
Američki proizvođač automobila Krajsler (Chrysler) povući će 22.000 vozila zbog problema sa kočnicama koji dovode do curenja ulja, saopštile su američke vlasti.
Krajsler je saopštio da će povući modele "dodž nitro", "dodž rem", "džip liberti" i "džip renglers". Na njima će biti promenjeni kočnični sistemi.
Istovremeno, drugi veliki američki proizvođač, Ford, povući će ove godine više
od 30.000 vozila zbog zamena nitni u naslonu za glavu na vozačevom sedištu.
Zamena je neophodna jer nitne ne ispunjavaju potrebne savezne standarde za
zaštitu glave vozača.
Povlačenje Fordovih vozila najavljeno je za jul, a Krajsler će o početku
povlačenja svojih vozila obavestiti vlasnike u avgustu.
Autor : Beta-AP
Foto : Jeep
Hoce li i njih kazniti... Ili ce da ih kazne pa da ima vrate kroz "subvencije"...
Gas-Toyota,kocnice-Chrysler...
Kvacilo-???
Ko li ce na postolje? Zbog velokog broja automatika u USA, blagu prednost dajem evro-azijskim brendovima...
Ahahahahahahahah! Ljudi jes da sam pod alkogolom, ali ovo kad sam pročitao morao sam da se nasmejem... Samo sam čekao trenutak kada će neko američko govno... pardon... Američki proizvođač da opozove vozila.
Pa pazite, dosta su oni gurali druge proizvođače van Amerike, jeste da je YTojota primer sama za sebe, ali došao je trenutak kada i Amerikanci glupi moraju da priznaju svoje greške! ovaj put ni administracija ni propaganda ne može da im pomogne, moralo je da izađe u javnost. Ford i američka lanča, to jest krajsler! Hvala Bogu što Fijat još nema veze sa tim! ovo je još uvek američko maslo, to jest američki nekvalitet.
Do sada sam pitao za papučicu za gas (u Tojotinom slučaju) od sada ćui da pitam za Amerikance ,,A kako kočioni sistemi?" ili ,,kako rade nasloni za glavu?" hahaha! Ako im je, neznate kolko mi je milo!
istina je da danas svako opoziva kola.
razlika je samo ta sto neko ignorise probleme 3-7 godina i pravi se lud (kao sto je toyota uradila), a drugi resavaju probleme cim nastanu.
nedavno je portparol Tojote Hideaki Homa sam priznao da su znali probleme sa lexusima jos pre 2 godine, ali da nista nisu radili jer "su mislili da kvar nije znacajan".
oh da, umalo da zaboravim - ford iz price o opozivu nema veze sa americkim fordom. u pitanju je transit connect koji, kao sto svi znamo, se radi u turskoj i onda uvozi na ostala trzista (izmedju ostalih i u ameriku)