home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Shelby GT500CR Centenary edition

Pre tri i po godine, američki Classic Restorations je oduševio automobilski svet svojim zadivljujućim Shelby GT500CR restomodom. Ulaskom u 2024. godinu, kompanija ponovo pprivlači pažnju s još jednom spektakularnom interpretacijom klasičnog Mustanga. Predstavljamo Shelby GT500CR Centenary edition, limitiranu seriju od samo 10 jedinica, čija cena po komadu se penje na 600.000 evra.

Kao i originalni GT500CR, spoljašnjost Centenary edition dominira s izloženim panelima karoserije od ugljeničnih vlakana proizvedenih od strane specijalizovane SpeedKore kompanije. Ovi elementi izgledaju neverovatno na fotografijama, a uvereni smo da uživo izgledaju još bolje. Classic Restorations dodatno je obogatio automobil crvenom trakom od ugljeničnih vlakana te parom crvenih linija, navodi Jutarnji.hr.

Shelby GT500CR Centenary edition

Ovi crveni detalji nisu samo estetski dodatak; oni nose dublje značenje s obzirom na to da je Centenary edition kreiran u svrhu podrške „Američkom udruženju za srce“. Od prodaje svake jedinice, 100.000 dolara biće donirano da bi se podržala kampanja "Život je zašto" ovog udruženja.

Shelby GT500CR Centenary edition

Nijedan restomodifikovani Mustang ne bi bio potpun bez doteranog enterijera, a GT500CR Centenary edition se može pohvaliti upravo takvim. Pre svega, tu su Caroll Shelby Scat Rally Series 1000 sedišta, obložena crnom kožom s crvenim šavovima.

Classic Restorations je opremio automobil i drvenim upravljačem, Shelby papučicama, instrumentima s belom podlogom te posebnom plaketom Američkog udruženja za srce na armaturi. Nasloni za glavu su takođe obeleženi logom Američkog udruženja za srce, a crveni kontrastni šavovi su prisutni svuda po enterijeru.

Shelby GT500CR Centenary edition

Za pogon GT500CR-a je zadužen 5,0 litarski Coyote V8 motor s Magnuson VMP kompresorom, koji razvija impresivnih 800 konjskih snaga. Motor je uparen s šestostepenim ručnim Tremec T56 menjačem koji pokreće zadnje točkove, omogućavajući automobilu ubrzanje od 0 fo 60 milja na sat (96 km/h) za samo 3,2 sekunde te maksimalnu brzinu od 304 km/h.

Među ostalim važnim nadogradnjama nalaze se Wilwood kočnice s šestoklipnim čelustima napred i četvoroklipnim pozadi, kao i podesivo oslanjanje, postavljajući GT500CR Centenary edition na vrh ponude kada je reč o performansama i dobrotvornom uticaju.

Izvor: Jutarnji.hr / Carscoops.com

Foto: Classic Restorations



čitanja : 1216



Komentari