home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Benet Škoda Octavia BT

22 Jul 2011 - 12:49 Tuning Link

Benet Automotive je iz 2.0 TSI motora u Škodi Octaviji RS izvukao 258KS (serijski model ima okruglo 200KS), pa ova sportska Octavia može do maksimalnih 249 km/h, dok je ubrzanje od 0-100 km/h smanjeno na 6,2 sekunde (potrošnja iznosi 9,3 l/100 km).


Pored jačeg motora, Benet Automotive je za Octaviju RS pripremio i novi sportski izduvni sistem, doterano ogibljenje, set spojlera, komplet novih alu točkova od 19 inča, kao i modifikovani kožni enterijer (u crveno-crnoj kombinaciji i sa sportskim sedištima).


Ivan Mitić – Autoblog.rs  


Foto : Autobild.de i Benet Automotive



čitanja : 3678



Komentari

Hajde neka neko tačno kaže šta je urađeno na ovom motoru da dobije skoro 60 KS više.

Molim stručna objašnjenja.

Autor Nikola 22 Jul 2011, 13:03

Predraga će da strefi srčka od ovog. :)))

Autor PITBULL™ 22 Jul 2011, 13:07

Otrovnica

Autor Dejan L 22 Jul 2011, 13:16

Vozio sam se u cipovanoj RS Oktavii... ovaj model sa tacno 260 ks...tjuning nije radjen ovde vec u Madjarskoj...pravi naziv Dejane- otrovnica ;)

Autor NemanjaBB 22 Jul 2011, 13:34

@Nikola
S obzirom da delovi motora iz necipovanog 2.0TSI ne bi mogli da izdrze chip tuning (znaci samo podesavnje ECU jedinice) morali su sigurno da stave nove klipove, karike, verovatno vecu turbinu (mozda kvalitetniju a ne vecu), menjac verovatno nisu dirali i narvno podesavnje ECU jedinice.

Autor Orlo 22 Jul 2011, 13:53

Orlo, to i ja mislim.

Mora dosta hardverskih izmena da se uradi na motoru da bi se digla snaga 30%.

Osim pomenutih, koje se još promene primenjuju?

Autor Nikola 22 Jul 2011, 14:44

@Nikola i Orlo
Ne bih se slozio. Na ovom motoru, kao i kod vecine turbo motora, sam chip tuning ce podici snagu za 20ak posto.
http://www.smchiptuning.com/814/skoda-octavia-1z-2.0-tfsi-rs-200
Eventualno, jos izduv i usis trebaju da se "urade" da bi se dobilo 60ps. Ali sve ostaje u tzv. "Stage 1"... Motor se radi tek pri enormnim povecanjima snage.

Autor loshmi 22 Jul 2011, 15:00

@loshmi
Mozda si u upravu ali vek tako tjuniranom motoru nije velik!

Autor Orlo 22 Jul 2011, 15:55

@loshmi
Pravi renomirani tjuneri rade promenu delova motora i njihovi primerci znaju da predju kilometrazu vrednu postovanja, dok ostali rade sminku tipa spojleri, koza, izduv, chip tjuning itd.

Autor Orlo 22 Jul 2011, 16:00

@Orlo
Naravno da nije velik kao na fabrickom motoru, ali nije ni puno kraci... Mozda 10ak posto. S druge strane, ako hoces puno da predjes, kupis SDIa pa predjes 500.000km k'o od sale. Ne moze i jare i pare... :)

Pravi renomirani tjuneri ne tjuniraju Skode, nego Porsee i Ferarije. Mozda i jeftinije modele, ali nista sto nije vredno njihovog vremena. Npr. Hamannov paket za 911 Carrera S kosta koliko i nov novcat Nissan GTR.
Na ovoj Skodi vise je para otislo na enterijer nego na motor... Za 60ps ne treba vise od 1000e (u najgorem slucaju).

Autor loshmi 22 Jul 2011, 16:20

@loshmi
Ja se i ne lozim na tjuning motora vise cenim ono sto fabrika napravi i proceni. Ne znam samo odakle ti podatak od tih 10 posto(verovatno od nekog tjunera kao sa linka) :).Imao sam prilike da su uverim na nekoliko modela da je chip tjuning unistio turbine i to ne na nekoj kanti nego na par Golfa IV 1.9TDI i na Meganu 1.9 dCi. Nemoj da tvoj odgovor bude da je to los tjuning jer provereno je bio ok ali delovi ne mogu da izdrze vise od deklarisanog iz fabrike i ne moze da se ocekuje previse.

Autor Orlo 22 Jul 2011, 16:29

@Orlo
Takvima ni fabricki ne bi dugo trajao. Verovatno je to posledica nacina voznje a ne chip tuninga. Chipovan auto koji se normalno vozi prece vise nego fabricki koji se vozi pun gas. A i modeli koje si naveo nikako nisu pravljeni da se iz njih izvlaci maksimum i da se voze kao M3 ili AMG, nego su napravljeni da idu prisojno, povuku kad zatreba, ali prvensveno da budu stedljivi. Male turbo dizelase je najlakse unistiti nepravilnom upotrebom.

