home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs

Iako na zalihama “Fijat Srbija” ima oko 3.500 automobila, dogovoren izvoz u 11 država. Plan prodaje 13.000 vozila 

Na placu kompanije “Fijat automobili Srbija” nalazi se oko 3.500 “puntića”, koji će se za vreme kolektivnog godišnjeg odmora, tokom avgusta, ali i u septembru, distribuirati dilerskim kućama u zemlji i osam država CEFTA i Magreba, tako da kupci neće čekati na svoj model, tvrde u ovoj kompaniji.

Proizvodne trake za ovaj model su uključene od pet do deset radnih dana mesečno i sa traka dnevno, u dve smene, silazi oko 120 automobila. Ostalim danima trake miruju, zbog renoviranja hala. U ovoj kompaniji kažu da se proizvodnim danima namerno forsira maksimalna proizvodnja kako bi se stvorile zalihe.

One su krajem maja bile nešto veće od planiranih, zbog slabije prodaje na domaćem tržištu, nakon ukidanja subvencionisane prodaje. U tom trenutku se razmišljalo i o trajnoj obustavi ovog modela u aprilu sledeće godine, jer samo proizvodnja veća od 30.000 automobila godišnje može da bude rentabilna - kada krene novi model. Do kraja maja je prodato tek oko pet hiljada automobila, a u nekoliko okolnih zemalja izvezeno je tek oko hiljadu.

U junu i julu je ugovoren izvoz za osam država CEFTA i Magreba i odmah je put tih tržišta krenulo oko 500 vozila. U završnoj su fazi pregovori sa dilerskim kućama iz još tri države i već od septembra će se izvoziti oko hiljadu i po vozila mesečno. U poslednja dva meseca porasla je potražnja i na domaćem tržištu. U junu je prodato oko 1.300, a tim tempom je prodaja nastavljena i prošlog meseca.

U “Fijat Srbija” kažu da je do slabe potražnje, do kraja maja, došlo jer su kupci čekali još jedan krug subvencionisane prodaje od 5.000 primeraka. Sada se tržište polako stabilizuje i do kraja godine se očekuje prodaja oko 13.000 automobila. To je manje za oko pet hiljada u odnosu na prošlu godinu, kada je prodato oko 18.000, ali će se razlika, kako kažu u Kragujevcu, nadoknaditi izvozom.

ODMOR

Oko hiljadu radnika “Fijat Srbija” i 1.600 radnika “Zastave”, koji još nisu prešli da rade u torinsko-srpsku kompaniju, od 1.avgusta, su na kolektivnom godišnjem odmoru, kao i sve “Fijatove” fabrike širom sveta. Sledi proizvodnja od pet do deset radnih dana, i to samo u slučaju ako do oktobra tržište bude tražilo više od 3.500 vozila. U protivnom će se intenzivirati radovi na renoviranju. Dilerskim kućama u Srbiji je već traženo oko 900 “puntića”, koji će se isporučiti tokom avgusta. U septembru se očekuje prodaja od hiljadu do hiljadu i po automobila, a toliko će se i izvesti. 

Autor : M. Đošović



čitanja : 6570



Komentari

Pravi mali konfekcijski autic, bez bilo kakvog luksuza i udobnosti, sa minimalnim kvalitetom i plasticnim enterijerom... Nije ni cudo sto se ne prodaje.
Ja sam se par puta vozio u punticu i nikako mi ne odgovara, pa cak i kad bi mi odgovarala velicina i oblik automobila, opet je to dosta lose uradjeno, skripa i buka u kabini su dosta izrazene, po hrvatskim, slovenackim i italijanskim forumima sam o fiatu procitao sve najgore, tako da mi je totalni autsajder u izboru za nov auto naredne godine.

Autor aleksandar 05 Avg 2010, 09:07

Da se u Srbiji proizvodi i Mercedes na forumima,a i ovako, bi procitao sve najgore jer se proizvodi u Srbiji. mi smo poseban narod,samo mi pljujemo po sebi,da vidis kako cesi dizu u nebo sve sto se proizvodi kod njih,nikad u nekom autocasopisu nece pobediti konkurent proizvoda iz Ceske. Tu ne mislim samo na Skodu,nego i PSA-Toyota,Hyundai,Kia.

Autor Pedja 05 Avg 2010, 10:38

Ma ovo je pravo smece od auta!

Autor milan 05 Avg 2010, 10:59

Nije tačno. Ja sam vlasnik jednog već dve ipo godine, jako sam zadovoljan. Niksad ništa nije cvrčalo i štkripalo. Pouzdan je, malo troši, odličan odnos cene i kvaliteta. Najlakše je pljuvati i kritikovati bez osnova...

Autor Boban 05 Avg 2010, 11:30

Boban
Na šta se svodi tvoje zadovoljstvo?
Prvo, auto ne troši malo. Drugo, kad budeš prešao 100 000km, možeš da pričaš o kvarovima.
Auto ima više slabosti. Elektronika, servo volana, vešanje, menjači, glave motora, mestimična korozija, izduvna grana i auspuh. Mehanički gledano za ovaj auto se može reći da je "nov" do 50 000km a za Evropske standarde ta cifra iznosi 100 000km, kada je vreme i za zamenu vozila.
Po kvalitetu je na dnu evrposke proizvodnje a društvo mu čine Opel astra klasik i Dačija.

Autor Mange 05 Avg 2010, 11:43

Ljudi, ružniji auto i sa prostijim i beskorisnim enterijerom nisam video a da se pravi u 21 veku.
Pogledajte samo tapacire vrata, ručke, beskorisnu instrument tablu.
Posebno neukusno ružna prednja "džigi bau" hromirana maska.
U noć kad mu se primaknem i osvetlim ga svetlima, uplašim se grdila ispred. Izgleda kao božićna jelka sa onom masom visokih i niskih kadaptiopera. Strašno!

Autor GTI 05 Avg 2010, 11:48

@Mange
Ti stvarno veze nemaš kad porediš Fiat punto i Daciju.
Pa Dacija je dve kosmičke godine ispred punta.
Udobnija, jača, startnija, brža a uz beznačajnu razliku u potrošnji.
Kvalitet neču da pominjem!

Autor Loganman 05 Avg 2010, 11:56

Пунто је само за оне који морају или немају појма.
Свима сажаљевам случај несретне куповине.

Autor Шабацваген 05 Avg 2010, 12:01

Sve je to manje više tačno ali nov dobar auto za 21. vek mora da se plati min. 15-20.000 evra a servis za njega košta 200 evra, mi živimo u Srbiji a ne u Engleskoj. Ja govorim o auto koji košta mnogo manje a servis za njega je 40-50 evra u ovlašćenom servisu. Kada bi vozio BMW, VW ili Mečku normalno je da bi mi Punto bio krš ali to nije realno.

Autor Boban 05 Avg 2010, 12:02

Купите људи шкоду, за сличне паре добијете прави ваген.
Може и рено, цена је слична.
Само разумем оне што иду преко замене старо за ново а остале пунташе никако.
Фиат је ђубре!

Autor Шабацваген 05 Avg 2010, 12:05

Boban
Nije tačno!
Za slične pare mežeš da kupiš, Reno, Škodu, Pežo.
I da ti kažem da je za fiat održavanje slično ili čak skuplje od gore nabrojanih.
Popravka servo volana ta punto košta min. 1300€ i redovno crkava.
Za Clio košta 600€, za tojotu jaris 800€ a na njima ne crkava osim mehaničkog oštećenja u udesu.
Filteri i ulja kočione obloge, kaiševi, isto dođe.

Autor Mange 05 Avg 2010, 12:11

Nekom par hiljada evra nije malo, tako da to nije slično. Koja Škoda, Jaris, Klio košta 7-8.000 evra. Servisi za reno i škodu a pogotovo tojotu su više od 10.000din. Ja službeno vozim Roomstera pa znam iz ličnog iskustva. Definitivno, koliko para toliko muzike...

Autor Boban 05 Avg 2010, 12:20

Ljudi, zamislite da padne grad, koji je ove godine veoma čest.
Kakav bi to popust bio!
Onda bi i pored mržnje prema ovom "smradu" dosao do novih kola za nekih recimo 3 soma evra!

Autor Dule 05 Avg 2010, 12:24

sirotinjska kola, prave male taljige,a nasi mediji ih nahvalise kao da je mercedes, sta znace sponzorisani i naruceni tekstovi!
nikakav auto, sve sto ima je prosto, jadno i bedno, za pouzdanost ne znam jer nisam nikada posedovao doticni model, ali sam imao lanciu thesis, koja se nikako ne moze pohvaliti pouzdanoscu i izdrzljivoscu. punto je tu, imaju ih na lageru citavu gomilu, pa ko hoce neka da pare za oskudno truckavo prevozno sredstvo, ili neka uzme pravi auto u konkurentskim kucama za jos samo malo novca preko-reno, hyundai, kia, ford,opel ili ko sta vec voli.

Autor strelac 05 Avg 2010, 12:31

Klinci,nemate vi pojma,pricate gluposti,culi ste nesto od nekoga pa sad prenosite gluposti!auto je dobar,imam ga i ja vec godinu dana,potrosnja 4,5 na otvorenom,7 u gradu!Auto je necujan na semaforu,cesto neznam ni da li motor radi pa krenem na kljuc!do sad nijedan kvar!dobro vuce,startan je!sta hocete vise od vozila koje kosta 7000!dacija je ruzno pace

Autor bojan 05 Avg 2010, 14:21

A punto je neka lepotinja? Jos je ruzniji od dacije!

Autor kjh 05 Avg 2010, 14:26

Očigledno zgodnu devojku nekoliko mlađih ljudi je nakon neuspelog udvaranja počelo da omalovažava, da joj nalazi mane pa i da je vređa. Umalo ne dobi i batine.
Iskusan psiholog procenjuje da je tome razlog nesposobnost osvajanja i nemogucnost posedovanja.

Ovakvi i slični slučajevi su poznati, opisani i dobro dokumentovani u psihijatriji.

Autor Sloba 05 Avg 2010, 19:34

Kompleksaši su IN ovde na sajtu. Punto klasik sam vozio do Bg i nazad ukupno 120km. Niti šta škripi, niti šta krcka, niti bruji, bešuman je u gradu, lepo vuče, a to vam kaže neko ko je o puntu mislio mnogo ružno. Vozim Peugeot 307sw (karavan) 2.0 HDI i čekamo fabiju svakog dana treba da stigne, znači nisam fan fijata. O puntu klasik imam samo reči hvale

Autor Dejan L 05 Avg 2010, 19:58

Vozio stojadina, '99. god uzmem 5 god star golf 3, pokajao sam se ko niko, tezak, a slab, tvrd, tesan pozadi, a spolja bi covek reko limuzina, 2004. god uzmem astru klasik 3 god stara, full, kruta, ali majka za golfa, izlupam je nachisto, ondak punto 1.2 8v uzmem 2007. god star 2 god i tad sam rekao nikad vise ne bi kupio nista sem fiata. Ne nudi Bog zna sta, ali za te pare je i neocekivano dobar, mislio sam da je dresh, ali sluzi me ko svajcarski sat. Ali 8v verzija motora, nema elektronike, nema slozenih i komplikovanih uredjaja. servo radi i danas danju ko nov, a nijvise volim njegove kocnice. Sledeci na redu je grande punto 1.3 mjt

Autor NitenDo 05 Avg 2010, 20:13

Mene takodje punto sluzi dobro, ustvari solidno, bilo je tu i tamo par problema,ali cemu bi inace sluzila garancija. Ali moja dva prijatelja nisu nimalo zadovoljna, a kupili su posle mene mesec dana, kazu blagi uzas od kvarova. Ne znam kako se ti svi delovi zovu, ali bilo je dosta neprijatnosti kod njih, bas se dosta zale na puntice. Meni se jedini put ugasio na putu bas kad smo bili u svadbarskoj koloni, moj auto je bio najnoviji u celoj koloni, a jedini se pokvario u svatovima, veoma blamirajuce. Posle slepovanja kod majstora je sve ok.

Autor branko 05 Avg 2010, 20:22

Ne znam zašto, ali koliko vidim po raznim iskustvima punto je ili perfektan ili grob, iz krajnosti u krajnost. Imam punto jedinicu 1995. godište, sa 3 vrata, imam ga od 2002. godine, sem ulja i filtera, menjao sam samo gume, he, he i zadnji far pošto sam ga salupo na kolac od kapije

Autor ŽeljkoSD 05 Avg 2010, 20:39

Imao sam ladu standard. Služila ko grom. Jedno detaljno krpljenje limarije, i par puta minimalno, jedno farbanje i malo četkanja, dve lamele, paknova pločiča i sitnica. I to sve za 35 godina.
Sad zamenih za ovo go.no od punta. Mrcina jedna. Posle 500km ispao semering u menjaču i belaj napravilo.
Posle 6 meseci, zamenjena cele instrument tabla jer je brzinomer prestao da radi.
Reklamirao sam auspuh, nov prkće na zadnjem loncu a oni kažu tako treba!
Navukoše me na kredit, sad sam rob.
Da bar uzeh dačiju džipa, sad bi pevao ovako----

Autor Mladen - Ivanje 05 Avg 2010, 21:10

Da dopunim. Neki dan sam video punta dvojku, sa dvoja vrata, kod limara. Pragovi, pod i lukovi su toliko truli da nisam mogao da verujem.
A svi ovde pričaju kako sr.nje ne truli!
I pitanje za vlasnike poput mene. Da li je svaki punto lenj kao moj. Ja stiskam zube kad krenem u preticanje. Još opterećen je ubitačno.
On ne može u trećoj brzini da pređe 4500 obrta.
I potrošnja mi je manja za litar od lade-razočarenje. Potrošnja ne može manje od 6.5L na otvorenom.

Autor Mladen - Ivanje 05 Avg 2010, 21:37

Nije Punto baš perfektan. Odaću vam tajnu kako bi mogli još više da grdite.

Novi Punto dizel ima slabo grejanje. Čak vrlo slabo. U servisu kažu: "to vam je tako". Momci u Miškovom servisu ne znaju ovo da reše.

Stavljao sam karton ispred kilera, ali bez bitnog poboljšanja.

Ima li neko neku ideju? Pljuvanje neće pomoći. Samo pamet...

Autor Sloba 05 Avg 2010, 21:42

Sloba
Termostat ti nije ispravan, ili ventil na grejaču. Nije moguće da je na svim punto multijet tako.
Traži zamenu termostata ili njegovu proveru na koliko počionje da otvara.

Autor Mange 05 Avg 2010, 21:47

@ Mladen - Ivanje
Ajde sad lepo kaži da mrziš i samog sebe, ovo što si ti rekao nema veze s mozgom!!!
Taj punto koji je truo je lupan, pa radjen, a uradjen je loše. JA NIKAD NISAM video da ni punto 1 da je truo, a kamoli punto dvojka. Vidi se da LAŽEŠ

Autor Dejan L 05 Avg 2010, 21:49

@ Mladen Ivanje, Mi u nasoj firmi imamo 12 punta klasik uvezenih, u pitanju su van tj. komercijalne verzije, presli su do tad kad su uvezeni po 100.000 km i vise. Rashodi u servisima su nikakvi, menjamo ulje-filtere i to je to. Prestani da pljujes punto, to sto si video trulo, to je los majstor vario i gitovao. Kako se nama ni 1 nije pokvario, a momci ih voze 8h dnevno, 6 dana u nedelji. Ako si uvezao sjeban, takav ti i jeste, sad ti kriva Italija i Fiat??? Ne lazi narod vise, stidi se!

Autor sin83tata 05 Avg 2010, 21:54

Opa, evo ga čovek koji svedoči iz 1. ruke, u svom voznom parku ima 12 punta klasik van i ne kvare mu se, a plus su polovni uvezeni, pa zar je lud da kupi 12 komada ako ne valjaju. Vidim i coca-cola ih ima stotine u svom voznom parku. Prestanite da pljujete fiat, kad nemate pojma

Autor hh 05 Avg 2010, 21:59

@Dejan L
Nemam razloga da lažem. Punto ima dvoja vrata i limar je rekao da su oni skloni truljenju. Model je onaj sa uskim farovima i drugačijim štop lampama a koje je godište ne znam. Uglavnom nije moguće da su pragovi lupani i sa jedne i druge strane zajedno sa podom.
Ako već imaš iskustva odgovori na moje gornje pitanje u vezi sa potrošnjom.
Ja generalno sa ovim vozilom nisam zadovoljan!
Živim u Prijepolju, zaselak Ivanje a prvi ovlašćeni servis je Sevojno Raketa, na 110km.
Više puta sam odlazio kolima a vraćao se vozom i obrnuto.

Autor Mladen - Ivanje 05 Avg 2010, 22:01

Vi kojima se punto kvari, bolje se raspitajte kod koga i od koga ste kupili i koja je njihova prava kilometraža. Vi kojima punto truli samo ću reći ha ha ha ha ha, verovatno su gitovani, sklapani, evo komšinica vozi stari punto 96. ili 97. god sav izlupan, izguljen, krov iščvrkan gradom, nigde truo, a kamoli punto klasik. Ja sam taj auto potcenjivao dok nisam prešao 120 km vozeći do Bg-a i nazad, nisam vlasnik punta. KRAJ RASPRAVE!!!!!!!

Autor Dejan L 05 Avg 2010, 22:04

@ hh
Tako je

@ Mladen - Ivanje
Onda si baksuz

Autor Dejan L 05 Avg 2010, 22:08

@Autor Mange

Hvala ti na savetu. Ima nešto u tome što ti savetuješ jer grejanje počne da radi tek nakon desetak km. A onda mogu da kuvam sarmu koliko je toplo.

Kada sam reklamirao kvar u servisu, auto je bio star samo dva ili tri meseca.

Autor Sloba 05 Avg 2010, 22:08

@Dejan L
Ja imam NOV auto u garantnom roku! Pozovite sevis Raketa pa pitajte o problemu sa menjačima i drugim stvarima u garanciji. Nisam ja jedini.

@Sloba
Na mom puntu grejanje je odlično. I to počinje da greje posle jednog minuta.

@Svi
Nema ljutnje. Meni ova kola nisu ni rod ni porod. Takva su kakva su. Rodila se, bacila me u kredit, sad ih valja ljuljati.

Autor Mladen - Ivanje 05 Avg 2010, 22:13

Kada smo mi 97. godine kupili feliciju, svi u ulici su nam se smejali, gle ludaci kupili škodu, škoda je sranje, škoda je treš, bacili ste pare... Ispostavilo se da je za 5 godina crkla sijalica 2x i jedna balans štangla, sledeći vlasnik (od 2002.) nam je kasnije rekao da mu ne radi zadnji brisač i da su rubovi pustili. Evo sredio je rubove i 5. vrata preterao je s njom hiljade blokova i džakova cementa, sada ima 260.000km, bez generalne
2002.smo zeli fabiju, a 2007. smo kupili 307 sw hdi, fabiju prodali bez i 1 jedinog kvara pre 6 meseci, čekamo novu fabiju svakog časa da stigne, nju će da vozi majka

Autor Dejan L 05 Avg 2010, 22:15

@Autor Mladen - Ivanje
Na mom puntu grejanje je odlično...

Ti majstori, namestiše me, nema šta. Celu prošlu zimu sam se smrzavao i psovao, a sada mi kažete da to radi exelent. Uskoro ću na prvi servis pa ću morati da im pokažem nešto od svoje arogancije.

Autor Sloba 05 Avg 2010, 22:20

Sloba
Tesko ces ti sa njima u servisu na kraj izici. Dok je u garanciji problemi se uglavnom ( kada god moze ) samo "zamazuju", a zaista se popravjaju tek posle isteka garancije ...

Autor Moron 05 Avg 2010, 22:26

@Dejan L, zar mislis da, ako si presao 120km (koje si nekoliko puta pomenuo) mozes Mladenu da punis glavu kako je njegov auto dobar? Pa gde to ima? Obicno svako svoj auto hvali umesto da ga kudi. Covek je lepo izneo svoja krajnje negativna iskustva sa svojim automobilom i nema ni najmanji razlog da laze

Autor STrider 05 Avg 2010, 23:33

Pitam se gde li je čarobnjak ovde da uleti da vam pokaže što mu pljujete Fijat.

Autor MasterHaosis 06 Avg 2010, 04:05

@MasterHaosis
Veliki pozdrav!
Tu sam ja brate, samo vas gledam i ne mogu da prestanem da se smejem kakvih bljuvotina, gluposti i lazi ima ovde!
Iskreno, smorili su me raznorazni naucnici, majstori, serviseri i taksisti svojim pametovanjem ovde, dosadili su vise svima pa i meni, tako da cu malo da odmaram (na njihovu srecu!) ... :)))

Autor carobnjak 06 Avg 2010, 10:02

Ko je bio u Italiji,mogao je da primeti da se Punto cak u maticnoj zemlji ne vozi bas.Male automobile uglavnom koriste one na struju,naravno ima i drugih,ali uglavnom se vozikaju ovi mali bedni na struju...Od vecih,njihove voze Alfu 159,Lanciu Thesis-ona na svakom koraku.Porsche Cayenna dosta,E klasa itd...

Autor Dusan 06 Avg 2010, 11:59

Na kratko da se ubacim u ovu diskusiju. Na osnovu podosta pisanja ovde ali i drugde te uz iskustva mojih poznanika vlasnici Punta se dele u dve grupe. Prva grupa vlasnici starijih vozila proizvedenih u Italiji koji su većinom zadovoljni vozilom na vlasnike KG Punta koji imaju dosta problema sa novim vozilom. Moj utisak je da to ozili sklapa od komponenti koje su bile uskladištene nepoznati period vremena i na nepoznatom mestu. Ovome u prilog govori činjenica da sam kod komšije na novom Puntu video zarđao blok motora (fini tanki sloj uz nekoliko krupnijih fleka). Slike sličnih promena ali na delovima trapa je svojenvremeno objavilo Vreme u jednom članku. Link: http://www.vreme.com/cms/view.php?id=900397 Problem nije u Puntu kao Puntu, nego u koncepciji samog posla, državi koja je ušla u posao na svima dobro poznati način i FIAT-u kao većinskom vlasniku koji je za sada, bar po momom mišljenju, nedovoljno iskren i pošten u svojim namerama i pored obilne državne pomoći.

Autor zumbans 06 Avg 2010, 12:56

@zumbans
Ima logike u tome sto si napisao. Mada se dosta ljudi zali na Fiat Stilo, znam i ja jednog koji bi ga najradije zapalio kada bi imao para za drugi.

