
29. decembra 2007. Hyundai Motor Co. (HMC) je obeležio 40 godina od osnivanja kompanije, a tim povodom je još ranije lansiran odgovarajući amblem (na slici). Novi slavljenički amblem simbolizuje kako prošlost i budućnost ove korejske kompanije, tako i rast i razvoj Hyundaija u poslednjih 40 godina. U saopštenju fabrike se još navodi da će Hyundai uvek biti odgovoran prema potrebama kupaca i da će se čvrsto držati najviših standarda odgovornosti prema deoničarima, zajednici i prirodnoj sredini. Osnovan 1967., Hyundai Motor Company je u međuvremenu preuzimanjem Kije postao Hyundai Kia Automotive Group, koji danas predstavlja šestog po veličini proizvođača automobila na svetu (sa 68.000 zaposlenih širom sveta i sa prodajom u vrednosti od 29,4 milijarde dolara ostvarenoj u 2006.). Hyundai inače svoje automobile prodaje u 193 zemlje, a slavlje povodom 40.- godišnjice je uveličano zvaničnim lansiranjem novog luksuznog modela Hyundai Genesis (o njemu smo nedavno već pisali, a o tome više OVDE).
Sve cestitke brendu Hyundai Kia Automotive Group na jubileju. Za samo 40 godina postojanja postigli su mnogo vise nego daleko stariji automobilski brendovi sa duzom tradicijom. Mada nisam ekspert, imam dovoljno znanja o auto indistriji da tvrdim ba Hyundai proizvodi kvalitetne i pouzdane atomobile. O tome govore i brojne statistike sirom sveta. Brend Hyundai-Kia ima odlican odnos cena-kvalitet. Jednostavno receno kupac najvise dobije za ulozeni novac. Tako da kupci skromnijih materijalnih mogucnosti, mogu da postanu vlasnici dobrog i kvalitetnog automobgila. Takva poslovna politika doprinece da Hyundai-Kia postane jedan od vodeca tri auro brendova u svetu sto im iskreno zelim.