home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Americki tjuner Hennessey, o cijem smo Viperu sa 1000 konja pisali pre neki dan, spremio je novu igracku. Radi se o Jeepu Grand Cherokee-ju SRT600 koji do 100 km/h stize brze od Ferrarija Enzo !! Naime Grand Cherokee SRT600 ima 6,1 litarski V8 motor iz serijskog Grand Cherokee-ja SRT8 ali umesto fabrickih 425 posle dorade u Hennessey-u razvija 620KS i ubrzava do stotke za samo 3,5 sekundi !! Za poredjenje Farrari Enzo tu operaciju izvodi za 3,6 sekundi... Motor razvija 880Nm obrtnog momenta a ovaj Hennessey Grand Cherokee je tezak 2150 kg. Bice proizvedeno samo 50 komada ovog izuzetnog automobila koji do 160 km/h stize za 8,9 sekundi. Nazalost u informaciji se nigde ne pominje njegova maksimalna brzina.





Nemacka tuning firma Cobra Technology & Lifestyle vlasnicima Suzukijevog modela SX4 nudi estetske dodatke za ulepsavanje ovog modela. Pre svega tu je bullbar napred od nerdjajuceg celika sa cevima precnika 60 mm koji osim vizuelnog efekta ima i funkciju apsorpcije sila cime se smanjuju povrede prilikom eventualnog naleta na pesake. Novi izgled ovog Suzukija oplemenjuju i pragovi koji se istovremeno koriste i kao svojevrsna stepenica, a buduci da se tuning ne moze ni zamisliti bez atraktivnih tockova, u Cobri nude 3 razlicita dizajna alu felni od 16 odnosno 17 inca. Osim za Suzuki, slicne estetske dodatke Cobra nudi i za vlasnike novog Nissanovog modela Qashqai-ja (na drugoj slici). I za Nissan su u ponudi prednji bullbar (mada ga model na nasoj slici nema), hromirani pragovi, novi zavrseci izduvnih cevi kao i veliki izbor alu tockova (velicine 17, 18, 19 ili cak 20 inca).



Americki Hennessey predstavlja preradjenu verziju Vipera SRT10 i to sa okruglo 1000KS ! Auto punog imena Hennessey Venom 1000 Twin Turbo pokrece 8,6 litarski V10 motor sa 2 turbo punjaca, koji razvija pomenutih 1000 konja pri 5000 obrt./min. Sto znaci odnos 117KS po litri zapremine motora. U Hennessey-u naglasavaju da se radi o najbrzem i najsnaznijem automobilu registrovanom za redovan saobracaj a koji se pravi u limitiranom broju primeraka. Gledajuci podatke o ubrzanju i maksimalnoj brzini lako se u to moze poveraovati. Do 60 milja na sat  ( 96 km/h ) treba mu 2,9 sekunde a do 200 milja ( 322 km/h ) 19,6 sekundi. Maksimalna brzina mu iznosi 255 milja na sat ( 410 km/h ). Hennessey Venom 1000 Twin turbo se nudi i kao Coupe i kao kabrio sa  VenomAero aero body kitom koji ukljucuje prednji branik sa velikim usisnikom za vazduh, zadnji difuzor i spojler. Ogibljenje ( KW ) je naravno dodatno spusteno, kocnice su Brembo a Traction Control ( sistem za sprecavanje proklizavanja tockova ) moze da se prilagodjava. Tockovi su 19 incni napred a pozadi od 20 inca sa gumama Michelin Pilot Sport i to 275/30YR-19 napred i 335/30YR-20 nazad. Unutrasnjost ovog sportiste je oplemenjena limitiranom edicijom Connolly koze. Bice napravljena samo 24 komada po za sad nepoznatoj ceni.