Autor filip 06 Avg 2010, 14:32

@zumbans
Uopšte nije istina da je punto otporan na koroziju 100%.
Pa ne bi davali garanciju na koroziju 8 god. a Peugeot i Rnault 12 god.
Lako je videti na ulicama puntiće sa korodiranim pragovima. Pogledajte policijske bele. Svaki ima tragove rđe i propale boje po pragovima i rubovima.

Autor Mikica 06 Avg 2010, 17:03

U firmi imamo 3 punta Van 1,3MJ 75ks 4 vrata i 2 Dacije Logan karavan 1.5 dci od 65ks. E sad ko poredi Daciju i Fijata, poredi babe i zabe. Prvo. Fijat je po meni ipak auto za Daciju. Fiat ima jednu zvezdicu vide na N-CAP testu, ima 10 konja vise. pocinkovanu karoseriju, bolju zavrsnu obradu, lepsi je od Logana, manje trosi (4,2 na otvorenom opterecen pri 90 km/h), redovan servis je jefriniji (oko 8000 din). Ima efikasniju klimu, bolje kocnice, tisi je voznji i u leru, stabilniji je pri naglim promenama pravca. Logan je veci i udobniji za duza putovanja. Ima veci tovarni prostor, ima mogucnost montaze 7 sedista, ergonoimija je mozda bolja zbog podesavanja volana po visini. trosi oko 5,5l na 100km. Od kvarova smo imali uglavnom potrosne delove. Kod Punta smo nekoliko puta menjali nepotrosene plocice na prednjim tockovima, jer pocnu da se pojavljuju neke vibracije koje zamenom plocica nestanu (garancija), gomilu sijalica, zamenili smo metlice za brisace koje su ocajnog kvaliteta, zamenili smo zadnje opruge sa teretnih na putnicke (dogovor sa servisom, gde smo platili samo ruke a opruge smo dobili za dz, s tim da smo one teretne ostavili njima, jer su imali kupca), i tako smanjili nosivost, ali mnogo povecali udobnost. Na Loganu ovakvih gluposti nije bilo, ali je bilo jos vecih. Na jednom Loganu smo imali kvar na dizni koji nas je kostao nekih 200e. Garancija nije prihvacena, jer kazu da smo sipali lose gorivo, a sipamo isto ono koje sipamo i u Punta. Ajd sad. Imali smo problem i sa tapacirima na vratima, jer su jednostavno otpadali jedan za drugim. U servisu su zamenili neke zabice i sad je sve OK (garancija). Koji je auto dobra kupovina tesko je reci. Mislim da terba da presudi upotrebna vrednost. Onaj ko vozi manje tezak teret, ili tezak ali manjih dimenzija, treba da kupi Punta, a onaj ko vozi tezak ili kabast teret, i ponekad ima potrebu za 7 sedista, treba da kupi Logana.

Autor Sinbad 06 Avg 2010, 17:42

@Filip

Imama blagi osećaj da je u pitanju benzinska varijanta, stara nekoliko godina kupljena pod parolom "malo prešla, skoro ko nova".

@Mikica

Bez daljnjeg da Punto može da truli, ali mislim da će taj proces kod KG primeraka ići brže i bogatije.

Autor ZumbaNS 06 Avg 2010, 17:48

Sinbad
Prvo, fiat clasic multijet ima 70ks a ne 75ks. Dacija van 1.5 dci ima dve vrste motora, od 70 i 85ks.
Drugo, oba auta imaju jednak broj zvezdica na Euro encap crash testu.
Treće, porediti visokog i veliki automobil sa puntom u ležanju i potrošnji je smešno.
Četvrto, Dci motor ima savremenije ubrizgavanje i turbinu, za razliku od fiata koji ima turbinu nepromenjive geometrije i turbo rupu. Zbog toga je i osetljiviji na gorivo neodgovarajućeg kvaliteta. NIS-ovo gorivo nije zadovoljavajućeg kvaliteta za DCI motore a prisustvo vodr dovodi do sigurne havarije.
Porediti kočnice velikog "kombija" od 1200kg i malig punata od 800kg je glupo, pogotovo što punto ima problema sa tvrdim pločicama, tankim diskovima koje hvata dubinska korozija, zbog koje kočnice jako tresu.

Ustvar, radi se o dve različite klase automobila a sva poređenja osim kvaliteta su nenormalna.

Autor Mange 06 Avg 2010, 19:13

Sandero i Logan imaju samo 3 zvezdice a prastari Punto je jos 2000. dobio 4 zvezdice!

http://www.euroncap.com/home.aspx

Autor carobnjak 06 Avg 2010, 21:11

čarobnjak, pozdrav brate! Drago mi je da te vidim. Kada si ti pokleknuo pred ovima, znači da se stvarno ne isplati ulaziti u duel sa njima.
Nije me bilo neko vreme i baš vidim da je zabavno ovde.

Autor MasterHaosis 06 Avg 2010, 23:30

@Mange
KS sam preracunavao iz KW pa sam pogresio, ali ako pazljivije procitas moj tekst, primetices da si ponovio moj zakljucak. Auti se ne mogu tek tako porediti jer nisu ista klasa (osim po ceni) a ljudi ih ipak porede.

Autor Sinbad 07 Avg 2010, 00:58

@carobnjak

Samo što ne znaš da se 2002. promenio način bodovanja, kao i prošle godine - kriterijumi pooštreni.

Sandero na ponovljenom testu http://www.euroncap.com/tests/dacia_sandero_2008/100340.aspx oduvava Punto.

Autor Boris 07 Avg 2010, 09:20

@Boris
naravno da znam za promene!
Taj test koji si naveo je izveden na Sanderu "with safety pack" koji ne postoji na nasem trzistu!

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 10:41

Boris
Onaj ko zna da razume rezultate euroncap, razume a ko ne ume, ne vredi mu objašnjavati.
Nisu svi stučni za sve... i pred toga što su ubeđeni da jesu ;-)

Autor Mange 07 Avg 2010, 11:04

Na verzijama Lauréate i Prestige, Dacia Sandero je opremljena sa četiri vazdušna jastuka. Ojačana sedišta sa bočnim vazdušnim jastucima za zaštitu glave i grudnog koša opremljena su takođe i naslonima za glavu nove generacije koji su posebno dizajnirani radi spečavanja povrede vratnih pršljenova u slučaju snažnog udara u zadnji deo vozila.
Osnovna, najprostija dacija sandero ima dva vazdušna jastuka, za vozača i suvozača.

A Punto clasic? E on u osnovnoj varijanti ima samo jedan vazdušni jastuk, praistoriske, šuplje naslone za glavu, tj. sigurnosna oprema je ravna nuli.
Bočni zaštitni vazdušni jastuci ne mogu biti ni plod mašte!

A od svega je najgore, što najveći broj prodatih punića ima upravo takav paket opreme sa jednim vazdušnim jastukom. prostim pojasevima i praistoriskim, šupljim naslonom za glavu.

Autor Mange 07 Avg 2010, 11:19

Nije tacno, samo najvisi paket opreme Sandera ima 2 vazdusna jastuka dok su bocni doplata za sve modele!

Punto je osvojio 4 zvezdice upravo sa jednim vazdusnim jastukom!

Ja ne prican nista napamet kao ti, pogledaj link pa ces videti koliko si neobavesten, kao i obicno... (Mange, naravno)

http://www.dacia.rs/download/cenovnik_dacia_sandero_opcije_rs.pdf

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 11:59

P.S. ne postoji Sandero Prestige! Barem ne vise...

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 12:02

carobnjak
Na žalost ne umeš ni da čitaš napisano.
Nisi ti za ovakve rasprave :-)
Tek si ušao u svet automobilizma. To što hvališ fiat punto (tvoj prvenac), razumem jer ga imaš a to kudiš marke u koje nisi ni ušao treba shvatiti tvojim "zelenilom" u ovoj branši. Ti si sad kao momak koji je našao prvu devojku. Naravno da misli da je najbolja.
Drži se dizajna u stilu, lep i ružan i ne mešaj se u ozbiljnije rasprave.
Sve što ovde postaviš je plod guglanja.

Autor Mange 07 Avg 2010, 12:11

@Mange

Ti si do nedavno kudio Daciu da je najveci krsh uz domaci Fiat a sada je dizes u nebesa?
Takodje si pre neki dan govorio da ovaj Punto uopste nije los auto za te pare?
Takodje si rekao da povremeno vozis Punto/Z10...
Sta je u stvari tvoje misljenje i od cega zavisi? Od trenutne temperature ili...?

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 12:26

carobnjak
Tvoj drugi i treći stav je potpuno ispravan.
Fiat punto clasic ima prednosti nad dacijom a ima i mana. Uglavnom su tu negde. Ja više volim punta, pošto se vozim sam ili sa još jednim putnikom a dacija je bolja kao porodični automobil.
Kvalitet je sličan. Za novac koji se uloži u njih se dobije više nego da se kupi polovno izrabljenoo vozilo za iste novce.
Ovo sam uvek pisao i pisaću.
Daleko od toga da se Dacija i Fijat mogu smatrati odličnim i prestižnim vozilima i porediti se sa ...
A ti bi mogao da revidiraš tvoj stav o nepobedivosti fiata. Jako je glup.

Autor Mange 07 Avg 2010, 12:34

@Mange
tek sada te uopste ne razumem!
Ocigledno ni ti mene ne razumes jer nikada nisam hvalio Fiata, niti smatram da je nepobediv, izneo sam samo cinjenice...
Glupo je uporedjivati Sandero iz 2008. i Punto iz '99.!

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 12:36

I koliko kosta taj Sandero Prestige?

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 12:40

carobnjak
Izvini, ti ne da hvališ fiat, ti si opčinjen njime!
Jednostavno, to je jedan od najprostijih automobila Evrope.
Ja sam ga imao, imam ga silom prilika a o njemu znam mnogo više nego što misliš da znam.
Ako ti je lakše, zamisli da lažem. Sve što sam napisao ovde stojim iza toga a preterivanja su nešto što obmanjuje. Rato reagujem burno.

Autor Mange 07 Avg 2010, 12:44

@Mange
Puntom nisam opcinjen nego zadovoljan!
Italijanska kola obozavam, ali nista manje nego ljubitelji Mercedesa ili VW-a...
Punta samo branim kad ga neopravdano napadaju i iznose lazi, to je sve!

Treba te da posetis Dacijin sajt sto pre, ne zbog mene nego radi sebe...

P.S. i molim te nemoj sebi davati za pravo da meni ili ostalima naturas sta cemo da volimo i vozimo, jer je vrlo neukusno, a i uzaludno...

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 12:51

carobnjak
Upravo ti "naturaš" ljudima šta će da vole. To ide dotle da sve lično primaš, pa čak i maltretiraš neosnovano naverne Tome. Italijani pa bog. A na žalost od svih italijana mi je najprihvatljiviji punto. Skupa italijanska kola ne mogu da vidim.
Ja nikada nisam terao nekoga da voli nešto i nemam nameru.
Kola potpuno drugačije gledam od tebe. Predlažem i tebi da bar malko prihvatiš način na koji ja posmatram vozila.
Obično ukazujem na nedostatke, za koje malo ko ovde zna da postoje.

Autor Mange 07 Avg 2010, 13:04

@Mange
nikada nisam drugima NISTA naturao, "italijani" su MOJ izbor, ne zanima me sta ce drugi da voze, sto i tebi preporucujem...
Svako ima pravo na svoj pogled na svet, treba to da shvatis! Bitnije od toga je da ne vredjas druge, sto ti stalno radis...

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 13:07

P.S.
ako se ne slazes sa mojim objasnjenjem, voleo bih da mi pokazes i dokazes gde sam ja to nametao drugima sta ce da vole?!?

A ovo za Daciu je tipican primer kako ti neces da priznas koliko ne znas i kad si neobavesten, za razliku od mene koji priznam da nisam bio u pravu!

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 13:09

lele čarobnjak, ovde je baš gusto.
A bre, u suštini kao što kažeš, svako ima svoj stav o nečemu i svoje lično mišljenje. Neko tipuje na Mercedes, nego na VW, nego na Škodu, neko na Fijat, ama svaka roba ima svog kupca, tako i svaka marka nađe svog fana. I svako misli da je ta marka koju on voli najbolja, a u suštini ne postoji najbolja marka jer sve imaju manem ako ne mnogo mana bar prevelike cene (na premijum mislim).
Ovde ćeš na blogu često da nađeš tako ljude koji priaju svašta što stignu koji se manje razumeju od tebe, a kao što si napomenuo svi su ,,eksperti".
Ja na primer manje znam, ali ne lupam glupisti i ne svađam se okolo sa ljudima i ne namećem nikome ništa.
Meni lično ni jedna marka nije najbolja, malo više volim Audi samo, daleko od toga da je najbolji, ali sam razočaran u Japance odsta. Prvo zbog Tojote, drugo sad zbog onog jebanog Nisana, što provocira ostale marke, pogotovo Porše i Audi koji su izmišljen pojam za njih. Onaj Subaru nikada nisam voleo, jer marka jednostavno nema čime da me inspiriše osim skupoćom. Suzuki mi je onako osrednji, OK... Micubiši ga nema nikakav, Honda onako...i da ne pričam dalje. A za ove Evropske brendove što se svi prepucavaju, sve te evropske marke imaju od prilike dobre automobile i bar drže neki nivo, pa bar se i može raspravljati o njima.

Autor MasterHaosis 07 Avg 2010, 13:44

4* od pre 2002. i posle na EuroNCAP testu nisu isto, kao ni od 2009. Različita metodologija.

Sandero se barem može naručiti sa bezbednosim paketom i onda je pojam bezbednosti za Punto klasik.

Autor Boris 07 Avg 2010, 13:58

Boris
Čarobnjak to neće ili ne može da razume!
Ima on svoje "adute" da opovrgne sve što nije u interesu Fiat-a.

Autor Mange 07 Avg 2010, 14:05

Loganman
Dacija i jeste oduzela veliki deo tržišta upravo fiatu. Mislim naravno na Evropsko tržište.
Fiat i jeste spao na niske grane kad je u kvalitetu sličan Daciji.
Ali ako misliš da je Dačija nešto mnogo bolja od Fiata, varaš se. Ista meta isto odstojanje, a pri tome mislim na sva fiatova vozila a ne samo na punto clasic.

Nemoj i ti biti usijana glava kao carobnjak, jedan je ovde dosta!

Autor Mange 07 Avg 2010, 14:39

Dačiji fali jedan mali autić u klasi tvinga a sa petora vrata, koji bi bio jako jeftin, recimo manje od 5 000€.
Sa njim bi u Evropi uništio fiat.

Autor Mange 07 Avg 2010, 14:44

@Mange
Daciji ne fali nista! Fali samo vise benzina za vise voznje!
Zamlacujes ga i ti prijatelju!
Za obicne porodicne ljude bolji auto za manje pare nema!
A za fiat svi u svetu znaju da je skart proizvod.
I sa njim porediti daciju za iste pare!!!!!!

Autor Loganman 07 Avg 2010, 14:54

Pojedinima je i more do kolena.

Autor Mange 07 Avg 2010, 15:00

@Boris
ok, ako cemo tako onda cemo da poredimo istu klasu, isto godiste i isti test!
Dacia Logan protiv Grande Punta, godina 2005., 3 zvezdice protiv punih 5!!!
I sta sad nije u redu, sta cete sad u odbranu?!?

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 15:44

MasterHaosis
u sustini se potpuno slazem osim u tome da jer meni Fiat najbolja marka! Ne postoji najbolja marka automobila kao ni model...To sta se kome svidja je nesto drugo i njegova licna stvar!
Niko vam ne brani da birate, najmanje ja!

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 15:47

@Mange
niko nema model za 5000, pa ni Fiat, tako da ga to ne bi unistilo, nema sanse...

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 15:49

carobnjak
Ovaj tvoj odgovor borisu je pokazatelj i to:
1.Kako se lako gubiš;
2.Kako neargumentovano i kontradiktorno pričaš;
3.Koliko nemaš pardona ni prema kome;
4.Koliko ne znaš "gradivo".

Pogledaj tvoj odgovor dačijačoveku, koji je nabusit poput tebe!
Opasno patiš od "fiata" i drugih žabara.
Najbolje se najuti i nemoj se oglašavati neko vreme!

Autor Mange 07 Avg 2010, 16:05

@Mange
apsolutno nisi u pravu! Stojim cvrsto iza svega sto sam napisao, za razliku od tebe koji u svakom komentaru menjas "stranu"!
I da znas, tek sad cete da me citate! :)))

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 16:11

carobnjak
Fiatov punto iz Zastave ne bi smeo da pređe 5000€ u osnovnoj varijanti.
Plafon cifra 4500€.

Brzo će ih neko naučiti šta treba da rade.
Još neko vreme, dok zalihe porastu na cirka 10 000 komadića.

Autor Mange 07 Avg 2010, 16:12

@Mange
i jos jedno jako dobro pitanje:
gde je Dacia bila 2000. kad je Punto dobio 4 zvezdice?

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 16:23

carobnjak
Dacia Sandero Prestige nema u cenovniku i standardnoj ponudi jer se na traži. A cena po porudžbini je oko 9900€ za benzinca 1.6. sa aktuelnim popustima.
Na internetu nema! Jesi zadovoljan?

Koliko košta da se u punta clasic ugrade bočni vazdušni jastuci?

Autor Mange 07 Avg 2010, 16:28

carobnjak
Pa ja ti kažem da fiat malko prednjači ispred dacije.
Kad izađe sledeća generacija Dacije možda se situacija i obrne. Ko zna!
Nadam se da sledećom generacijom stigne škodu po kvalitetu a po ceni da bude povoljnija.

Autor Mange 07 Avg 2010, 16:34

Puntove zvezdice su po starom. Pogledaj kako su mu se razvrnula vrata u zoni krova u čeonom udaru. Danas vise takvih kola u Evropi nema-osim punta klasika.
2000 god. dacija se nije ni rodila.
Treba li još odgovora? Dok mušterija ne naiđe:-(

Autor Mange 07 Avg 2010, 16:37

@Mange
Boris je poredio Sandero iz 2008. i Punto iz '99. sto nikako nije fer niti je pokazatelj "znanja"!
Zato sam napisao da se poredi sa Grande Puntom iz 2005. jer su oni konkurenti u Evropi, ko je nama kriv sto nam se nudi zastareli model...

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 16:39

P.S. taj Punto osim vozackog airbag-a nije imao nista drugo!
I pored toga je imao odlican rezultat, tj. 4 zvezdice...

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 16:41

carobnjak
Nije to poredio boris, nego ti si to ponosno tvrdio kako punto ima 4 a dačija 3 zvezdice. A on ti je čovek samo dokazao da nisi u pravu. Ja ti za tu sitnicu ne bi "pridikovao".
Ustvari sve je počelo kad sam ispravio sintata u pogrešnoj konstataciji.
A ti požurio...
Ja ne bi ali eto, ti se upeca na drugu udicu!

Autor Mange 07 Avg 2010, 16:43

@Mange
pa ja sam i rekao da se oni ne mogu porediti zbog godina, kao i zbog drugacijeg testa!

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 16:46

Evo prikaz svih modela B segmenta na euro-NCAP-u:

http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?class=a18a311b-f3c5-47a8-92a7-15e294350858

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 16:46

@Mange
u pravu si, Boris je poredio jos nesto gore: Sandera sa full bezbednosnom opremom i Punto iz '99., svaka mu cast na objektivnosti!
A ti si napisao da imaju isti broj zvezdica sto nije tacno!

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 16:50

carobnjak
Testovi koji su izvedeni su identični, samo je konačno bodovanje drugačije.
U odnosu na oba koja su izođena na puntu, sandero je značajno bolji.
Bočni vazdušnio jastuci na ta dva testa nisu imala nikakvu ulogu.
Ako treba da objasnim mogu. Ustvari čeoni udar, punto 11, dacija 12.

Pogledaj film i deformaciju krova i vrata pri čeonom udaru. Ne odaje punto poverenje...

http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=980c924a-d84a-4551-b374-9bc151ae0a7f

Autor Mange 07 Avg 2010, 16:54

@Mange
znam za video ali kako ne kapiras da je to bilo pre 10 godina?!?

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 16:56

@Mange
A jel ti ovo bolje? :

https://www.youtube.com/watch?v=9I7HafYom5Q

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 17:02

Pogledaj prastarog clia 2, pre redizajna 2001 kojim je i ojačana školjka.
4 zvezdice kao tvoj punto a dete vidi kolika je razlika u pitanju.
Onaj iz 2001 nikada izgleda nije testiran.

http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=69ade537-08af-4412-821d-87eb4d46accb

Hoću da kažem da je fiat uvek bio pri samom dnu. Sad ima komšiju, dačiju.

Autor Mange 07 Avg 2010, 17:19

@Mange
pa ne znam bas, po broju zvezdica je Fiat uvek pri vrhu kako danas tako i pre deset godina...
Jedino da se zalis eNCAP-u da nisu dobro bodovali...:)))

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 17:22

čarobnjak, ja nisam ni rekao da nam ti braniš koje ćemo automobile da vozimo. Taman posla.
Nego, ako je što ćemo tek da te čitamo, ja volim da čitma tvoje komentare.
kada sma rekao da ih Japanci nema nigde, zaboravio sam da pomenem Mazdu, koja ne sija ništa posebno, ali bar možeš da ih vidiš da rade na nečemu. Bar se drže.
Nego, čarobnjak, kada govorite o Puntu, evo moje komšije su ove godine kupili Punto, ono staro za novo, i išli su autom iz Niša do Grčke na more, i nisu se žalili na auto uopšte. Samo kažu da je malo manje tesniji pozadi bilo bi extra! I ja sam se vozio u njihovom autu, nije loše.

Autor MasterHaosis 07 Avg 2010, 18:31

MasterHaosis
Pa zato i kazem, Kupite ljudi logana i za iste pare dobijete komfornu limuzinu, kvalitetniju od kragujevcanina za dva koplja.
Logan nije neka lepota ali sve drugo je vrh.

Autor Loganman 07 Avg 2010, 18:36

@MasterHaosis
naravno da nije los, niti je nesto posebno, kao i ostali iz B segmenta iz tog perioda...
Ja ne razumem da neko normalan ocekuje da za 7000 eura dobije vozilo vrhunskog kvaliteta, performansi i udobnosti?!?

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 18:36

čarobnjak, pa da, sasvim solidno.
Za 7000 koje si mukotrpno zaradeo i odvajao iz usta godinama ima da dobiješ nešto sasvim solidno i da ti bude milo za uloženo-dobijeno. Ali za te pare nikako nežeš dobiti ništa extra, a pogotovo to što neki misle da može za te pare da idu udobnost, odlične performanse i ekstra kvalitet.

