home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota i Honda našli su se na vrhu liste u izboru R. L. Polk & Co.’s 14th Annual Automotive Loyalty Awards u Sjedinjenim državama koje je održano na 2010 Automotive News World Congress u Detroitu.

Prvi put u poslednjih devet godina, Toyota se našla prva na listi Overall Loyalty to Manufacturer ispred General Motorsa, dok je takođe odnela prvo mesto i u izboru za Mid/Full-Size Car and Mid/Full-Size SUV sa automobilima Toyota Prius i Lexus RX, dok je takođe primila nagradu za lojalnost brendu kod azijsko-američkih kupaca.

Honda je takođe pobednik ovog izbora i odnela je nagradu u kategoriji Overall Loyalty to Make i nagradu za lojalnost brendu African American and Hispanic Loyalty to Make Awards koja predstavlja posebnost lojalnosti među etničkim grupama.

Audi je odneo nagradu u kategoriji Most Improved Loyalty to Make koja je prvi put predstavljena ove godine i nagrađuje proizvođača koji je zabeležio najveći rast lojalnosti u protekloj godini. Audi je zabeležio rast od 4,9 odsto u okviru lojalnosti kupaca.

Ford je odneo dve nagrade: F-Series modeli odneli su nagradu Mid/Full-Size Pickup i Mustang ponovo u kategoriji Sports Car.

Od ostalih dobitnika izdvajaju se Subaru Forester u Compact SUV segmentu, Land Rover Range Rover u Luxury SUV kategoriji i Chrysler Town & Country koji osvaja nagradu u Minivan segmentu u poslednjih osam godina.

Nagrade su dobili i MINI Cooper u Compact Car kategoriji; BMW 3 Series u Luxury Car segmentu i the Porsche 911 u Luxury Sports Car kategoriji.  

Autor : Economy.rs

Foto : Toyota 



čitanja : 862



Komentari