
Masovan opoziv vozila zbog tehničke greške i privremeno obustavljanje proizvodnje i prodaje 8 modela (troškovi besplatnog servisa će Japance koštati najmanje dve milijarde dolara) su naneli (i nanose) veliku štetu ugledu Toyote, do sada poznatoj upravo po pouzdanosti i kvalitetu svojih automobila.
Zato i nije bilo čudno da je, primera radi, na američkom tržištu Toyota u januaru ove godine zabeležila pad prodaje. Tačnije, Toyota Motor Sales (TMS) U.S.A. je nedavno objavila da pad u odnosu na januar 2009. iznosi 8.7 odsto.
Međutim, u Toyoti razmatraju mere kako povratiti poverenje kupaca u njhove automobile i kako povećati prodaju, a jedna od mera je i produženje garancije.
Prema neimenovanim izvorima, pojedini američki sajtovi pišu da je u opciji i produženje garancije na čak 10 godina, ali o tome još nema zvanične potvrde.
Ako produze garanciju na 10 godina onda i dalje zasluzuju da nose epitet najpouzdanijeg proizvodjaca ako ne, bice cupavo kao u proteklom periodu... Hyundai i Kia postaju opasna konkurencija...
Da bi produzili garanciju na 10 godima moraju da budu pouzdaniji nego sto su bili,a to se prema datim rezultatima i masovnim kvarovima ne moze reci.
Nisu to masovni kvarovi.
Zabelezeno je samo nekoliko slucajeva gde je doslo do kvara.
A oni ipak nece da rizikuju, nego sve ispravljalju.
Tako samo pokazuju koliko su mocni!
U doba krize gubiti milione (ili milijarde, ne znam o kojoj cifri se prica), to ne mogu svi. I mnogi bi sve to pre zataskali i pravili se ludi.
Nisam fan Toyote, samo sam objektivan.
@Dejan
Pa da,mnogo je pametno gubiti milione u doba krize.Kakav komentar!
Tojota je i pokušala da zataška celu stvar u SAD, ali su se za**bali opasno jer ih je nagazila američka država.
@ Dejan
"Nisu to masovni kvarovi.
Zabelezeno je samo nekoliko slucajeva gde je doslo do kvara.
A oni ipak nece da rizikuju, nego sve ispravljalju."
17oro mrtvih i na hiljade povredjenih (americka statistika) kaze da ih nisu za dzabe "nacepili",mislim na Tojotu.