
Toyota i Honda našli su se na vrhu liste u izboru R. L. Polk & Co.’s 14th Annual Automotive Loyalty Awards u Sjedinjenim državama koje je održano na 2010 Automotive News World Congress u Detroitu.
Prvi put u poslednjih devet godina, Toyota se našla prva na listi Overall
Loyalty to Manufacturer ispred General Motorsa, dok je takođe odnela prvo mesto
i u izboru za Mid/Full-Size Car and Mid/Full-Size SUV sa automobilima Toyota
Prius i Lexus RX, dok je takođe primila nagradu za lojalnost brendu kod
azijsko-američkih kupaca.
Honda je takođe pobednik ovog izbora i odnela je nagradu u kategoriji Overall
Loyalty to Make i nagradu za lojalnost brendu African American and Hispanic
Loyalty to Make Awards koja predstavlja posebnost lojalnosti među etničkim
grupama.
Audi je odneo nagradu u kategoriji Most Improved Loyalty to Make koja je
prvi put predstavljena ove godine i nagrađuje proizvođača koji je zabeležio
najveći rast lojalnosti u protekloj godini. Audi je zabeležio rast od 4,9 odsto
u okviru lojalnosti kupaca.
Ford je odneo dve nagrade: F-Series modeli odneli su nagradu Mid/Full-Size
Pickup i Mustang ponovo u kategoriji Sports Car.
Od ostalih dobitnika izdvajaju se Subaru Forester u Compact SUV segmentu, Land
Rover Range Rover u Luxury SUV kategoriji i Chrysler Town & Country koji
osvaja nagradu u Minivan segmentu u poslednjih osam godina.
Nagrade su dobili i MINI Cooper u Compact Car kategoriji; BMW 3 Series u Luxury
Car segmentu i the Porsche 911 u
Luxury Sports Car kategoriji.
Autor : Economy.rs
Foto : Toyota