Loganman, a šta je sa Sanderom? Ja bi pre uzeo Sandera nego Logana, za mene je Sandero super izgled, i auto za te pare.

auto, desi bre, vidim očistio si malo spama ovde a?

Autor MasterHaosis 07 Avg 2010, 20:04

Ajd da se ponovo ubacim, u vezi Sandera, da li i on ima plastične blatobrane kao i stariji brat i dosta novijih Renoa?

Autor ZumbaNS 07 Avg 2010, 20:18

MasterHaosis
Logan ima prednost zbog velike kabine, mnogo prostora na zanjoj klupi i velikog gepeka.
Sandero je lepši i okretniji.
Ali mislim da je veličina logana za nekoga presudna.

Autor Loganman 07 Avg 2010, 20:22

@Loganman
Sandero i Logan su radjeni na istoj platformi, dimenzije kabine su priblizno iste. Sandero je u stvari HB varijanta Logana, razlika je samo u prtljazniku...
Sandero je po meni uspesnije dizajniran.

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 21:02

carobnjak
Samo u teoriji su dimenzije kabine logana i sandera slicne.
Otiđi u salon pa probaj. Napamet prica ne pali.

Autor Loganman 07 Avg 2010, 21:11

@Loganman
rekao sam priblizno, par mm u korist Logana...

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 21:14

Slučajno sam primetio da ovo traje i traje.

Dobro veče svima.

Šteta je što ne razmenjujemo znanja i savete kao vlasnici Mercedesa, BMW ili Honde nego se ubeđujemo ko ima lošiji kvalitet Rumun ili Italijan.

Ali kad je već tako, dajem glas za Punta s obrazloženjem da mi deluje više sportski, bolji je za grad jer je nešto manji, okretniji je i čini mi se startniji. Za Rumuna moraš odmah da platiš učešće a za Punta ne moraš.

Zbog ovih razloga sam i uzeo Punta. To savetujem i kolegama koji trenutno nisu previše u kontaktu sa parama.

I na kraju da budem iskren, Dačija mi je nekako dobra za taxi, na selu, i za druge transporte dok je Punto pogotovo dizel, mogu slobodno da kažem, najbolji za gustu gradsku vožnju.

To je mišljenje i mnogih drugih pametnih ljudi sa kojima sam razmenjivao iskustva.

Autor Sloba 07 Avg 2010, 23:04

Kakvim se vi krševima, pešacima zanosite. Svaka čast za upornost o svoju štetu.
Kupite VW, naravno moja preporuka je GTI.
I naravno, polovnog za istu paru.

Autor GTI 07 Avg 2010, 23:14

@GTI
ne pada mi na pamet! Ni u ludilu...

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 23:19

G6, 1.6 TDI ozbiljno razmatram za kraj godine. Sada je 18k možda ću ga tada naći za na primer 17k.

Autor Sloba 07 Avg 2010, 23:26

@carobnjak
Nemac je inžinjer, Italijan kuvar.
Jedi picu i vozi Golfa a kad porasteš, Mercedes, BMW i Audi.
Nemoj da te mangupi lažu, naučio si da voziš, baci fiat.

Autor GTI 07 Avg 2010, 23:38

@GTI
pre cu da vozim biciklo!

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 23:40

P.S. a sta ces ti da jedes? :)))

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 23:41

@carobnjak
Fiat i jeste jedna vrsta bicikla, tačnije trotinet, jer nema pedale ha, ha, ha!

Autor GTI 07 Avg 2010, 23:42

Jedem picu talijano, pijem vino francusko a vozim nemca, naravno!

Autor GTI 07 Avg 2010, 23:44

i drugima solis pamet...

Autor carobnjak 07 Avg 2010, 23:45

Kad bi svi vozili nemca, skočila bi cena mnogo.
Zato vozite fiat, samo sam se šalio!

Autor GTI 07 Avg 2010, 23:47

@GTI
Nemoj da te mangupi lažu, naučio si da voziš, baci fiat.

Pa, ja sam davno naučio da vozim i to na Zastavi 750. Bože zdravlja, ovo bi trebao da mi bude peti Golf.

Autor Sloba 07 Avg 2010, 23:56

Punto je krs...Ako neko uporedjuje punta i golfa,ondaaaa...A tek VW sa Fiatom,onda taj stvarno nije bas,bas...VW je marka za Fiat.

Autor Dusan 08 Avg 2010, 01:05

A vi ste svi eksperti za marke ispada! Ko kako dođe, što bi čarobnjak rekao ,,padobranac" svako pametuje. I mene ste nasmejali momci samo tako nastavite! bar da se smejemo ako ništa drugo, jebeš ti to što je ovo auto blog, pa i ljudima dosadi više samo priča o automobilizmu, oće i ljudi da se nasmeju na kraj.
najsmešnije mi je kad vidim komparaciju Italija protiv Nemačke. Tu se kaže sve i svašta. A pogotovo ako se govori o Fijatu i VW. naravno, ne može bez Nemačke trojke.
I šta rekoste, čiji automobili su bolji, nemački ili italijanski?
A šta bi sa Dačijom? Logan, Sandero, ne zaboravite ta imena kada upoređujete nešto sa Nemačkom.
GTI, Dušane, a koja su vaša mišljenja vezana za Dačiju, pošto smo čulia da je za vas Fijat krš?

Autor MasterHaosis 08 Avg 2010, 03:53

@MasterHaosis
Bez persiranja :)) Za Fiat sam oduvek govorio da je krs,i ne moze da se poredi sa Vw koji pravi mnogo bolje automobile...Uostalom,Daciu ne zelim da komentarisem

Autor Dusan 08 Avg 2010, 08:36

Punot klasik i Sandero su direktna konkurencija po ceni, a Grande Punto je skuplji, pa ne znam zašto se uvlači u priču kada se celo vreme upoređuju ona dva.

Jop jedan primer slomljene čarobnjakove logike :-).

Autor Boris 08 Avg 2010, 08:45

@Boris
to su modeli B segementa iz istog perioda, sa popustom Grande Punta imaju slicnu cenu!
Hteo sam da kazem da Fiat nije ostao na nivou iz '99...

Bitno da je tvoja logika na mestu, pucas od znanja...

Autor carobnjak 08 Avg 2010, 10:16

P.S. naravno, i mogu da se porede samo po ceni!

Autor carobnjak 08 Avg 2010, 10:19

carobnjak
Tačno si konstatovao da Fiat nije ostao na nivou iz ..99god.
Sad je za klasu ispod.
Kako to nisi primetio i odakle punto evo na rasprodaji?
Svi su krenuli nizbrdo, neki više a neki manje a fiat je među tim "više".

Autor Mange 08 Avg 2010, 10:33

@Mange
mislio sam na nivo bezbednosti koji je na samom vrhu u klasi!

Autor carobnjak 08 Avg 2010, 10:46

P.S. sta je za klasu ispod?

Autor carobnjak 08 Avg 2010, 10:47

carobnjak
Pa kvalitet, naravno!
A Dacija je svoj zadržala na istom nivou. Kad se pojavila bila je smešna a sad ako pojedini nastave tačno će doći na njen nivo.

Autor Mange 08 Avg 2010, 10:54

@Mange
ne znam na osnovu cega tako nesto tvrdis. Ako se slozimo da je Punto Classic losijeg kvaliteta, za ostale modele Fiata to apsolutno ne vazi! Pa cak su i Nemci hvalili napredak!
Voleo bih da pogledas ovu ADAC-ovu statistiku:

http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?quer=auto_motorrad&ComponentID=250016&SourcePageID=250114

Autor carobnjak 08 Avg 2010, 10:57

carobnjak
Grande punto je na žalost lošiji kvalitetom od classica.
Obiđi servise pa pitaj.
To je jedino merodavno. Na internetu nema.
I kao i uvek stojim iza svega!

