home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Britanska tjuning kuća Project Kahn je za vlasnike ionako ekskluzivnog kupea Bentley Continental GT pripremila novi stajling kit GTS, koji treba da unapredi sportski imidž ovog modela ali da istovremeno ostane veran njegovim originalnim linijama. Iako je dakle već i standardni Continental GT sam po sebi dovoljno atraktivan auto, u Project Kahnu su ipak pripremili novi stajling paket za one kupce koji žele još individualniji, odnosno personalizovani izgled svog automobila. Ukratko, novi aerodinamički paket sadrži novi prednji dvodelni spojler koji okružuje prednji branik, nove pragove, modifikovan zadnji branik i atraktivne Kahnove RS-D šestokrake aluminjumske točkove veličine 20 inča. U britanskoj firmi nisu zaboravili na unutrašnjost, koja je sva u Nappa koži (sedišta, volan, vrata i ručica menjača), a paket promena zaokružuju zatamnjena stakla i elektronski modul za podešavanje visine vozila.






Carlsson CD32

15 Dec 2007 - 01:02 Tuning Link

Nemački tjuner Carlsson je za Mercedesov model ML 320 CDI kupcima ponudio kompletan tjuning paket, koji podrazumeva ne samo povećanje snage njegovog V6 dizel agregata, već i atraktivan aerodinamički kit, nove aluminijumske točkove, doteranu unutrašnjost, novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri završetka (brinu se ne samo za moćniji izgled, već i za odgovarajući zvuk), kao i elektronski kontrolisano podešavajuće C-Tronic ogibljenje (spušteno za 40 mm i zaslužno za poboljšano upravljanje, manje naginjanje i bolju aerodinamiku vozila). Carlsson je svoj model nazvao CD32, a velika snaga u kombinaciji sa atraktivnim izgledom i luksuznim interijerom čine ga zaista snažnom pojavom, bilo u gradu ili van njega. Što se snage tiče, Carlsson je 3,0 litarski V6 dizelaš pojačao na 198kW/269KS i 612Nm obrtnog momenta, dostupnog pri 1800 o/min. Sa većom snagom ide i dinamičniji izgled, što je zasluga modifikovanih branika (napred sa integrisanim spojlerom, a pozadi sa difuzorom), novog prednjeg grila i naravno novih Carlsson 1/11BE (Brilliant Edition) točkova veličine 22 inča, sa 11 krakova i Dunlop SP Sport 9000 gumama (dimenzija (285/30 R22). Unutrašnjost je oplemenjena samo najboljim materijalima (kožom, alkantarom i drvetom), ergonomskim Carlsson sportskim volanom (u koži ili u kombinaciji kože i alkantare), aluminijumskim pedalama i dodatnim osvetljenjem. Naravno, ne postoje nikakva ograničenja za želje onih kupaca koji žele da svom ML-u daju neki svoj lični pečat.




Izvor : www.tuning.co.yu

ZVANIČNO SAOPŠTENJE ZA MEDIJE I JAVNOST :

Nakon četiri godine organizovanja Tuning Styling manifestacija i održavanja prvih drift trka u Srbiji, Auto tuning Club zajedno sa časopisom Tuning Styling, sa ponosom objavljuje da je sklopio ugovor o održavanju najpoznatije međunarodne drift manifestacije u Evropi – “KING OF EUROPE”.  Grad Kragujevac biće domaćin ovog internacionalnog hepeninga 26. i 27. jula 2008. godine.
Na konferenciji za novinare, u zgradi Skupštine grada Kragujevca koju je održao Jovan Pavlović-Bojadžić, zamenik predsednika Skupštine grada, predstavnici organizacije “King of Europe”, zajedno sa predstavnicima “Auto Tuning Cluba” (vlasnicima licence za KOE), obišli su stazu na kojoj će trka biti održana i izrazili zadovoljstvo da će Srbija biti peta zemlja koja će naredne godine “ugostiti” više od 80 driftera iz cele Evrope.

POD POKROVITELJSTVOM GRADA KRAGUJEVCA

King of Europe biće održan na stazi ispred fabrike Zastava, koja će uskoro biti uređena, proširena i pokrivena novim slojem asfalta zahvaljujući spremnosti lokalne samouprave grada Kragujevca. Pored renoviranja staze, biće preduzete sve mere obezbeđenja kako bi publika mogla u potpunosti da uživa u ovom visoko adrenalinskom sportu.
Naglašavamo da će King of Europe biti deo Tuning Styling manifestacije koje Auto Tuning Club sa časopisom Tuning Styling već godinama održava. U okviru TS Show-a, manifestacija će obilovati zabavnim sadržajima (car-wash, DJ, dance girls) kao i takmičenjima u Styling-u, dB-u, SQ-u i Burnout-u.

