
Model poznat kao i C10, Irmscher je prvi put najavio pre nekoliko meseci, a sada se pridružio službenoj nemačkoj ponudi Leapmotora u ograničenoj seriji od samo 250 primeraka.
Irmscher je izgradio svoju reputaciju usavršavajući Opelove modele i povremeno zalazeći u Fiatovu teritoriju, što objašnjava njegovu povezanost sa Stellantisom, navodi Klix.ba.
Prema najavi, model i C10 označava početak dugoročnog partnerstva između Irmschera i Leapmotora, što sugeriše da bi slične tretmane uskoro mogli dobiti i drugi modeli u ponudi brenda.
Sportska verzija SUV-a srednje veličine vozi se na novom setu petokrakih aluminijumskih felni, koje izgledaju veće od 20-inčnih felni kod varijante s visokim specifikacijama. Spoljašnji izgled se čini kao da je preuzet bez body kita, iako postoji istaknutiji zadnji spojler.
Tjuner je takođe dodao crvenu prugu na profil, zajedno s odgovarajućim detaljima na prednjem spliteru i centralnim poklopcima točkova. Osim toga, na vratima prtljažnika, odmah ispod natpisa Leapmotor, nalazi se oznaka "i C10".

Pored vizuelnih poboljšanja, Irmscher je ugradio kruće oslanjanje dizajnirano za poboljšanje upravljanja. Ovo je jedina mehanička promena, jer pogonski sklop s dva motora ostaje nepromenjen.
Srećom, i C10 je zasnovan na najsnažnijoj verziji SUV-a s dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka te isporučuje kombinovanih 598 KS. Rezultat je vreme ubrzanja od 0 do 100 km/h za 4 sekunde.
Model s pogonom na sva četiri točka ima bateriju kapaciteta 81,9 kWh, koja omogućava domet od 437 kilometara. Ista baterija se nudi domet do 510 kilometara u varijanti s pogonom na zadnje točkove, koja koristi jedan motor od 218 KS.
Leapmotor i dalje nudi standardni C10 s pogonom na zadnje točkove i manju bateriju kapaciteta 69,9 kWh. koja omogućava domet od 420 kilometara. Konačno, postoji i verzija SUV-a s produženim dometom, koju pokreće 1,5 litarski motor kombinovan s električnim motorom od 215 KS, a koja ima bateriju kapaciteta 28,4 kWh. Ova verzija obećava više od 950 kilometara kombinovanog dometa.
U Nemačkoj, Irmscherov Leapmotor i C10 košta najmanje 49.900 evra. To je 5.000 evra više od flagship modela C10 ProMax AWD, čija cena iznosi 44.900 evra. Poređenja radi, osnovni model sa zadnjim pogonom i manjom baterijom košta 36.400 evra.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Irmscher