home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW Golf R
 
VW Golf R ima armiju ljubitelja, što ne treba da čudi, s obzirom na njegove kredencijale koji se tiču performansi.

Ipak, bez obzira što se radi o snagatoru u fabričkoj formi, mnogi tjuneri su popularni hot heč podigli na viši nivo. Klaus Krenmajr iz Turbo Elitea, čovek je kojeg imamo na umu.

On je kreirao Mk6 Golf s 1.204 ks, koji spolja izgleda sasvim „obično“. Definitivno, reč je o „sleeperu“ par excellence.

Golf kojem točkovi proklizavaju u trećem stepenu prenosa

Automobil o kojem je reč, život je započeo kao standardni Mk6 VW Golf R, s 2,0-litarskim turbomotorom s 270 ks i 350 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Budući da je vlasnik imao aspiracije na učestvuje u nemačkim trkama na pola milje, Turbo Elite je iz vozila izvadio standardnu postavku i umesto nje je instalirao jedinicu iz R32 VR6. Fabrički, ovaj 3,2-litarski motor isporučuje oko 250 ks, ali je nakon temeljnih modifikacija, dodavanja Garrett GT42-1450 turbopunjača, na točkovima pokazao čitave 1024 konjske snage.

VW Golf R

Modifikacije:

    kovano kolenasto vratilo

    kovani klipovi i klipnjače

    posebna glava motora

    Garrett GT42-1450 turbopunjač

    Turbo Elite ECU s višestrukim mapama

    Audi RS3 DQ500 DSG menjač

    unapređeno kvačilo i zamajac

Na kraju, vlasnik se predomislio što se takmičenja tiče, a motor je „oslabljen“ radi bolje pouzdanosti. Zahvaljujući ECU-u Turbo Elitea, može da koristi različita mape motora, s tim što jedna isporučuje oko 700 konja a druga oko 900. Klaus, očigledno (s pravom) samozadovoljan, navodi da će potonja postavka naterati automobil da „proklizava u trećem stepenu prenosa“. Zaista, kada lansirate Golf s pogonom na sve točkove koristeći moćniju postavku, automobil zastrašujuće ubrzava.

Ogromna snaga s lepim “manirima”

Najbolji deo čitave priče je to što bez obzira na ogromnu raspoloživu snagu, ovaj Golf se i dalje ponaša kao „sleeper“ s dobrim manirima. Ne izgleda agresivno i ne javlja svima okolo o kakvoj se „zveri“ radi. Počiva na OZ Racing Ultraleggera naplacima od 19 cola, a koš motora je gotovo pa fabrički. Po startovanju, ovaj Golf ulazi u „bezbedan režim“ da bio usklađen sa zakonskom regulativom za učešće u svakodnevnom saobraćaju, dok se moćnija mapiranja aktiviraju pritiskom na dugme.

Ono što je takođe interesantno je da se radi o „veoma tihom“ i „veoma komfornom“ automobilu kada se vozi u pitomijim postavkama. Buka iz izduvnog sistema je minimalna a ubrzanja su uglađena.

Izvor: Automotoshow.rs



čitanja : 2617



Komentari