Nakon što je pre nekoliko dana konačno saopštio cene za novi Chevrolet Camaro (o tome više OVDE), General Motors je sada najavio i da prodaja sportskog Cadillaca CTS –V u SAD-u počinje 1. novembra po ceni od 59.995 dolara (oko 44.725 evra).
Čisto poređenja radi, BMW M5 sa motorom od 507 konja u SAD-u košta 85.100 dolara (oko 63.440 evra), dok Cadillac CTS-V iz 6,2 litarskog V8 agregata izvlači 556KS.
Konkretnije, V8 agregat u Cadillacu CTS-V razvija 425kW/556KS pri 6100 o/min. i 747Nm pri 3800 o/min. Motor je inače standardno uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem (automatska transmisija je opcija), ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi samo 3,9 sekunde, a CTS-V je stazu Nirburgring savladao u vremenu 7:59.32.
Cadillac je na CTS-V ugradio Michelin Pilot Sport 2 gume (dimenzija 255/40R19 napred, a 285/35R19 nazad) sa točkovima od 19 inča, Brembo kočnice (sa diskovima od 380 x 32 mm napred, odnosno 373 x 28 mm pozadi), novi saćasti gril hladnjaka, veliki otvor za vazduh u prednjem braniku (takođe sa saćastim grilom), veliku grbu na haubi motora, bi-xenon prednja svetla, dva završetka izduvnog sistema, a u kabinu sportska Recaro sedišta, Bose stereo sa hard-driveom od 40GB, satelitsku navigaciju, vrhunski klima uređaj i Bluetooth konekciju. CTS-V je dobio i GM-ov Magnetic Ride Control (MSRC) sistem podešavanja ogibljenja, a tu je i PTM Traction Control. CTS-V je inače dugačak 4874 mm, širok 1842 mm, visok 1473 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2880 mm.
VIDEO : Cadillac CTS-V
Ostavlja impresivan utisak. Dizajn je agresivniji od BMW-ovog, a performanse su strašne. Zadivljuje obrtnim momentom. Garancija mora da bude velika da bi me oslobodio sumnje u dugotrajnost.
Dizajn bezveze.
Kao da je dizajniran sa lenjirom i olovkom i to je to.
Samo ostre ivice.
Mada ni BMW M5 nije bas "normalnog" dizajna.
Nezaboraviti da BMW M5 ima motor od 5 litara za razliku od CTS-V koji ima 6,2 litara pa je i normalno da ima vise konja.
A sto se tice ponasanja na putu treba napraviti uporedni test pa pricati koji je bolji.
u osnovi ovo je napravljeno na platformi HOLDEN COMMODORE, cak i interijer pomalo podseca na neke verzije pomenutog HOLDENA.
raskosnom opremom i treba da raspolaze jedan CADILLAC
Ovakvim dizajnom GM pokusava da CTSu sakrije australijsko poreklo.
Netacno. CTS je pravljen na Sigma platformi koju je poceo da razvija Holden, ali je proizvodnja onda prebacena u Michigan. Nijedan Holden nije pravljen na Sigma platformi, samo Cadillaci (CTS, SRX, STS).
I to 2009 CTS je pravljen na Sigma II platformi, koja je modifikovana Sigma platforma i osim CTS nijedan drugi auto se ne pravi na toj platformi.