
Nova generacija Mercedesovog SLK modela (R172) je sada dostupna sa novim paketom koji stiže iz tjuning kuće Vath.
Vath je za SLK predvideo body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), komplet 20-inčnih aluminijumskih točkova, nove opruge (auto je niži za 20 mm), izduvni sistem od nerđajućeg čelika, jače kočnice, doterani enterijer (koža, aluminijumske pedale, detalji od ugljeničnih vlakana, Vath patosnice...), kao i pojačane motore.


Ovo potonje znači da Mercedes SLK 200 sada raspolaže sa 154 kW/206KS i 310 Nm obrtnog momenta (dovoljno za maksimalnih 242 km/h), SLK 250 razvija 179 kW/240KS i 360 Nm (ova verzija postiže 250 km/h), dok SLK 350 ima 243 kW/326KS i 390 Nm (može do 269 km/h).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Tanak auto, tanak motor. Spoljašnjost prepuna neukusnih detalja a posebno su felne džiberske.
Motorčić je takav da ga svaki clio RS, peugeot Rh, honda R, imaju da šišaju za primer. Vozio sam Crossfire, sličan ovom gore. Moj utisak je da je sramota kako loše leži a motor je polumrtav, jer ima automatski menjač ravan 0.
@Energy vozio si Crossfire, a ne SLK. To sto dijele platformu (i to je platforma prve generacije SLK, a ne novog) ne mora znaciti da je to isti auto. Onda su A4 B5 i Passat isti auto, ili jos gore RS4 (onaj prvi B5) i Passat isti auto...