
DMC-ovo putovanje na teritoriju Ferrarija je upravo postalo veće i nemački tjuner pravi korak dodavanjem novog Ferrarija Purosangue u svoju liniju tjuning paketa.
DMC planira sportski aero-kit od ugljeničnih vlakana i ne želi da propustite konceptne specifikacije koje su objavili.
GT3 inspirisane linije DMC delova određuju snažan stil novog aerodinamičkog paketa za njihov Purosangue (ovde u Cherry Red izdanju). Ovo uključuje lagane aero prednje blatobrane sa otvorima na lukovima točkova i posebno široke bočne pragove. Prednji branik, zadnji difuzor i dizajn prednje haube nisu modifikovani, ali su zamenjeni ultra laganim delovima od ugljeničnih vlakana.

Međutim, prava privlačnost za oči je kombinacija 2 zadnja krila pozadi: krovni spojler kao i krilo na prtljažniku dopunjuju sportski izgled i oba imaju TUV sertifikat.
DMC delovi zamenjuju odgovarajuće serijske komponente, čineći automobil lakšim.
Pored toga, profil zadnjeg spojlera sa DMC natpisom integrisanim u strukturu od ugljeničnih vlakana ima novi upečatljiv oblik, a krila značajno proširuju Purosangueove linije – ovo stvara nepogrešiv trkački izgled. Istovremeno, aerodinamička ravnoteža serijskog vozila je zadržana.

Opseg delova DMC kompleta može se slobodno konfigurisati, opciono u mat ili visoko sjajnim vidljivim ugljeničnim vlaknima.
DMC-ov novi sportski izduvni sistem je postavljen da omogući Ferrarijevom SUV-u da otkrije svoj puni zvučni pejzaž i upotpuni individualno i performansama orijentisano iskustvo vožnje.
Pritiskom na dugme, sportski izduvni sistem otvara festival zvuka, čineći DMC pravim izborom za izvanredno zvučno prisustvo. Sportski izduvni sistem od titanijuma koji je napravljen od strane ZESAD GmbH u Nemačkoj, specijalno je razvijen za Ferrari Purosangue. Njegov izgled od titanijuma vizuelno naglašava sportski karakter automobila.
Inženjeri su takođe dizajnirali nove točkove DMC Velocita koji su dostupni sa mnoštvom završnih obrada – po meri svakog vozila. Točkovi za Purosangue su od 24 inča i na prednjoj i na zadnjoj osovini.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs