General Motors je saopštio da je tokom prošle godine u Evropi prodao nešto više od dva miliona vozila (2.040.000), što je inače već treći put zaredom da je na Starom kontinentu kupce našlo više od dva miliona GM-ovih automobila (čime je GM zauzeo 9,3% evropskog tržišta).
Velika zasluga za ove rezultate pripada Chevroletu, koji je imao najbolju prodaju u Evropi u svojoj istoriji. Tačnije, Chevrolet je u 2008. prodao nešto više od 507.000 automobila ili za skoro 11 odsto više nego 2007. godine, pa je zauzeo 2,3% evropskog kolača novih automobila.
Svi drugi brendovi u okviru GM-a su međutim tokom prošle godine zabeležili pad potražnje, što u brojkama izgleda ovako: Opel je u minusu od 10,5% (prodao 1.459.000 jedinica), za Saab se odlučilo 21,9% kupaca manje (prodao 66.173 automobia), za Cadillac 5 odsto manje (prodato 4556), dok je Hummer u minusu od 1,8%, prodavši 2286 primeraka.
Od nabrojanih u tekstu, samo Cadillac i Hummer su PRAVI americki automobili iz GM-a na nasem trzistu, Chevrolet je Daewoo sa drugim znakom (Camaro sigurno nece doci u Srbiju).
Ovo svakako nije zamerka na tekst, koji je tacan jer je GM ipak vlasnik tih "neamerickih" kompanija.