home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Irmscher Leapmotor i C10
 
Uprkos rastućim uvoznim carinama, kineski proizvođači automobila nastavljaju da preplavljuju ​​Evropu svojim elektrifikovanim modelima. Leapmotor, koji je delimično u vlasništvu Stellantisa, sada je otišao korak dalje udruživši se s nemačkim tjunerom Irmscherom za posebno izdanje svog električnog SUV-a C10.

Model poznat kao i C10, Irmscher je prvi put najavio pre nekoliko meseci, a sada se pridružio službenoj nemačkoj ponudi Leapmotora u ograničenoj seriji od samo 250 primeraka.

Irmscher je izgradio svoju reputaciju usavršavajući Opelove modele i povremeno zalazeći u Fiatovu teritoriju, što objašnjava njegovu povezanost sa Stellantisom, navodi Klix.ba.

Prema najavi, model i C10 označava početak dugoročnog partnerstva između Irmschera i Leapmotora, što sugeriše da bi slične tretmane uskoro mogli dobiti i drugi modeli u ponudi brenda.

Sportska verzija SUV-a srednje veličine vozi se na novom setu petokrakih aluminijumskih felni, koje izgledaju veće od 20-inčnih felni kod varijante s visokim specifikacijama. Spoljašnji izgled se čini kao da je preuzet bez body kita, iako postoji istaknutiji zadnji spojler.

Tjuner je takođe dodao crvenu prugu na profil, zajedno s odgovarajućim detaljima na prednjem spliteru i centralnim poklopcima točkova. Osim toga, na vratima prtljažnika, odmah ispod natpisa Leapmotor, nalazi se oznaka "i C10".

Irmscher Leapmotor i C10

Pored vizuelnih poboljšanja, Irmscher je ugradio kruće oslanjanje dizajnirano za poboljšanje upravljanja. Ovo je jedina mehanička promena, jer pogonski sklop s dva motora ostaje nepromenjen.

Srećom, i C10 je zasnovan na najsnažnijoj verziji SUV-a s dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka te isporučuje kombinovanih 598 KS. Rezultat je vreme ubrzanja od 0 do 100 km/h za 4 sekunde.

Model s pogonom na sva četiri točka ima bateriju kapaciteta 81,9 kWh, koja omogućava domet od 437 kilometara. Ista baterija se nudi domet do 510 kilometara u varijanti s pogonom na zadnje točkove, koja koristi jedan motor od 218 KS.

Leapmotor i dalje nudi standardni C10 s pogonom na zadnje točkove i manju bateriju kapaciteta 69,9 kWh. koja omogućava domet od 420 kilometara. Konačno, postoji i verzija SUV-a s produženim dometom, koju pokreće 1,5 litarski motor kombinovan s električnim motorom od 215 KS, a koja ima bateriju kapaciteta 28,4 kWh. Ova verzija obećava više od 950 kilometara kombinovanog dometa.

U Nemačkoj, Irmscherov Leapmotor i C10 košta najmanje 49.900 evra. To je 5.000 evra više od flagship modela C10 ProMax AWD, čija cena iznosi 44.900 evra. Poređenja radi, osnovni model sa zadnjim pogonom i manjom baterijom košta 36.400 evra.

Izvor: Klix.ba / Carscoops.com

Foto: Irmscher



čitanja : 64



Komentari