Nedavno smo pisali o dolasku Cadillaca Escalade-a u Evropu a kako je ipak rec o skupljem automobilu, evo vesti koja ce mozda utesiti sve one koji nemaju pare za pomenuti Cadillac. Naime japanska firma DAMD, koja je poznata po prepravljanju jeftinijh automobila tako da izgledaju kao kopija mnogo poznatijih i skupljih modela, napravila je plagijat Cadillaca Escaladea i to na osnovi malog Suzukijevog kombija Every. DAMD nudu kit-komplet spoljasnjih delova za karoseriju koji menjaju izgled ovog Suzukija u minijaturnu kopiju americkog full-size terenca. U DAMD-u su za uspesnu plasticnu operaciju upotrebili novu masku hladnjaka i nanovo oblikovane branike. Japanci su na svoj plagijat dodali hromirane tockove a celu kabinu su naravno oblozili kozom. Puno ime ovog "Cadillaca" iz Japana glasi DAMD concept B type 1 DA64KW.



Lumma BMW M5 CLR 500 RS

29 Jan 2007 - 17:16 Tuning Link

Svima vama kojima je dojadio "bezobrazluk" BMW-a da svoje najsnaznije modele sputava tamo nekim ogranicenjima brzine na "bednih" 250 km/h, ova vest treba da pruzi resenje i olaksanje. Tjuner Lumma sprema BMW M5 koji sada bez ogranicenja postize "zdravih" 327 km/h. Naravno to je postignuto povecanjem snage serijskog 5,0 litarskog V10 motora na ukupno 560KS sto je 53 konja vise od modela koji silazi sa proizvodne trake u Minhenu. Da bi ceo paket funkcionisao kako treba, osim motora doradjeno je ogibljenje, pojacane kocnice, poboljsana upravljivost i drugo. Dodat je i aero-body kit ( upadaju u oci prosireni blatobrani i zadnji difuzor ) sa dvobojnom karoserijom i originalno dizajnirani tockovi od 21 inca sa gumama Yokohama 255/30 21 napred i 295/25 21 nazad. Sve ove izmene opravdavaju i novo ime koje M5 sada nosi-Lumma CLR 500 RS.



Lamborghini Murcielago LP640 je vec u serijskoj varijanti dovoljno snazan i ekskluzivan auto a kada ga pod svoje uzme nemacki Hamann, rezultat moze biti samo savrsenstvo na tockovima. Osim diskretnog ali zaista diskretnog aero body kita ( nesto vise jednostavno nije bilo potrebno ) koji poboljsava opstrujavanje vazduha i prijanjanje vozila za tlo, u Hamannu su pre svega doradili motor. Serijski 6,5 litarski V12 ima 640KS a da bi bio "ravnopravan" sa Ferrarijem Enzom sa 660 konja, Hamann je povecao snagu ovog Murcielaga za dodatnih 50 konja i time sa svih 690KS pretekao pomenuti Ferrari. Ali ne samo po snazi. Hamannov Lamborghini Murcielago LP ubrzava do stotke za samo 3,2 sekunde, brze dakle od Enza koji istu radnju obavlja za 3,6 sekundi. Cena iz pristojnosti nije saopstena.



Body Kit za Jaguar XK

26 Jan 2007 - 00:57 Tuning Link

Exterior Styling Pack, koji ce biti u ponudi od marta, namenjen je kupcima koji zele da daju individualni pecat svom automobilu. Paket sadrzi prednji i zadnji spojler, resetkastu mrezicu gornje i donje maske u svetloj ili tamnoj boji, pragove i nove zavrsetke izduvnih cevi. Sef dizajna u Jaguaru, Ian Callum kaze : " Napravili smo celu paletu dodataka koji vizuelno namerno cine auto nizim i daju mu novu licnost."



