home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Biagini Passo

Kabrio crossoveri su aktuelna pomodna izmišljotina što i ne čudi jer su crossoveri svih vrsta i fela preplavili tržište.

Pa zašto onda, zapitali su se neki od proizvođača, ne odseći krov i napraviti crossover sposoban za penjanje na visoke gradske ivičnjake, ali i za uživanciju uz obalu mora uz zalazak sunca? Nissan je prvi modelu Murano posebno popularnom u SAD, odsekao krov i predstavio Murano CrossCabriolet, a zatim je ragovao i Range Rover koji je na tržište pustio popularni Evoque bez krova.

Uspeh i interes je ipak bio osrednji, ali Volkswagen je ove godine predstavivši T-Roc Cabriolet pokazao da ima više vere u ovakav koncept.

Ali, ako se vratimo malo u prošlost, videćemo da takav koncept - terenca bez krova nije ništa novo.

Italijanska firma ACM koja se proslavila uvozom rumunskih terenaca ARO u Italiju gde su im se ugrađivali dizelski motori i kasnije licencnim modelom Enduro X4 na osnovi ARO terenca, početkom 1990-ih je počela da pravi i model Biagini Passo. Osnovu je činio VW Golf II Country od kojeg je preuzet i pogon 4x4, međutim, gore je bila modifikovana karoserija VW Golfa "Jedinice" Cabrio u nešto izmenjenom, robusnije doteranom izdanju.

Biagini Passo

ACM je pritom puno promenio prednji i zadnji deo Biaginija Passa. Prednji blatobrani i rešetka hladnjaka su Biaginijeva proizvodnja, dok su prednja svetla sa žmigavcima preuzeta od Fiata Pande, a zadnja svetla od Opel Kadetta D.

Od 1990. do 1993. proizvedeno je samo 65 primeraka s 1,8 litarskim četvorocilindričnim motorom od 98 KS, a prodavao se najviše u Nemačkoj putem nekih VW trgovaca. Slaba prodaja je kumovala brzom prestanku proizvodnje, a to što je Biagini Passo poput ovog na fotografijama danas izuzetno retka pojava je zasluga slabije fabričke zaštite od rđe.

Kako bilo, da, VW T-Roc ima oca...

Izvor: Jutarnji.hr



čitanja : 1929



Komentari