Autor Mange 08 Avg 2010, 11:05

@Mange
vise verujem ADAC-u nego tebi i slicnima ovde! Uostalom, na forumima ima vrlo malo problema sa Grande Puntom!
Pogledaj B segment za 2009:

http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/Pannenstatistik_2009/Kleinwagen/Kleinwagen.asp?ComponentID=288964&SourcePageID=288970

Autor carobnjak 08 Avg 2010, 11:08

Evo da te utešim. Kažu da je gori clio3 od clia2.
A u Nemačkoj klio 3 proglašen među prva tri po pouzdanosi za vozila do 3 god. starosti!
A clio 2 je nekada bio ispod polovine liste.
Znači sve je to marketing!

Autor Mange 08 Avg 2010, 11:10

@Mange
pa nisu sve statistike iste!
TUV ima sasvim drugacije rezultate...
Gde je proglasen? Dokazi!

Autor carobnjak 08 Avg 2010, 11:11

carobnjak
Pokušaću da nađem. Čitao sam u nekim novinama u perionici prošle godine.
Ali pogledaj gde je panda na testu ADAC-a. I to se panda smatra najboljim fiatom.
Pravi društvo ladi:
http://www1.adac.de/Tests/Autotest/Billigautos/tab.asp?ComponentID=243680&SourcePageID=243805

Autor Mange 08 Avg 2010, 11:19

carobnjak
Evo našao sam nešto u vezi pouzdanosti renoa. Treće mesto u kategoriji malih vozila je rezultat vredan pažnje. Mada se u onom izveštaju pominje klio ali sve jedno. Naćiću i to.
Fiat se svugde pominje ali na dnu lista :-(

http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,4/new/13176/__German-cars-dominate-2006-ADAC-reliability-report.html

Autor Mange 08 Avg 2010, 12:14

@Mange
ne znam za koju godinu je tabela sto si naveo za Pandu/Ladu ali u kategoriji najmanjih vozila Panda drzi prvo mesto zajedno sa VW Fox-om vec tri godine!

http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/Pannenstatistik_2009/Kleinstwagen/Kleinstwagen_Tabelle.asp?ComponentID=288921&SourcePageID=288970

Autor carobnjak 08 Avg 2010, 13:34

P.S. znaci cak je pouzdanija od Toyote Aygo!!!

Autor carobnjak 08 Avg 2010, 13:35

čarobnjak, haha a Tojota puca od pouzdanosti! Ja bi pre uzeo Fijat bilo koji pa i Punto klasik nego Tojotu.
Nego čarobnjak, Mange, a šta bi sa Punto Evo? Pošto vi svo vreme pričate o Grnade Puntu i klasiku, a niko da ne pomene ovog novog.

Dušane, ako je Fijat krš, bar ima automobili ne liče tolko jedni na druge. A kod VW je to strašno, ovi noviji modeli su tolko slični da ne možeš da ih razlikuješ iz prve. Dobro, govorim o vizuelnom izglednu, ja neznam ništa o kvalitetu u odnosu na Fijat.
Ali od VW meni je najbolji definitivno Polo! I najlepše mi izgleda. Sad će da izađe valjda onaj Polo u limuzinskoj varijanti.
Ma ja čekam Audi A1 da izađe, da vidim kako će na testovima da se pokaže, i kako će ljudi to da prihvate.
GTI, nema te nešto, izgubi se?

Autor MasterHaosis 08 Avg 2010, 14:34

@MasterHaosis, to je stvar ukusa, mnogima se bas Polo ne svidja zbog zadnjeg dela...Audi je prosle godine prodao skoro milion automobila a Alfa oko 100 000. To je dokaz da kupci vise cene kvalitet od dizajna, koji je verovatno na strani italijana

Autor STrider 08 Avg 2010, 20:52

@STrider
Audi je silu nagrada za dizajn dobio,tako da je on prodao skoro milion i zbog dizajna i kvaliteta :)
@MasterHaosis
VW ima i Tourega,tako nesto Fiat nema,VW ima Phaetona,sto opet Fiat nema,VW ima Passata,opet nesto sto fiat nema...O kvalitetima ovih pomenutih VW-a,da ne pricamo :) Bilo bi suvisno :)

Autor Dusan 08 Avg 2010, 21:17

@MasterHaosis

A1 je izašao i već preko mesec dana se može kupiti u Srbiji ;-).

Testova već ima koliko hočeš.

A1 = luksuzni Polo.

Autor Boris 08 Avg 2010, 21:19

carobnjak
Jeste panda plasirana dobro na ADAC-ovoj listi malih automobila. Ali eto ima i ona tabela koja ustvari pokazuje nešto drugo a to je ocena kupovine vozila do 10 000€.
Znaš da sam uvek pisao, da što je veći fiat, to je veći krš.
Kod fiata je panda kraj a punto se smatra lošim i nekvaltetnim vozilom.
Kod renoa se stvar završava na meganu a recimo laguna je već nešto loše. Tu treba dodati dobra vozila senik i espas, koja su posebna klasa.

Ipak su nemci zemlja koja ima "tehničkog šlifa i obrazovanja".

Autor Mange 08 Avg 2010, 23:01

STrider, ap u pravu si, to jeste stvar ukusa. Zato sma ja rekao ,,Ali od VW meni je najbolji definitivno Polo! I najlepše mi izgleda." Ja sam se odmah ograničio na moje lično mišljenje.

Dušane, jeste, to što si naveo šta sve ima VW a nema Fijat, to stoji! Samo nešto se VW nije baš proslavio sa tim Phaetonom! Ali dobro, kvalitet im je neosporan svim VW modelima, nije loš, ali i cena im je velika. Veća od Fijata. Ali Fijat ima onu igračku Fijat 500 koji se prodaje kao alva iako ne vredi ni pola od tih para.

Borise, ne pričaj da je A1 već izašao u Srbiji! Au jebote pa ja nisam jupio AutoBuild, SAT plus i Turbo više od mesec ipo dana. Znači moram pod hitno da vidim sve to, premda neću biti kući nedelju dana od sutra, pa će biti malo teže. Idem i ja na odmor! Sad ću da obiđem Audijev sajt kod nas.
Znam ja da je Audi A1 sličnih dimenzija kao Polo, samo što je Polo ipak za petoricu dok A1 ima mesta za 4.
VW Polo, Seat Ibica i Audi A1 su rađeni na istoj platformi. Valjda i Škoda Fabija. pa ceo taj VW koncern koristi istu platformu da bi uštedeli na razvoju.

Autor MasterHaosis 09 Avg 2010, 00:12

@MasterHaosis
Pa nisu mogli sa Phaetonom da se proslave,zato sto je tesko uci medju Bmw 7,Mecke S klase i Audija A8...Niko tu ne moze da upadne,ali je po meni Phaeton fantastican,mozda bi i njega uzeo pre ovih cisto da budem drukciji :))) hehe :)

Autor Dusan 09 Avg 2010, 01:02

Eto kakvu sam raspravu propustio, ne moze covek vise ni na letovanje da ode...

Da rezimiram kratko:
Slazem se sa Mangeom i ostalim istomisljenicima da je ovaj punto krsina, najgora ponuda na trzistu.
Slazem se sa Loganmanom i Borisom da je dacia sa svojim modelima dosta ispred punta klasik (sto je i logicno jer se radi o puntu 'penzioneru', ali sto onda i cena nije penzionerska? Za auto 'operisan' od bilo kakve opreme, znaci sa opremom domacih vozila iz Titovog vremena (mada su ona znala imati radio) dati 7000 evra, pa to je van svake pameti!).

Autor Damko 12 Avg 2010, 21:31