Autor loshmi 22 Jul 2011, 16:51

@Orlo

Ocekivano je da ce na Renaultima, Peugeotima i sl. otici jer turbine. Mom ujaku je otisla turbina na Golfu IV starom 8 meseci kad je bio (zamenio servis bez reci)

Uradi chip tuning na masinama tipa BMW, Mecka, Audi (ko ima vise para na Ferrariju, Porseu) i nema sanse da se ista pokvari jer se na te aute ugradjuje vrhunska tehnologija i materijali (zato i jesu skupi jbg)

Autor Barosso 22 Jul 2011, 16:57

@loshmi
U cemu je onda poenta chip tjuninga? Sigurno da onaj ko ga radi nema nameru da ga vozi polako ili da ga ne sili. Po meni je chip tjuning za socijalu, za one koji misle da mogu da uzmu jeftiniji auto sa manje snage a da nakon toga doteraju. Upravo si odgovorio u komentaru da je on besmislen.
@Barosso
I premijum modeli imaju ogranicenja ali se slazem da upotrebljavaju kvalitetnije komponente ali i takodje nije isto tjunirati motor velikih zapremina(2.5L, 3L itd.) i manjih motora.

Autor Orlo 22 Jul 2011, 17:15

@Orlo
Poenta chip tuninga je da ako ti auto nije bas dovoljno jak, mozes da ga pojacas veoma jeftino. A i potrosnja opadne kad se auto cipuje.
Koja je poenta silovanja auta koji je pravljen da se prevezes sa tacke A na tacku B? Chipovan ili nechipovan Golf 1.9tdi koji se vozi pun gas nece mnogo preci.

Autor loshmi 22 Jul 2011, 17:23

A sta ce kome sportska skoda.ahahaha sportska skoda ...Unutra vasar

Autor Audi 22 Jul 2011, 17:30

@loshmi
Ne postoji poenta da se auto sili naravno. Ali evo jednog primera, nebitan je motor da ne bude favorizovanja, motor iste zapremine npr 2L ima nekoliko nivoa snage identican broj vratila isti blok itd. Zasto bi uopste fabrika naplacivala jeftinije onaj sa manje snage ako bi u njega bile stavljene komponente istog kvaliteta?
Zato oni naprave nekoliko verzija gde na onim najjacim stave najkavalitetnije delove a na onim slabijim delove manjeg kvaliteta koji su adekvatni za tu snagu. I onda dodje neko i uzme najslabiji motor i zeli da ga tjunira - chipuje i zeli da mu on traje kao i motor koji ima u startu vise snage ali to ne ide tako.Nego lepo kad covek kupuje uzme auto se vise snage i ne brine o chip tjuningu i da li ce da ako i po neki put pozeli da malo brze ide ne razmislja da li ce sve to u motoru da izdrzi.

Autor Orlo 22 Jul 2011, 17:33

@ Audi
Pa eto nerviraju BMW
Hehehehe

Autor Dejan L 22 Jul 2011, 17:54

Vala i lice haha kakav bmw kakva skoda..Samo AUDI i poneki merc...

Autor Audi 22 Jul 2011, 17:58

@loshmi

Koja je poenta silovanja auta koji je pravljen da se prevezes sa tacke A na tacku B? Chipovan ili nechipovan Golf 1.9tdi koji se vozi pun gas nece mnogo preci.
------------------------

Potpisujem!!!!

Autor Barosso 22 Jul 2011, 18:09

Imam Audi A3 2002 godina, 131 ks i 285nm. koliko bi ja dobio konja vise sa cipovanjem i koga biste preporucili?

Autor Comi 22 Jul 2011, 18:22

@Comi Preporucio bih ti da nista ne pipas..Taj auto i tako ide super...E sad to je moje misljenje ovde su neki rekli sta se sve gubi.

Autor Audi 22 Jul 2011, 19:18

@Comi

Dobio bio 162 KS/176 KS po ceni od 250Evra/350 Evra.

Kad su moji ortaci radili na Fabijama garancija je bila 3 godine.

Autor Barosso 22 Jul 2011, 20:37

@Orlo
Motor se ne pravi da moze da izdrzi snagu koji ima i ni konja vise. Vecina motora moze bez ikakvih posledica da izdrzi povecanje 20-25%. Npr. motor iz starog GTRa, Skylinea, moze lagano samo na chipu da sa 330ps dodje na preko 400. Preko toga treba menjati turbine, ali sam motor izdrzava i 550-600ps bez ikakvih izmena.
A i nisu svi motori isti. Neki lakse izdrze visak snage, drugi teze. Ovaj 2.0 bi trebao bez problema da izdrzi 60ak ps viska.

