
Holandska kompanija Maturo Competition Cars, specijalizovana za pripremu starih Delti Integrale za reli, sada najavljuje Deltu restomod koju će ponuditi u ograničenoj seriji od samo 10 primeraka.
Holanđani su odlučili da ostanu bliski osećaju originala kako bi pružili slično iskustvo vožnje, napravljeno sa daleko pouzdanijim i luksuznijim komponentama, kao i sa više snage.

Baza je Delta HF Integrale, čija šasija je prvo ogoljena, a zatim peskarena.
Pod haubom je 2,0 litarski četvorocilindrični motor koji sada ima rekonstruisani Garrett turbo punjač, veći interkuler i reprogramiranu ECU jedinicu.

Snaga je sada oko 355KS, s tim što se najavljuje da će na kraju raspolagati sa 380KS i 550 Nm obrtnog momenta.

Tu su i revidirani originalni petostepeni menjač, novi viskozni centralni diferencijal , mehaničke blokade diferencijala na obe osovine, podesivo vešanje, modifikovane kočnice, paneli karoserije od ugljeničnih vlakana, Evo Corse točkovi od 17 inča, kao i unutrašnjost sa kožom, alkantarom, ugljeničnim vlaknima, aluminijumskim detaljima, Sparco sedištima i doteranom instrument tablom.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs