
BMW X5 se smatra prvim SUV-om koji je ponudio dinamiku poput standardnih automobila, a taj recept su prepisali Porsche Cayenne i Range Rover Sport. Iako možda više nije najviše sportski SUV nakon dolaska Lamborghini Urusa i Aston Martina DBX, on i dalje privlači pažnju, kako kupaca, tako i tjunera.
X5 se nudi u nekoliko verzija, a najsnažnije su X5 M50i i X5 M. Međutim, za one kojima to nije dovoljno i koji žele da se istaknu iz mase, tu su tjuneri koji će ispuniti takve želje, a među njima je i rumunski Marius Designhaus. Kompanija iza sebe ima projekte bazirane na Urusu i Mercedes-Benz G-Klasi, a sada je njen tretman prošao BMW X5.
Za početak, dobio je Larte Design body kit, niži je zahvaljujući modifikacijama oslanjanja, a poseduje i agresivni prednji spojler, pragove i redizajnirani zadnji branik. Sve komponente su napravljene od ugljeničnih vlakana, a SUV izgleda agresivno i preteće. Međutim, to nije sve jer je i poklopac motora od ugljeničnih vlakana, kao i bubrežasta rešetka hladnjaka, ventilacijski otvori na blatobranima, sportski difuzor i zadnji spojler, ali i kućišta bočnih retrovizora. Pozadi su titanijumski trapezoidni završeci izduvnih cevi.

X5 izgleda impresivno i zbog unikatnih sjajnih crnih 22-inčnih felni koje potpisuje Marius Desinghaus, a dizajnirane su u dogovoru s klijentom. Informacija o eventualnim modifikacijama unutrašnjosti nema.

BMW-ov SUV je lakiran u Candy crvenu boju poznatu i kao Luscious Lips, a taj posao je obavio Oracal.
Tjuner nije zaboravio ni motor, tako da je snaga BMW-ovog 6-cilindričnog turbodizelskog motora s četiri turbopunjača povećana sa fabričkih 394 KS na 500 KS.
Izvor: Klix.ba
Foto: Marius Designhaus