Preuzeto sa : Novosti.rs
Na zahtev poslovodstva Grupe "Zastava vozila", menadžeri "Fijata" su odobrili da se poslednji modeli automobila - "florida", "jugo" i "kec" nađu u muzeju, ali interesovanje kolekcionara za ove primerke, ako je suditi po agencijskim vestima, ne jenjava.
"Zastavine" trake su stale 21. novembra u 14.45, silaskom poslednjeg
"keca" sa proizvodne linije, a poslednji "jugo" je sišao
11. novembra, u isto vreme. Ekipa "Novosti" je prisustvovala
silasku poslednjeg "juga", za koji oko 20 potencijalnih kupaca nudi
otkup.
- Poslovodstvu naše fabrike nije poznato da neko nudi veliki iznos novca za
poslednjeg "juga" - kaže za "Novosti" Zoran Radojević,
generalni direktor Grupe "Zastava vozila". - Sve i da nude, odlučeno
je da taj primerak ostane u muzeju kao i primerci "keca" i
"floride".
Agencije navode da anonimni kupci preko oglasa žele da kupe ova tri modela, uz
uslov da dobiju fabričku specifikaciju kojom se potvrđuje da je
baš taj automobil "onaj pravi, poslednji". U tim oglasima najveća
ponuda za model "jugo" je 50.000 evra.
Inače, "jugo" sa takozvanom ful varijantom, odnosno potpunom opremom,
košta oko 6.500 evra. To podrazumeva da ovo nacionalno vozilo ima ugrađenu
klimu, automatski podizač za prednja stakla, sigurnosne pojaseve za zadnja
sedišta i pneumatski podizač za sedište vozača.
Do koje mere je isla pogresna politika i marketing Zastave govori i podatak da 90% ljudi u Srbiji pa i sire nije znalo da u YUGU mogu da dobiju navedenu opremu uz relativno malu doplatu.
O cemu li su oni razmisljali kada su bili na vodecim pozicijama? O poboljsanju plasmana i kvaliteta sigurno nisu, a o ispitivanju trzista da i ne govorim.
Najveci problem je bila nepouzdanost i jadan dizajn. U stvari nista nije profesionalno radjeno.