
Kako u Lotusu zamišlaju moderan gradski automobil, i to kraći od tri metra? Odgovor na to pitanje je za Automotive Engineer magazin dao Lotus Engineering, u vidu predloga studije elektroautomobila.
Ovo elektroautomobil se najverovatnije nikada neće naći na ulicama gradova, a ako se to ipak desi, sigurno neće biti komercijalizovan sa znakom Lotusa.
Kako bilo, Lotusov City Car (u čijoj bi konstrukcji bio korišćen aluminijum i kompozitni materijali) je još kraći od Toyote iQ, budući da mu dužina iznosi samo 2600 mm (širina je 1600 mm, visina 1700 mm, a međuosovinsko rastojanje 2000 mm). Od pomenute Toyote Lotusov autić inače preuzima i koncept 3+1 rasporeda sedenja.

Budući da se radi o automobilu namenjenom za gradske uslove vožnje, za pogon bi bio zadužen elektromotor od 37 kW (litijum-jonske baterije, 10 kW/h, punjenje oko 3,5 sata, autonomija oko 50 km), što bi bilo dovoljno za maksimalnih 105 km/h.
