home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Majska prodaja automobila u Brazilu pala je deset odsto u odnosu na april ove godine, drugi mesec zaredom posle ukidanja poreskih olakšica za nabavku novih kola koje su podigle isporuke u prvim mesecima ove godine, prenele su agencije.

Brazilski proizvođači prodali su prošlog meseca oko 236.000 kola, manje nego u aprilu kada je kupcima isporučeno oko 261.000 jedinica, objavilo je Udruženje proizvođača automobila (Fenabrave) u Sao Paulu.

"Brojke ne pokazuju tendenciju pada prodaje kola," smatra predsednik Fenabrave Serđo Reze i ističe da auto sektor očekuje da će se tržište stabilizovati.

Brazil je peto najveće tržište automobila na svetu, a stručnjaci procenjuju da je najsnažnija privreda među latino-američckim zemlja na dobrom putu da pretekne Nemačku i da zauzme četvrtu poziciju, zahvaljujući rastu izvoza i potražnje.

Rekordna prodaja novih vozila zabeležena je u martu, podstaknuta vladinim poreskim olakšicama u 2009. godini koje su pomogle proizvođčima u Brazilu da prebrode globalnu finansijsku krizu i pad potražnje u izvozu.

Auto-prodaja porasla je u periodu dok su cene bile niže, ali su proizvođači upozorili da će pasti u aprilu i maju kada prestanu da važe poreske olakšice.

Do sada je u ovoj godini registrovano 1,25 miliona novih putničkih automobila i lakih vozila, 13 odsto više u odnosu na isti period minule godine.

Brazil je veliko tržište za italijanski "Fijat", nemački "Folksvagen", kao i američke kompanije "Ford" i "Dženeral motros." Svetske autokompanije su najavile da će uložiti do 11,2 milijardi dolara u Brazil u naredne dve godine kako bi se zadovoljile potrebe sve veće potražnje.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Volkswagen



čitanja : 928



Komentari

Šta je bre ovo na slici? Mnogo je ružno... minijaturni točkovi, neskladan dizajn... da nije VW bedža i prednje VW svetlosne grupe, kladio bih se da je neki Kineski ili Indijski automobil...

Autor Miki 04 Jun 2010, 20:29

VW Fox
za brazil

Autor Sa Sa 04 Jun 2010, 21:00

Ovo je VW GOL , golf bez F
Samo za Brazil
Manje od glofa, veće od polo-a
G O L

Autor Dejan L 04 Jun 2010, 21:03

Nie Gol nego Fox. Dobro covek kaze.

Autor Krkan 04 Jun 2010, 21:18

Nije Gol, već Fox.

Autor Boris 04 Jun 2010, 21:20

Osim toga ovo e mane od Pola, a i Gol e nesto manji od Pola

Autor Krkan 04 Jun 2010, 21:21

Novi Fox!

http://www.volkswagen.com/br/pt/carros/novo_fox.html

a ovo je novi Gol:

http://www.volkswagen.com/br/pt/carros/novo_gol.html

Autor carobnjak 04 Jun 2010, 21:27

Kao i uvek carobnjak je tu da resi sve nedoumice po principu"crno na belo":)

Autor UROS88 04 Jun 2010, 21:57

@UROS88
naravno! :)
Nervira me kad se za pojedina trzista prave razliciti modeli pa se jos i imena izmesaju, eto neznanja...

Autor carobnjak 04 Jun 2010, 22:00

carobnjak zvani Pele...

Autor Panchev9 04 Jun 2010, 22:00

Evo pogledajte sta sve VW nudi u Brazilu: pored navedenih modela i Jettu i Boru ( uporedo ???), stari Polo kao i Polo sedan, a Golf je IV generacije ?!? Opsti haos!

http://www.volkswagen.com/br/pt/carros.html

Autor carobnjak 04 Jun 2010, 22:07

Ali se tamo i proizvode, zar ne...

Autor Panchev9 04 Jun 2010, 22:09

Ovo je redizajnirani FOX.

Autor milan 05 Jun 2010, 00:05

ovo je Fox a u Evropi je to Polo

Autor gagiNBG 05 Jun 2010, 00:42

Fox nije Polo u Evropi. Dva različita automobila.

Autor Boris 05 Jun 2010, 09:33

sad jeste

Autor gagiNBG 05 Jun 2010, 10:41

I ovaj polo je baš ružan. Preslikani i umanjeni golf 6, ali još ružniji za dve klase.
Nemački mali automobili ne mogu da se nose sa konkurencijom, kao što konkurencija ne može da se nosi sa nemačkim limuzinama.

Autor Mange 05 Jun 2010, 10:46

@Mange
koji Polo?

Autor carobnjak 05 Jun 2010, 11:15

Ama ljudi koji Polo?!Ovo je FOX!Polo je drugi model!

Autor milan 05 Jun 2010, 14:54

@milan
vidis li koliko je VW problem kad mnogi ni ne razlikuju njegove modele... :)))

Autor carobnjak 05 Jun 2010, 17:04

@carobnjak

Tu si u pravu.

Autor milan 05 Jun 2010, 19:30

carobnjak
Polo ili "prepravljeni, dopunjeni, produženi" polo. Sve je to slično ili čak gore od originala.
Zaista ova nova generacija "maski" na VW je novi "primitivizam" u dizajnu. Ovo forsiranje i povratak u kameno doba, mora ih koštati barem dela kolača tržišta.

Autor Mange 05 Jun 2010, 20:06