Tjuner MS Design, poznat i po doradama Fordova, poradio je na izgledu Fiatovog uspesnog predstavnika u B segmentu, Grande Puntu. Za atraktivniji i izrazajniji izgled ovog modela brinu se nova agresivnija i resetkasta prednja maska ofarbana u crno i po ugledu na serijsku sportsku Fiat Pandu 100HP a ovakvo resenje izgleda prednjeg kraja trebao bi imati i buduci Fiat Grande Punto u sportskoj Abarth verziji o kome smo nedavno pisali. U MS Designu su dodali i manji spojler ( vise je to krilce ) na dnu prednjeg branika za poboljsanje aerodinamicnosti i stabilnosti, kao i pragove sa strane vozila. Tu je i diskretni zadnji krovni spojler, novi tockovi originalnog dizajna, spusteno ogibljenje i novi zavrsetak izduvne cevi. Ceo auto je ofarban u atraktivnu kombinaciju bele boje karoserije sa kontrastom u pomenutoj masci crne boje kao i u crnoj traci koja se proteze celom duzinom automobila i retrovizorima takodje u crnoj boji. Nema podataka o eventualnim doradama na motoru. Ceo paket kosta 3250 evra. Da vidite i nije mnogo. "Samo" 13 prosecnih plata u Srbiji...



Mugen Honda Fit Spec D

24 Jan 2007 - 01:26 Tuning Link

Jos tokom 2004. godine Hondin kucni tjuner Mugen ( na japanskom neograniceno ), predstavio je koncept Dominator na osnovi Honde Fit ( u Evropi poznatiji kao Jazz ) i to na Tokijskom Auto Salonu. Ove godine na istom mestu, dakle na Tokijskom Auto Salonu ( sajam japanskih tjunera ) odrzanom pre nekoliko dana, Mugen je izlozio Hondu Fit Spec D, estetski veoma slican konceptu od pre 3 godine ali sada sa najavom da ce se moci kupiti jos tokom ove godine sa sve ekstremnim body kitom, koji ukljucuje prosirene blatobrane, spojlere, pragove, alu tockove, dve velike izduvne cevi i sl. Motor je redni 4-cilindricni 1,5 litarski turbo sa 143KS pri 5800 obrt./min. Cena se jos ne zna ni to da li ce se mozda i izvoziti van Japana.



Novitec Alfa 159

24 Jan 2007 - 01:25 Tuning Link

Nemacki tjuner Novitec predstavlja svoju najnoviju kreaciju i to Alfu 159 sa dizel JTDM motorom. Serijski 2,4 litarski motor koji standardno razvija 200 konja sada raspolaze sa 229KS. Sem motora Novitec je obradio i izgled i aerodinamicka svojstva automobila pa ova Alfa sa dodatnim aerodinamickim kitom ( spojleri, pragovi, po jedna izduvna cev na oba kraja vozila i 20 incne felne sa gumama 255/30R20 ) izgleda daleko atraktivnije i privlacnije. 



Ova crvena jurilica na slici predstavljena je na nedavno odrzanom Tokijskom Auto Salonu ( japanska verzija SEMA salona u Las Vegasu ) i krenuce u prodaju u Japanu tokom narednih nekoliko meseci. Osim toga ona najavljuje i evropsku verziju sportskog Yarisa ( u Japanu se Yaris inace zove Vitz ). Yaris Turbo Modellista bazira se na japanskom Yarisu RS i raspolaze 1,5 litarskim turbo motorom sredjenog kod Toyotinog fabrickog tjunera, firme Modellista a ostatak auta je doradjen kod TRD-a ( sto znaci Toyota Racing Development ). Snaga je porasla za 40 konja pa Yaris Turbo Modellista raspolaze sa 150KS pri 6000 obrt./min. i 196Nm obrtnog momenta. Sve to doprinosi ubrzanju do stotke za manje od 8 sekundi i maksimalnoj brzini od  217 km/h. Da bi osigurali idealan prenos snage na put, u TRD-u su ovaj Yaris opremili doteranim sportskim ogibljenjem, spustili auto za dodatnih 20mm i poboljsali upravljivost. Spoljasnji izgled je takodje doziveo promene sa dodatnim masivnim aero-body kitom, koji, izmedju ostalog, sadrzi i velike usisnike za vazduh napred, 17-incne OZ Racing felne i dupli zavrsetak izduvne cevi. Iznutra Yaris Turbo Modellista ima posebno dizajniranu instrument tablu i kozni volan i kozni vrh rucice menjaca.



