home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Potpredsednik Vlade Srbije i ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić negirao je da će "Fijat" u pogonima kragujevačke "Zastave" proizvoditi automobil "topolino" kako su to preneli pojedini poljski mediji.

On je kazao da će "Fijat" u Kragujevcu proizvoditi dva nova tipa automobila - moderni gradski automobil iz klase B i drugi iz klase C kojoj pripapadaju "škoda oktavija" ili "tojota korola".
"Nije tačno da će 'Fijat" u Kragujevcu proizvoditi 'topolino' već će to biti veći modeli vozila. Prvi je vrlo lepo dizajnirani moderan, gradski automobil iz segmenta B i drugi iz segmenta C kao što je 'škoda oktavija' i 'tojota korola'", naveo je Dinkić gostujući na TV B92. On je ponovio da će prvi model automobila u kragujevačkoj "Zastavi" početi da se proizvodi polovinom 2011. godine.
Ministar je kazao da u potpisanom Aneksu ugovora ništa nije promenjeno kada je reč o zapošljavanju radnika.
Dinkić je podsetio da je odluka "Fijata" bila da odmah preuzme 1.000 radnika i to će učiniti 1. februara.
Što se preostalih radnika tiče, imamo precizno dogovoren protokol sa sindikatom, dodao je on.
"Spremni smo da finansiramo jedan deo radnika, ali ne u onom iznosu koliko dobijaju oni u proizvodnji 'punta', a onima koji budu tehnološki višak, iz administracije, ponudićemo socijalni program od 300 evra po godini staža...", kazao je Dinkić.
On je napomenuo da je "Fijatova" obaveza da do 2013. godine zaposli najmanje 2.400 radnika među kojima će biti i novih mladih stručnjaka. Osvrnuvši se na primedbe da Srbija ulaže previše novca u strane kompanije koje investiraju u našoj zemlji, Dinkić je rekao da je Vlada Srbije spremna da daje iste podsticaje svim kompanijama koje ulože više od 200 miliona evra i zaposle više od hiljadu ljudi.
Svaki dinar iz budžeta višestruko se vraća kroz izvoz, kazao je on. Ministar Dinkić je ponovio da je sigurno da Srbija izlazi iz krize, ali je dodao da naredna godina neće biti laka.

Autor : Tanjug.rs

Rendering : Quattroruote.it



čitanja : 1119



Komentari

Ministar za optimizam Dinkić!!!

Autor Role 24 Dec 2009, 01:01

sta fali topolinu? meni bi dobro dosao za sekundarni gradski auto, da bude cena 5 ili 6 hiljada evra +0% PDV

Autor joca 24 Dec 2009, 10:14

Znaci Linea iz Kragujevca! Ovo zvuci logicno, ukoliko sam u pravu i Turska nema SSP-tip beneficija u trgovini sa Evropom.

AKo neko ima drugaciju informaciju, molio bih da je prilozi.

Inace Linea made in Turkey se u Rumuniji prodaje za desetak hiljada evra BEZ poreza!

http://www.fiat.com.ro/showroom/configurator/fiat-linea/versiuni

Autor Nedjo 25 Dec 2009, 18:05

Isto toliko kosta i u Srbiji!

Autor carobnjak 25 Dec 2009, 20:03

@ carobnjak!

Jes, kako da no!! :-|

U Rumuniji je SA porezom - 12.250€

U Srbiji je sa porezom: 13.782€

http://www.fiat.rs/code/navigate.php?Id=12

Autor Nedjo 26 Dec 2009, 03:02

E nije nego je 12001 eura !
http://www.fiat.rs/upload/documents/catalogs/Cenovnik%20i%20oprema%20Fiat%20Linea.pdf

Autor carobnjak 26 Dec 2009, 04:03

@ carobnjak!

u pravu si!! Cena na web strani i cena u PDF-u nije ista!

Autor Nedjo 27 Dec 2009, 13:17