DRIFT KING OF EUROPE

Organizacija “King of Europe”, sa sedištem u Londonu, održava već nekoliko godina međunarodne drift trke u Finskoj, Francuskoj, Belgiji, Poljskoj, Švedskoj, Češkoj i Mađarskoj. Prošle godine je za pobednike obezbedila let u Dubai koji su se sa svojim automobilima oprobali na Dubai Drift Challenge-u, a ove godine će pobednicima prirediti nova iznenađenja.




Monaco Elite Fiat 500

14 Dec 2007 - 00:38 Tuning Link
 

Firma Monaco Elite se kod dorade novog Fiata 500 više fokusirala na modifikaciju izgleda eksterijera i interijera nego na poboljšanje njegovih performansi. Tako njihov Fiat 500 karakteriše "opaque" boja, sportski izduvni sistem sa dva završetka, prednji mrežasti gril (od aluminijuma), modifikovani branici, otvori za vazduh na haubi motora, drugačiji retrovizori, aluminijumski Racing točkovi od 16 inča, dok je unutrašnjost sva u koži (sedišta, vrata, prednji panel). U skladu sa svojim imenom, Monaco Elite svoj rad na ovom Fiatu naplaćuje "elitnih" 8600 evra, a ukoliko i vi želite da vam Monaco Elite ugradi svoj paket na vaš Fiat 500, znajte da osim para morate imati i strpljenja, jer čitav proces traje oko tri nedelje.



 

Japanska tjuning kompanija Wald International poznata je po doradi prestižnih modela evropskih i japanskih marki automobila (pre svega BMW, Mercedes, Bentley, Lexus), a njihov najnoviji rad vidite na slikama. Radi se o Mercedesovom kupeu CL (serija W216), koji se već u standardnoj, fabričkoj verziji ističe svojom impozantnom pojavom. Kako uvek ima onih koji žele nešto više (i to naravno mogu i da plate), Wald International je za Mercedes CL pripremio novi tjuning program, koji se sastoji od novog prednjeg spojlera, modifikovanih branika, otvora za vazduh na prednjim blatobranima, dodatnih svetala napred, ispupčenijih pragova, spojlera na poklopcu prtljažnika, zadnjeg krovnog spojlera i atraktivnijih točkova (u boji automobila, u kojoj je i maska hladnjaka). Paket zaokružuju i novi izduvni sistem sa četiri završetka i pojačane kočnice.




Iako je proizvodnja standardne Porsche Carrere GT završena, to ne sprečava mnogobrojne tjunere da i dalje uporno pokazuju (ili dokazuju) šta sve mogu da naprave od ovog modela. Najnoviji proizvod stiže iz nemačke tjuning kuće Edo Competition, koja je iz 5,5 litarskog V10 motora Carrere GT izvukla čak 770KS. Kome je to mnogo, Edo Competition nudi još nekoliko nivoa povećanja snage ovog V10 motora, i to na 492kW/670KS i 640Nm (nivo 1) i 526kW/715KS i 660Nm (nivo 2), dok nivo 3 podrazumeva pomenutih 770KS (ili 566kW) i 690Nm (serijski model inače ima 612KS). Snaga je podignuta zahvaljujući, između ostalog, modifikovanoj elektronici motora, novom filteru za vazduh i novom sportskom izduvnom sistemu (samo ovaj poslednji povećava snagu za 25 konja, a za 18 kg je lakši od serijskog). Ostale promene uključuju novo zadnje krilo (od karbon fibera), podešavajuće edo/KW Competition amortizere, pojačan kočioni sistem, Recaro kožna sportska sedišta i petokrake točkove od 18 inča obuvene u Michelin Pilot Sport Cup gume, dimenzija 265/35 18 napred i 345/30 18 nazad. Verzija sa 670KS postiže 345 km/h, varijanta sa 715KS može do 355 km/h, a najjači sa 770 konja ide do 365 km/h.




Običan Volkswagenov Transporter (serija T5) obično ne privlači naročitu pažnju slučajnih prolaznika ali ovi modeli na slikama zalužuje mnogo više od pažnje. Radi se o Transporteru u čiji zadnji deo je nemačka firma TH Automobile ugradila 3,6 litarski bokser motor iz Porschea 911 Turbo sa 420KS (ali pojačan na svih 450 konja), a kao da to nije bilo dovoljno, ugrađen je i pogon na sva četiri točka iz Porschea 911 (serija 996). Rezultat ? Ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 5,1 sekundu, a maksimalna brzina 270 km/h ! U paketu su i dorađeno ogibljenje, pojačane kočnice, novi branici, veliki gril hladnjaka, aluminijumski točkovi od 20 inča i modifikovana unutrašnjost, koja je dobila Porscheov upravljač, menjačku kutiju i instrument tablu. TH Automobile nudi dve verzije ovog modela : TH2 u kombi verziji (prva slika ) i TH3 u verziji pick-up sa 4 vrata na drugoj slici (ovaj poslednji ima i za 50 cm produženo međuosovinsko rastojanje). Naravno, cena za ovako nešto nije baš mala. Prerada vašeg Transportera u model TH2 košta 145.000 evra, a u TH3 model čak 169.500 evra. Bez obzira na cenu, od septembarskog salona u Frankfurtu do danas, TH Automobile je već prodato šest komada ovih "vozila".



