home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Iza ovog naziva krije se novi dizel motor grupacije Fiat, koji se u osnovi bazira na postojećem 1,9 JTD 16v agregatu. Novi Twin Stage Turbo (TST) motor nudiće se u verziji sa 132kW/180 i sa 140kW/190KS ali u oba slučaja ta maksimalna snaga se postiže pri 4000 obrt./min. Isti im je i maksimalni obrtni moment od 400Nm pri 2000 obrt./min. Motor se odlikuje izuzetnim odnosom snage i zapremine (skoro 100KS po litri zapremine), elastičnošću (300Nm je dostupno već pri 1250 obrt./min.), štedljivošću i ekološkom podobnošću (motor naravno već zadovoljava Euro5 standarde). To je postignuto ugradnjom dva turbo punjača, jednog manjeg (radi pri nižim obrtajima motora) i jednim većim, koji se uključuje pri višim režimima rada motora (čime je eliminisana tzv. turbo rupa). Fiat nije saopštio u koje modele će ugrađivati novi motor ali se očekuje da će ga uskoro koristiti novi Bravo i Croma kao i Alfe 147, 159 i GT. Proizvodnja slabije verzije sa 180KS počinje u julu ove a varijante sa 190KS u junu naredne godine.   



čitanja : 1173



Komentari