
Sa prodatim 104.531 vozilom, Opel je proteklog meseca povećao svoje učešće na Starom kontinentu sa prošlogodišnjih 6.45 na 7.2 odsto, dok je učešće za prvih sedam meseci ove godine iznosilo 7.03% (što Opela stavlja na odličnu treću poziciju).
Posebno je bila uspešnja prodaja u Francuskoj, gde je Opel u julu imao rast od 41.5% (posebno su bili popularni modeli Meriva i Corsa), u Belgiji porast iznosi 12.4%, u Španiji 0.8% (ali treba napomenuti da je pad prodaje automobila prošlog meseca u Španiji iznosio 10.3%), dok je najvažnije tržište za Opel i dalje Nemačka, i to sa rastom od 51.5%.
Sa oko 140.000 narudžbina širom Evrope, aktuelni Evropski auto godine – Opel Insignia, igra izuzetno važnu ulogu u Opelovom uspehu.
čitanja : 861
Komentari