Milotec Škoda Fabia II

12 Dec 2007 - 00:56 Tuning Link

Za kupce kojima nedavno predstavljeni fabrički Sport paket nije dovoljno privlačan (ili jednostavno žele nešto više), nemačka tjuning kuća Milotec u svojoj ponudi ima atraktivan stajling kit za novu generaciju Škode Fabije. Naime, za originalniji izgled Fabije II brinu se elementi kao što su modifikovani prednji branik sa integrisanim spojlerom, nova maska hladnjaka (bez znaka Škode), "obrve" na prednjim svetlima, nova zadnja svetla, petokrake aluminijumske felne sa novim gumama i detalji poput novih gumenih zaštitnih lajsni na branicima, novih kvaka i lajsne od nerđajućeg čelika na poklopcu prtljažnika. Paket čine i nove opruge, za 30 mm niže ogibljenje, a u kabini novi set pedala i zaštite pragova od nerđajućeg čelika.    



Još jedna nova specijalna i limitirana edicija Fordovog Mustanga nije nikakvo iznenađenje, posebno ako se radi o modelu koji stiže iz američke kompanije Saleen. Zanimljiv je međutim motiv za pojavljivanje ovog specijalnog Mustanga, nazvanog American Flag Edition. U Saleenu su naime odlučili da posebnu seriju Mustanga (biće napravljeno samo 24 komada) posvete pripadnicima američkih oružanih snaga, odnosno muškarcima i ženama u vojnoj službi, koji, kako se kaže u Saleenovom saopštenju, "brane našu zemlju kod kuće i u inostranstvu" i koji "predstavljaju ponos i snagu Amerike." Zbog patriotskih razloga limitirana serija ovog Mustanga biće dostupna samo u tri boje, tačnije u bojama američke zastave; crvenoj, beloj i plavoj (po 8 automobila u svakoj boji). Patriotski American Flag Edition se bazira na Saleen Mustangu S281 supercharged, a pokreće ga 4,6 litarski V8 motor sa kompresorom, koji razvija 347kW/465KS pri 5800 o/min. i 575Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min. (motor je uparen sa petostepenom manuelnom transmisijom). Sem pojačanja snage motora, Saleen je na Mustangu American Flag Edition doradio i ogibljenje, kočioni sistem, izduvni sistem, modifikovao prednji i zadnji kraj automobila, dodao 20-inčne aluminijumske točkove sa Dunlop gumama i sistemom za praćenje pritiska u pneumaticima, kožna sportska sedišta (prošivena crvenim koncem), kožni volan i ručicu menjača, nove pedale, AM/FM/CD sound sistem, brzinomer izgraviran na 200 milja na sat (322 km/h), nove patosnice i naravno pločicu sa serijskim brojem u kabini.  



Dinan BMW 335i

9 Dec 2007 - 00:51 Tuning Link

Standardnih 306KS i 400Nm obrtnog momenta u BMW-u 335i je većini vozača i više nego dovoljno, ali onoj manjini kojoj snage nikad dosta (ima nas takvih), američki tjuner Dinan će od 10. decembra ponuditi kit za povećanje snage njegovog 3,0 litarskog bi-turbo motora. Zahvaljujući reprogramiranoj elektronici motora, Dinan je iz pomenutog agregata izvukao 384KS pri 5700 o/min. i 570Nm pri 4300 o/min. Naravno, za ovu uslugu Dinan traži i "skromnu naknadu", i to u iznosu od 1999 američkih dolara, a o istom trošku je skinuta i elektronska blokada, koja BMW-u 335i u fabričkoj varijanti ne dozvoljava više od 250 km/h.   



