
Na ovogodišnjem SEMA sajmu tjunera je prisutna i kanadska kompanija Scalar Performance, koja izlaže električni trkački automobil SCR1.
SCR1 je baziran na Toyoti GR86, ali umesto 2,0 litarskog benzinca ovde imamo Hypercraft električni motor, kao i trkački podešeno oslanjanje.

Cilj kompanije je bio da ponude „purističko iskustvo vožnje koje zahteva minimalno održavanje i omogućava timu da se fokusira na razvoj vozača“.

Izmene uključuju i prednji spliter, veliki zadnji spojler, novi difuzor, komplet Enkei aluminijumskih felni od 18 inča, Hoosier gume, zaštitni kavez i Sparco trkačko sedište sa sigurnosnim pojasevima u šest tačaka,
Jedan 800-voltni Hypercraft električni motor ima 245 kW/333KS i 468 Nm obrtnog momenta, pa ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 3,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 265 km/h.
Snaga se prenosi na zadnju osovinu uz pomoć Torsen diferencijala sa ograničenim proklizavanjem.
Baterija od 65 kWh omogućava više od 45 minuta trke između punjenja. Potpuno punjenje se može završiti za manje od 20 minuta kada se poveže sa brzim punjačem 150 kW.
Težina praznog vozila iznosi 1.379 kg, što znači dodatnih 103 kg u odnosu na Toyotu GR86.
Tržišno lansiranje je zakazano za leto 2023. sa Founder Edition serijom koja će biti ograničena na 10 jedinica.
Ivan Mitić – Autoblog.rs