
Hamannov tjuning na bazi BMW-ovih modela Z4 i M4 se može smatrati uvertirom za posao koji će uključivati i intervenciju ispod prednjeg poklopca.
U poznatoj nemačkoj tjuning kompaniji Hamann možda imaju rešenje za sadašnje i buduće vlasnike BMW-ovog Roadstera Z4 koji misle da bi (uslovno rečeno) „open-air“ verzija Toyotinog Coupéa GR Supra, s kojim deli platformu i većinu mehaničkih komponenti, trebalo da izgleda agresivnije.

Odgovor tjuning kompanije koja je smeštena u Laupheimu, a u kojoj se već dugi niz godina uspešno bave doradama bavarskih „elisa“, ovaj put nije uključio i intervenciju ispod dugog prednjeg poklopca BMW-a Z4, ali kupci mogu da računaju na novi komplet aluminijumskih felni (Anniversary Evo) u više boja, niže oslanjanje i nekoliko decentnih karbonskih karoserijskih detalja s kojima dvosed izgleda upečatljivije.

Oznake BMW-a su zamenjene oznakama Hamanna, a Roadster i dalje pokreće trolitarski 6-cilindarski redni motor koji uz pomoć dva turbopunjača razvija 340 „konja“ i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Sličan kozmetički zahvat je urađen i na aktuelnoj generaciji BMW-ovog Coupéa iz Serije 4, a u Hamannu su za osnovu koristili M4 Competition (510KS) ispod čijeg prednjeg poklopca, realno, ništa i ne mora da se radi.

Pored drugačijeg zadnjeg difuzora vazduha, ono što Hamannov M4 ponajviše odvaja od standardnih primeraka su 21-inčne felne čiji dizajn neodoljivo podseća na felne iz ponude tjuning kompanije Alpina koja je, u međuvremenu, završila pod okriljem BMW-a.

Svi elementi za oba modela se mogu naručiti i pojedinačno.
Izvor: Klix.ba
Foto: Hamann