Audijev SUV model Q7 dospeo je u ruke ljudi iz nemačke tjining kuće B&B Automobiltechnik, a rezultat vidite na slikama. B&B je za Q7 predvideo novi aero body kit koji, između ostalog, sadrži novi prednji i zadnji spojler, zadnji krovni spojler, ekskluzivne B&B aluminijumske točkove od 20, 22 i 23 inča (ovi poslednji imaju pneumatike dimenzija 315/25-23), a tu su i nova svetla pozadi. Što se motora tiče, B&B Automobiltechnik za 4,2 litarski V8 TDI dizelaš (serijski razvija 240kW/326KS i 760Nm) nudi dva nivoa povećanja njegove snage. Nivo 1 podrazumeva rast snage na 268kW/365KS i 850Nm obrtnog momenta, a Nivo 2 znači snagu od svih 290kW/395KS i maksimalni obrtni moment od 900Nm. Dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 7 sekundi, a da maksimalna brzina bude veća od 240 km/h. B&B paket zaokružuje i sportsko ogibljenje (može da se spusti za dodatnih 50 mm), zaslužno za bolje vozne osobine.




Koenigseder Opel GT

7 Dec 2007 - 00:39 Tuning Link

 

Par dana posle nemačkog Steinmetza, i austrijski tjuner Koenigseder predstavlja svoje viđenje Opelovog roadstera, modela GT. Za razliku od Steinmetza, Koenigseder se pozabavio i motorom, pa tako 2,0 litarski turbo benzinac sada raspolaže sa tačno 300 konja (ili 221kW), umesto standardnih 194kW/264KS. Koenigsederov modifikovani GT odlikuje dinamičniji izgled, što je zasluga novog aerodinamičkog paketa, koji se sastoji od novog prednjeg spojlera i zadnjeg krila, a tu su i bočne šare u obliku plamenova i hromirani detalji. Promene na spoljašnjem izgledu zaokružuju aluminijumski točkovi od 20 inča sa Yokohama gumama, a novi detalj u unutrašnjosti su patosnice u crveno-crnoj boji sa natpisom GT´aime. Za dinamične vozne osobine brine se KW ogibljenje, a za sigurno zaustavljanje Brembo kočioni sistem (diskovi su prečnika 332 mm).

  



Osim tjuning kompanije Cobra Techology & Lifestyle, novu Opelovu Antaru preradio je i nemački Irmscher, koji je ionako specijalista za modele ovog nemačkog proizvođača, pa je red da i Antara dobije atraktivniji spoljašnji izgled u realizaciji ove firme (Irmscher svoju Antaru naravno izlaže i na salonu tjunera u Esenu, koji je u toku). Cilj je bio naglasiti i pojačati sportski i dinamičan izgled novog Opelovog SUV modela, a to je postignuto elementima poput modifikovanih sportskih branika (sa aluminijumskim zaštitnim dodacima), aluminjumskim pragovima, izraženijim zadnjim krovnim spojlerom, 30 mm nižim ogibljenjem, Evo-Star-Design alu točkovima od 20 inča, izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi (za bolji izgled i zvuk) i detaljem u vidu originalne Irmscherove maske hladnjaka. A one atraktivne škrge na prednjim blatobranima (već fabrički postavljene) samo zaokružuju moćniji i privlačniji nastup ovakve Antare. I unutrašnjost je dobila sportskiji i individualniji pečat, i to zahvaljujući, između ostalog, materijalima poput kože i alkantare, obilatoj upotrebi aluminijuma i multifunkcionalnom sportskom upravljaču. Što se motora tiče, u Irmscheru su pojačali 2,0 litarski CDTi dizelaš, koji sada raspolaže sa 175KS.

   



Iza ovog imena krije se detaljno modifikovani Porshe 911 u obradi nemačkog tjunera 9ff, koji ovog sportistu izlaže na salonu tjuniranih vozila u Esenu (traje do 9. 12. 2007.). 9ff GT9 ima centralno smešten 4,2 litarski redni 6-cilindrični motor sa dva turbo punjača, koji razvija najmanje 910 konja. Po procenama ljudi iz ove kompanije, GT9 može da postigne maksimalnu brzinu od tačno 409 km/h, što bi, ako se naravno potvrdi u praksi, bilo dovoljno da se prestigne Bugatti Veyron (postigao 407 km/h).  



 

Tjuner Giacuzzo je obogatio svoju ponudu novim aero body paketom za najsnažniji serijski Renault Clio, model Clio Sport RS sa 197KS (Giacuzzo ga naravno izlaže i na salonu tjunera u Esenu koji je u toku). Osim spuštenog ogibljenja za 20 mm, Giacuzzo je Clio opremio aerodinamičkim paketom za još agresivniji i opakiji izgled, koji sadrži novi prednji spojler, drugačije pragove, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor od karbona, 18-inčne točkove sa gumama 225/35R18 i četiri završetka izduvnog sistema (serijski model ima dva). Motor nije diran, pa 2,0 litarski agregat i dalje razvija 145kW/197KS i 215Nm, što mu omogućava maksimalnu brzinu od 215 km/h i ubrzanje do stotke za 6,9 sekundi.