Nemacki tjuner IMSA predstavlja svoju preradu Lamborghinijevog Gallarda u spyder verziji. Odmah da kazemo; auto sada ima 610KS ( serijski 500KS ) i 655Nm ! To znaci 122KS po litri zapremine. Motor je V10 zapremine 5,0 litara, smesten centralno a automobil ima integralni ( AWD ) pogon. Zahvaljujuci tome Gallardo je, uprkos povecanju snage, zadrzao odlicnu stabilnost i upravljivost. Uglavnom i dalje je to auto za svaki dan. Uz motor, IMSA je dodao diskretan paket spojlera i nove tockove i to 245/30 ZR 20 napred i 325/25 ZR 20 nazad. U unutrasnjosti atmosferu oplemenjuje upotreba alkantare, koze i aluminijuma. Menjac je rucni sa 6 brzina.



JE Design Seat Leon FR

17 Jan 2007 - 12:33 Tuning Link

Nemacka tjuning firma JE Design prestavila je svoj najnoviji projekat prerade Seatovog Leona FR ( kako stilski tako i doterivanjem performansi ), koji ovog "obicnog" sportskog hatchbacka pretvara u izuzetno privlacan i pozeljan automobil. Bit cele prerade je 2,0 TDI motor koji sada umesto serijskih 125Kw(170KS) raspolaze sa 142Kw(193KS) i povecanim obrtnim momentom na svih 410Nm. Benzinac iste zapremine, dakle 2,0 TFSI sada ima zivahnih 180Kw(244KS) i 355Nm pri 1850 obrt/min. Da kompletiraju ceo paket prerada i dobiju na vecoj agresivnosti, u JE Designu su dodali 19-incne tockove, spustili ogibljenje za 35mm, dodali nove branike sa masivnim otvorima za vazduh, pragove, obrve na prednjim svetlima, 4 izduvne cevi, skinuli Seatovu znacku i sl. Vrata u Lamborghini stilu koja se otvaraju vertikalno su opcija. Posle prerade ovih obicnih verzija Leona, bice zanimljivo videti sta JE Design moze da uradi sa, vec serijski potentnom verzijom, Leon Cupra.



ART Mercedes CL

12 Jan 2007 - 00:23 Tuning Link

Ionako luksuzan i skup, Mercedesov CL, posle obrade u tuning firmi ART, jos vise dobija na ekskluzivnosti sa njihovim vrhunskim aero body paketom koji se harmonicno uklapa u elegantne linije ovog izuzetnog coupea. Osim prednjih i zadnjih spojlera, taj paket sadrzi i pragove sa strane, originalne ART tockove od 18, 19 ili 20 inca, celokupan izduvni sistem sa 4 "lule" pozadi, za 25mm spusteno ogibljenje i jos mnogo toga. Sto se motora tice, ART uklanja limiter maksimalne brzine koje je fabricki ogranicena na 250 km/h. Iznutra sve je u znaku vrhunskih materijala poput alkantare, koze ( u vise boja ), karbona i drveta odnosno mogucnosti individualizacije su ogranicene samo vasom mastom ili novcanikom.



Seidl Tuning Audi A3

10 Jan 2007 - 00:52 Tuning Link

Tunig firma Seidl nudi svoju preradu Audijevog modela A3. Posle njihove dorade ovaj A3 dobija prednje i zadnje branike u stilu preskupog i ekskluzivnog Lamborghinija Murcielago LP640. Masta, dakle, zaista moze svasta samo treba imati dovoljno para za ovakve egzibicije. Pomenuti branici napred sa velikim a la Murcielago usisnicima za vazduh cak i pristaju ovom Audiju a u slicnom stilu je i zadnji branik sa difuzorom i 4 izduvne cevi. Uz spusteno i kruce ogibljenje dodati su jos i novi tockovi sa sirokim gumama kao i suknjice sa strane. Uz sve to naravno ide i obavezno izostavljanje Audijeva cetiri prstena na crnom grilu.