home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche 992 GT3 Velocita by DMC

DMC-ova ekskurzija na teritoriju Porschea je upravo postala veća i nemački tjuner pravi novi korak dodavanjem novog 992 GT3 u svoju liniju tjuning paketa.

GT3-RS inspirisane linije DMC delova od ugljeničnih vlakana određuju snažan stil novog aerodinamičkog paketa za modele 992 GT3. Ovo uključuje lagane aero prednje blatobrane sa otvorima na lukovima točkova, kao i posebno široke karbonske bočne pragove. Unutrašnja rešetka prednjeg branika, zadnji difuzor i dizajn prednje haube nisu modifikovani, ali su zamenjeni ultra laganim delovima od ugljeničnih vlakana.

Porsche 992 GT3 Velocita by DMC

Međutim, prava privlačnost je veliko zadnje krilo od 175 cm, spojler koji je u skladu sa FIA i TUV sertifikovan.

DMC ugljenični delovi zamenjuju komponente odgovarajuće serije, čineći automobil lakšim. Pored toga, profil zadnjeg spojlera sa DMC natpisom integrisanim u strukturu od ugljeničnih vlakana ima novi upečatljiv oblik, a završne ploče krila su značajno proširene u smeru vožnje kao i nadole. Ovo stvara nepogrešiv trkački izgled. Istovremeno, aerodinamička ravnoteža serijskog vozila je zadržana.

Porsche 992 GT3 Velocita by DMC

Opseg delova DMC kompleta se može slobodno konfigurisati, opciono u mat ili visoko sjajnim vidljivim ugljeničnim vlaknima.

DMC-ov novi sportski izduvni sistem omogućava Porscheu 911 GT3 da pruži svoj puni zvučni pejzaž i upotpunjuje individualno i performansama orijentisano iskustvo vožnje. Pritiskom na dugme, sportski izduvni sistem otvara festival zvuka, čineći DMC pravim izborom za izvanredno zvučno prisustvo. Sportski izduvni sistem od titanijuma proizveden od strane ZESAD GmbH u Nemačkoj, posebno je razvijen za Porsche 911 GT3 sa Touring paketom.

Novi laki točak: DMC Velocita

Inženjeri su dizajnirali novi kovani točak koji je dostupan sa mnoštvom završnih obrada – po meri za svako vozilo. Dimenzije točkova za Porsche 911 GT3 su 9,5 x 20 inča napred i 12 x 21 inča pozadi.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 612



Komentari