Autor loshmi 22 Jul 2011, 21:04

@loshmi
Dao si dobar primer za jedan od dobrih motora ali to je auto velikih performansi koji je napravljen za "maltretirnje".
Ali ja sam ovde pricao o manjim motorima masovno proizvedenim gde su proizvodjaci u cilju ustede (vece zarade) stavljaju komponente slabijeg - adekvatnog kvaliteta tako da je povecanje snage moguce ali koliko zavisi od motora.A sto se tice kvaliteta i garancije chipova na nasem trzistu evo malopre sam gledao na netu sajtove i nisam bas mogao da nadjem nekog ko nudi neku realnu garanciju i ako sam i nasao ne pise sta ona podrazumeva - sto donekle govori o necemu...

Autor Orlo 22 Jul 2011, 21:26

@Orlo
Kod nas se ne rade kvalitetni cipovi. Mislim, rade se u firmama koje uzimaju softver od nemackih i svajcarskih firmi...
http://www.automobilizam.net/chip-tuning/
A sto se kaze na ovom linku, sve te nemacke firme moraju da imaju TUV sertifikat. Ako ti to nista ne znaci...
A to da 1.9 tdi od 115ps i onaj od 130ps nemaju iste delove motora, to je cista glupost.

Autor loshmi 22 Jul 2011, 21:53

@loshmi
Ja sam i pricao za nas tjuning a sto se tice TUV sertifikata on je u Nemackoj zakon i sve sto dobije njihovu oznaku-sertifikat znaci da je pogodno za trziste i kvalitetno i da oni daju garanciju a ovi nasi maglu.
Kazi mi onda zasto je onda cena razlicita za razlicite snage ako ne postoji razlika u delovima motora, da nije mozda onako iz fazona ili nema nikakve razlike ili da nije zbog nivoa opreme?

Autor Orlo 22 Jul 2011, 22:15

Sta buncate vi, cipovano je mnogo 2.0 TDI motora pa normalno rade. Kad se cip dobro uradi, onda nema problema.

Autor hh 22 Jul 2011, 22:41

@Orlo
Pa isplativije im je da naprave jedan motor i onda da ga na chipu steluju, nego da prave posebno 3 motora...

Autor loshmi 22 Jul 2011, 23:08

@Orlo
@loshmi
Jako se retko dešava da sam proizvođač ponudi potpuno istu verziju motora različite snage usled različitih programa u centralnoj upravljačkoj jedinici. Uglavnom razlike u snazi kod motora iste zapremine se postižu na više načina, a neki od tih su: veća turbina, drugi tip turbine, upotreba više turbina na istom motoru, zatim: veći broj ventila, različit razvod ventila, različiti načini ubrizgavanja goriva i to u većini slučajeva na istoj, ili delimično izmenjenoj osnovnoj konfiguraciji motora.
Da da je loshmi u pravu ne bi tjunig kuće nudile pojačanja za sve verzije ponaosob, što je u glavnom slučaj.
Opet se proizvođačima ne bi isplatilo da za svaku verziju snage, prizvode različite osnovne komponente motora.

Autor Ex Italo fan 22 Jul 2011, 23:41

@Ex Italo fan
Ja to pokusavam da objasnim i to sam napisao u jednom od komentara ranije.Da nije tako onda bi cena bila ista za sve verzije snaga.Postoji razlika i u kvalitetu komponenti jer proizvodjaci prvi razmisljaju o zaradi

Autor Orlo 22 Jul 2011, 23:59

...tako da sigurno ne bi ugradjivali iste komponente u motore razlicitih snaga

Autor Orlo 23 Jul 2011, 00:01

Osnovne komponente su u glavnom iste. razlika je u periferiji.Razlike u glavnim komponentama su prisutne tek ako se radi o ekstremnim razlikama u snazi.

Autor Ex Italo fan 23 Jul 2011, 00:22

@Ex Italo fan
Naravno da su i neki eksterni elemeni drugaciji, ali konfiguracija motora je ista (u ogromnoj vecini slucaja). Dok u drugom slucaju naizgled isti motori su u stvari drugaciji. Npr. veca je razlika izmedju 4.2 motora iz RS4 i R8 (iako su im karakeristike skoro identicne) nego izmedju razliciith verzija 1.9 tdi motora.
@Orlo
Komplikovano je skuplje, jednostavnije je jeftinije.

Autor loshmi 23 Jul 2011, 00:28

@loshmi
Dodje lik da dva tri argumenta i ti odmah menjas stav. Tvoj jedini strucni odgovor je bio: glupost. Pricao sam o manjim motorima, dizel, kod kojih se kod nas u skoro 90% radi chip, a ti se uporno hvatas za azdaje od nekoliko hiljada kubika i motore premijum modela...

Autor Orlo 23 Jul 2011, 14:08

@Orlo
Pa ja sam rekao da bas kod tih jeftinih modela se radi "jedan motor-pet verzija". Pogotovo kod VW grupacije i njenih marki. To nije moje misljenje, nego majstora koji se bave VWovima. Ja se samo povrsno razumem u 1.9 tdi, ili ove 2.0tfsi motore zato sto me ne zanimaju.
E sad, to sto neko smatra da su motori razliciti zato sto je jednom cev od interkulera do usisne 2mm veca u precniku, to je drugo.

Autor loshmi 23 Jul 2011, 15:32