
Sve stroži propisi o emisiji gasova u Evropi prisilili su Ford da odustane od najsnažnije RS verzije četvrte generacije modela Focus, a tjuner Mountune je tu da bi ponudio alternativu.
Ford još uvek prodaje Focus ST u različitim konfiguracijama, s dizelskim i benzinskim motorima, manuelnim i automatskim menjačima, kao i u hatchback i karavanskoj verziji, a pored toga postoje tjuneri koji obezbeđuju više snage. Britanski tjuner Mountune je predstavio najnoviji paket poboljšanja za Focus ST koji je baziran na M350 paketu iz marta 2020. godine. Poboljšani paket nosi oznaku M365.

Fordov 2,3 litarski turbobenzinac sada razvija 360KS i 560 Nm.
M365 je namenjen Focusu ST s pomenutim 2,3 litarskom turbobenzincem i manuelnim menjačem, a zvuk motora je "uzbudljiviji" kada vozač odabere Sport ili Track mod vožnje. Track mod je rekalibrisan, a iz Mountunea kažu da je celi paket poboljšanja dostupan zahvaljujući remapiranju ECU jedinice koje se vrši preko tjunerove mTune SMARTflash aplikacije. Ono što je potrebno jesu smartphone i Bluetooth OBD interfejs da bi se izbeglo korišćenje laptopa.
Povećanje snage košta oko 677 evra, što i nije mnogo jer se oslobađa dodatnih 84KS i 140 Nm obrtnog momenta u odnosu na standardni Focus ST s turbobenzinskim motorom.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Mountune