMG.
Pre svega, Romeo Ferraris je V8 motor u C63 AMG pojačao na 540 konja, pa ubrzanje do 100 km/h iznosi tačno 4 sekunde (fabrička verzija 4,5 sec), do 200 km/h mu treba 12,5 sekunde, dok je najveća brzina preko 300 km/h.

U
paketu su između ostalog i novi sportski izduvni sistem, podešavajuće ogibljenje,
set laganih Romeo Ferraris točkova od 18 inča, gume Yokohama Advan Sport 235/40
R18 i 255/35 R18, izmenjeni prednji branik, Brembo kočnice (diskovi 380mm
napred i 345mm pozadi) i doterana unutrašnjost (sa kožom, alkantarom i srebrnim
koncem kojim su prošivena sedišta i kožni volan).
Aktuelna C klasa je ubedljivo nadmasila svog prethodnika, pogotvo u tehnickoj konstrukciji - to potvrdjuju mnogobrojne obrade upravo ovog modela.
Skoro nijedna stranica AutoBloga-a ne prodje, a da nije objavljena neka nova obrada nove C klase...
dragan
Pa bilo bi tragicno da nije...
Da li se neko seca uopste kako je izgledala prosla C klasa... :)
Sa dva + dva tanjira napred...
Iako ne volim tunirane verzije, ovaj izgleda Ok...
@PITT
Ne treba coveka provocirati iz teme u temu (sto i on zna raditi ;)
Svako neka voli sta hoce. Zato je auto industrija toliko raznovrsna
Ovo bi verovatno bilo primerenije za carobnoga:
http://images.paultan.org/images/Alfa_Romeo_159_Novitec_2.jpg
@dragan
tako je! Znas ti sta je za mene...:))) (standardna Alfa je sasvim dovoljna...)
A Pitt...on ne provocira, ma on se samo sali...:)))
@Milan
Ova je retro,cudna je malo.
Nazad je ok,ali prednji deo,tj farovi su mi ne-adekvatni...