
Tjuning kuća RDX Racedesign u svojoj ponudi ima i novi aero body kit za atraktivniji vizuelni nastup Volkswagen Scirocca.

Sem Panamere, Hofele Design se pobrinuo i izgled novog Porschea Cayenne, dok se pojačanje motora u kratkoj vesti ne pominje.

Vlasnicima Lamborghinijevog Murcielaga američki Performance Power Racing nudi preradu njihovog ionako ekskluzivnog sportiste u Lamborghini Reventon.

Hofele Design se kod dorade Porschea Panamera pobrinuo za njegov izgled, ogibljenje, kočnice i enterijer, dok pojačanje motora za sada nije u planu.

Uvek atraktivna LSD vrata koja se otvaraju u vis, u Lamborghini stilu (LSD - Lamborghini Style Doors), sada mogu da se dobiju i na Chevroletu Camaro.

Tjuning kuća MWDesign se pozabavila izgledom i performansama BMW-ovog Z4 modela sa tvrdim sklopivim krovom, koji posle njihove obrade raspolaže sa okruglo 400 konja i 570 Nm obrtnog momenta.

Carlsson C25 Smart Edition je posebno izdanje gradskog mališana koji je namenjen vlasnicima sportskog Carlssona C25, a čija je baza Mercedesov SL.

Nova generacija Saabovog modela 9-5 je prošla kroz ruke ljudi u tjuning kući Hirsch Performance, mada su za sada pojačani samo motori.

Američki Steeda Autosports predstavlja novi tjuning paket za 2011 Ford Mustang GT 5.0L koji se sada odlikuje poboljšanom aerodinamikom i unapređenim voznim karakteristikama.

Tjuning kuća Sportec predstavlja 2010 Sportec SPR1R, odnosno detaljno modifikovani Porsche 911.

Sem Golfa R sa 330KS, kompanija Sport-Wheels i za Fordov Focus RS nudi povećanje snage njegovog motora (fabrički primerak ima 305KS).

I Nissanov Cube je bogatiji za Cobrine karakteristične komponente (prednji štitnik, novi izraženiji pragovi; sve od nerđajućeg čelika), a sa ciljem veće personalizacije automobila u poređenju sa fabričkim izdanjem.
ALSA Automotive Engineering iz Abu Dabija je BMW X6 M (serijski ima 408kW/555KS) pojačao na 533kW/724KS i 945 Nm obrtnog momenta.

Ni onaj Abarth 695 Tributo Ferrari sa 180 konja (predstavljen prošle godine na Salonu automobila u Frankfurtu) očigledno nije bio dovoljno snažan za ljude iz tjuning kuće Pogea Racing.

Karijera aktuelnog BMW-a M5 se polako bliži svom kraju a time i njegovom V10 motoru sa 507KS, budući da će sledeća generacija M5 imati twin-turbo V8 agregat sa oko 585 konja.