Lamborghini je s modelom Huracan Tecnica nedavno popunio prazninu između verzija Evo i STO, a u poznatoj nemačkoj tjuning kompaniji Novitec su se potrudili da vlasnicima jednog od poslednjih supersportskih automobila koji pokreće atmosferski motor ponude elemente s kojima će Tecnica biti nešto drugačija od standardne verzije.
U Novitecu kažu da će s novim karbonskim karoserijskim komponentama Huracan biti još stabilniji pri velikim brzinama, a priču oko stabilnosti podupiru i novi elementi višestruko podesivog oslanjanja koje je za Novitec pripremila poznata nemačka kompanija KW, a s kojim je dvosed bliži tlu za dodatnih 35 milimetara. Poboljšano je i hlađenje kočnica, navodi Klix.
Standardne 20 i 21-inčne felne su zamenjene opcijom s centralnim pričvršćivanjem iz ponude kompanije Vossen koju Novitec nudi u 72 boje. Za više zvuka brine novi izduvni sistem od visokokvalitetnog nerđajućeg čelika.
U Stettenu se ovaj put nisu bavili motorom, pa dorađeno Lambo i dalje pokreće 5,2 litarski V10 koji razvija 640 KS i 565 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju distribuciju na zadnju osovinu je zadužen 7-stepeni automatski menjač. Dovoljno za 325 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,2 sekunde.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto i video: Novitec