
Everrati je predstavio još jedan električni Porsche, a radi se o modifikovanom modelu 964 Cabriolet sa Widebody paketom i snagom od 500KS.
Everratijev Porsche 964 Cabriolet zadržava klasičan izgled, sa suptilnim modifikacijama na spoljašnjosti i unutrašnjosti. To je sve deo potpune restauracije pre nego što se izvrši električna konverzija. Treba napomenuti da vlasnici mogu da vrate svoj 964 na originalnu specifikaciju sa SUS pogonom u bilo kom trenutku u budućnosti, čuvajući njegovu vrednost na tržištu klasičnih automobila.

Everrati inače zadržava izduvne cevi na svojim Porsche 964 konverzijama, skrivajući njihovu EV prirodu.

Ovaj 911 na baterije je opremljen električnim motorom koji proizvodi 328 kW/446KS ili 373 kW/507 KS i 500 Nm obrtnog momenta, što je značajno više od fabričke 964 Carrere na kojoj se bazira. Snaga se prenosi na zadnje točkove omogućavajući ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (0-97 km/h) za manje od 4 sekunde za snažniju verziju.
Baterija ima kapacitet od 62 kWh, što nudi domet vožnje od 200 milja (322 km).
Cilj konverzije je bio da se zadrži karakter standardnog Porschea 964 ne samo u pogledu dizajna već i dinamike vožnje. Iz tog razloga, Everrati je dao sve od sebe da kalibriše raspodelu težine i konfiguraciju šasije što je moguće bliže verziji sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Opciono, 964 može da bude opremljen sa potpuno podesivim TracTive vešanjem.

Unutrašnjost ima alkantaru i kožne presvlake u plavim i belim nijansama.
Model je razvijen u Oksfordširu u Velikoj Britaniji i proizveden uz pomoć firme Aria Group sa sedištem u Kaliforniji. To takođe znači da se Everratijev 964 može proizvoditi sa obe strane Atlantika, a nudi se u Velikoj Britaniji, Evropi i SAD.
Everrati nije objavio cenu za konverziju, ali cena njihovog električnog 964 Coupea se kreće između 260.000 i 325.000 dolara plus porezi, ne uključujući cenu automobila donatora.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs