home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dvostruka pobeda na inauguralnom “Silvretta E-Auto Rally Montafon 2010” i na 13. trci “Silvretta Classic Montafon” sa Audi e-tron-om

Audi tim je obezbedio dvostruku pobedu na inauguralnom “Silvretta E-Auto Rally Montafon 2010” i na 13. trci “Silvretta Classic Montafon” sa Audi e-tron demonstratorom tehnologije zasnovanom na R8 i Audi ur-quattro iz 1988. Trostruki pobednik na trci Mile Milja (Mille Miglia), Lusiano Vijaro (Luciano Viaro) je osvojio prvo mesto u klasičnom reliju. Direktor za razvoj Mihael Dik (Michael Dick) i vozač Lukas Lur (Lucas Luhr) su imali najbolji rezultat od 167.5 km na Audi e-tron sa električnim sportskim vozilom.

“Oduševljeni smo pobedom na Audi e-tron na prvom E-Auto reliju”, izjavio je Michael Dick, član Upravnog odbora AUDI AG odgovoran za tehnički razvoj.
“Na Silvretta E-Auto izazovnom reliju, bili smo u mogućnosti da demonstriramo da smo na putu da električni pogon dovedemo do razvijene proizvodnje sa našim e-tron demonstratorom tehnologije zasnovanom na R8.”

Audi R8 e-tron osvaja Silvretta E-Auto reli

Na reliju “Silvretta E-Auto Rally Montafon 2010”, R8 e-tron demonstrator tehnologije od 230 kW (313 ks) imao je priliku da pokaže svoje mogućnosti na tri nivoa. Ovaj model sa dva sedišta se takmičio sa 23 druga električna vozila u toku tri dana takmičenja. Poenta ovog relija nije bila samo u brzini. Vozila su morala da dostignu specifično ciljno vreme.

Najveći izazov za Audi tim je bio drugog dana takmičenja u okviru dela na čuvenoj planini i dolini Silvretta. U četvrtom delu Audi R8 e-tron je morao da vozi uz visoki alpski put Silvretta i da prevaziđe visinsku razliku od 1,000 metara (3,280.84 ft) u toku 15 km puta (9.32 miles). Audi vozač Lucas Luhr je uprkos tome uspeo da stigne treći na R8 e-tron. Audi tim je uspeo da osvoji drugo mesto na takmičenju drugog dana. Pri tom je Audi koncept pogona bio naročito impresivan. Četiri motora – dva na prednjim i dva na zadnjim osovinama – pokreću Audi R8 e-tron, čineći ovo eksperimentalno vozilo originalnim quattro modelom.

Audi Tradition pobeđuje u trci Silvretta sa slepim suvozačem

Tim iz Audi Tradition je prvi put pobedio nu čuvenoj Silvretta Classic trci.
Nijedan drugi takmičar nije vozio sa većom preciznošću od Lučijana Viara u Audi ur-quattro iz 1988. Iako višestruki pobednik trke Mille Miglia nije smatran autsajderom, zapanjujuća činjenica je da je njegov suvozač slep. Viaro će voziti Audi ur-quattro sa slepim suvozačem na ukupno pet događaja ove godine.

Izvor : Audi.rs



čitanja : 960



Komentari