home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uprava američkog proizvođača automobila "Dženeral motorsa", prilikom rešavanja problema likvidnosti uzeće u obzir sve opcije, pa i mogući bankrot.

List "Vol strit džurnal" piše da izvršni direktor kopmanije, Rik Vagoner, ne podržava stav Uprave da je bankrot jedno od rešenja.

U saopštenju kompanije "Dženeral motors", navodi se da je Uprava raspravljala o bankrotu, ali da rukovodstvo najveće američke automobilske firme ne smatra da je to način rešavanja problema likvidnosti i da će učiniti sve da izbegnu bankrot.

Vagoner je, zajedno sa izvršnim direktorima konkurentskog "Forda" i "Krajslera", od američke Vlade zatražio 25 milijardi dolara pomoći, kako bi tim kompanijama bilo omogućeno normalno poslovanje.

Američki Kongres je odlučio da za sada neće usvojiti paket mera za spas "Dženeral motorsa", "Forda" i "Krajslera" i od ovih proizvođača automobila zatražio je plan o tome kako će uložiti traženi novac.

Ovi proizviđači automobila moraju da saopšte kako nameravaju ubuduće da opstanu u uslovima značajnog pada prodaje i produbljivanja finansijske krize.

Izvor : Danas.rs



čitanja : 1255



Komentari

Bankrot se ne razmatra, on se desi i to je to.

Autor Eki 23 Nov 2008, 13:26

Nema nista od toga, Americki government nikad nebi dopustio da GM i Ford propadnu.

Autor F-150 23 Nov 2008, 17:03

Pa sve zavisi koliko kriza bude trajala ako to bude godinu ili dve tesko ce ih bilo ko spasiti.Ko zna mozda ih vlada i nacionalizuje ali to lici na uvod u socijalizam od cije se reci vecina Amerikanaca najezi.Ali posto je ekonomija na duge staze nepredvidiva kao i vremenska prognoza sve je moguce.

Autor Milos Gnjidic 23 Nov 2008, 17:21

U 2008 svi propadaju - Srpska Auto industrija cveta! Jeeee!

Autor astra 23 Nov 2008, 22:52

Ako firma proglasi bankrot (Chapter 11), to ne mora da znači da je propala. Naime, bankrot dozvoljava firmi velike mogućnosti za konsolidaciju i reorganizaciju, a da ne strepi da će neka od banaka da traži potraživanja od kredita ili da će druge firmi potražioci tražiti svoj novac natrag. Naravno, ovo je sve pod uslovom da je firma spremna da se reorganizuje i promeni svoju dotadašnju filozofiju poslovanja.

Režiser Majkl Mur je u pre par dana bio kod Lari Kinga, i veoma je lepo pričao u prednostima i manama proglašenja bankrota.

Autor Bane 24 Nov 2008, 11:50

Milsim da veliki koncerni poput GM i slicnih dozivljavaju u ovom trenutku probleme, ali ce se oni sa tim problemima izboriti uz pomoc drzave (jer su od drzavne vaznosti. Tezak period tek dolazi za manje firme koje nece imati nekog iza leđa da im pomogne, a nece imati dovoljno sredstava da se sami izvuku-to je problem. Mislite li da ce GM, Renault, Opel i drugi veliki igraci propasti :-))))....malo sutra

Autor Jaka masina uz pomoc mala turbina 24 Nov 2008, 15:05

Doci ce do bankrota,akcije ce im opasti,a neka od jacih svetskih banaka ce kupiti i ford i njih,samim tim se napraviti monopol trzista,cak sta vise po meni je ova kriza planirana od strane istih banaka koje stampaju dolare i kojima ista vlada placa na svaki dolara odstampan neki procenat koji meni trenutno nije poznat.Privredni monopol se upravo desava na globalnom nivou.

Autor yachting 22 Dec 2008, 00:28

ZASTO? ZA TO SU KRIVI MENADZERI JER SU POTCENILI PROBLEM KOJI SADA SKUPO KOSTA.

Autor MILAN 22 Dec 2008, 11:23