home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Početkom godine u javnost je dospela vest da će 11. generacija Lancera Evolution koristiti hibridni pogonski sistem odnosno kombinaciju snažnog turbobenzinca i pomoćnog elektromotora, ali ovih dana svetom je odjeknula informacija po kojoj će umesto benzinca Evo XI koristiti turbodizelski motor!

Ako je fanove japanske marke iznenadila prva vest o uvođenju hibridnog pogona u ponudu jednog od najslavnijih drumskih sportskih automobila, onda će ih informacija o prelasku sa benzina na dizel bukvalno šokirati. Informacije su naravno još uvek nezvanične, ali su podigle dovoljno prašine.

Japanska marka je navodno odustala od 4-cilindričnog turbobenzinca od 320KS, a koji je trebalo da pokreće zadnje točkove, dok bi mali, pomoćni elektromotor bio zadužen za prednju osovinu. Umesto benzinca, u Mitsubishiju su se okrenuli dizelskom pogonu kako bi 11-ici osigurali zastrašujuće visok obrtni moment a istovremeno zadržali količinu emisije CO2 ispod brojke od 200 grama po pređenom kilometru.

Ostaje pitanje da li ove informacije znače da je Mitsubishi u potpunosti napustio benzinski pogon za 11. generaciju Evolutiona, što je teško zamislivo s obzirom da se u SAD-u, a posebno u Japanu, dizel još uvek uglavnom koristi za pogon privrednih vozila, a ne rasnih sportista.

Izvor : Autosport.hr



čitanja : 1068



Komentari

staviti dizel motor u evo je cist promasaj!

Autor Damko 14 Jun 2010, 12:19

ako bude imao 300 konja bice keva i kao dizel,keve mi bih voleo da vidim azdaju od dizela

Autor samo u snu 14 Jun 2010, 12:27

Ako bude imao i manje konja od benzinca,opet ce bolje ici,a trosice mnogo manje.

Autor PITBULL 14 Jun 2010, 12:47

No comment, jer su sada i dizelaši ekstra jaki i brzi

Autor Dejan L 14 Jun 2010, 13:35

Neka bude "lution 11"...
Jer ako je ovo istina onda EVO vise nece postojati...

Autor Panchev9 14 Jun 2010, 14:36

Bez obzira što su u nekoj srednjoj klasi dizelaši često bolji (primer BMW 320d je u SVEMU bolji od 320i, isto važi i za 330d/330i), u sportskoj klasi u koju Evo pripada, nekako mi ne ide dizelaš... Videćemo, možda samo stvar navike i predrasuda.

Autor Miki 14 Jun 2010, 14:44

Ne ide u Evo dizelaš jbt!

Autor blitzman 14 Jun 2010, 15:19

Mada ovo moze da nekome zvuci kao "svetogrdje", dileme nema da će eventualni EVO dizel da "šije" sve prethodne "evolucije" zajedno.
Istina, umesto rafinisanog "zujanja" benzinca, pojaviće se neartikulisano "brundanje". Sledeće je EVO karavan ...

Autor Moron 14 Jun 2010, 17:36

Ne mora da znaci da ce biti brundanja.Danasnji dizeli su fini i kulturni,doduse ne svi,ali vecina je.

Autor milan 14 Jun 2010, 18:42

Posebno Volkswagen-ovi...

Autor carobnjak 14 Jun 2010, 19:01

sjedni u mercedesa ili peugeota... naravno novijeg

Autor hh 14 Jun 2010, 20:57

Noviji diesel hdi peugeot auti su besumni

Autor Vasa 14 Jun 2010, 21:02

Čorba je zapržena, još u Ferari da stave Multijet-a i u "grbavog" (911) Poršea TDI-a pa da vidimo megdana...
:(((((((((((

Autor Ðenka 15 Jun 2010, 00:32

@carobnjak

Samo sam te cekao :)

Autor Aquaviva 15 Jun 2010, 08:26

A posle EVO karavan, za prave ljubitelje "evolucije" dolazi i EVO MPV. Sve, naravno, u TDI verziji ...

Autor Moron 15 Jun 2010, 08:48

ma da... evo X se bas proslavio, a ovaj ce da nastavi... pa nema ga u WRC-u vec 5 godina... a dizel hibrid ce sad da prevrne svet naopacke... koje ste vi ljudi paljevine... jel ste poceli da pijete Lav pivo zbog nove flase?

Autor Stole 15 Jun 2010, 09:09

nemoj da vredjas lav pivo mnogo je bolji od jelena iako je bio krs... evo 8 postoji u karavan verziji koja je bila samo na japanskom trzistu

Autor samo u snu 15 Jun 2010, 19:33